The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Дроселова клапа

#1
Здравейте колеги наскоро си купих Volvo S40 S от Англия ноември 2004 г. Докарах я на ход от там и по време на пътя някъде в Германия ми светна чека,проверих масло,антифриз и долях и масло и антифриз по съвет на ,,майстор'' от България,но чека си светеше и звъннах до същия ,,майстор'' да го попитам как да реша проблема и той ме посъветва да махна клемите на акумолатора и щяло да се оправи,направих го но нямаше ефект...прибирайки се тук отидох при един майстор да ми изсчисти компютъра и той тогава ми каза че е проблем в дроселовата клапа...свали я изчистия и я постави отново и ме увери че сега всичко е наред,но с първото спиране и тръгване пак светна чека,отделно ми се вдигнаха оборотите от 900 на 1300 и няма мощност...ако преди карах на 5 със 180 км. то сега немога да вдигна 120 км,въпросът ми е дали майстора не е направил някой трик само да се върна при него или е нормално след чистене на тази клапа да се получават тези неща...
Reply

#2
приятел бягай някъде в голям сервиз да ти прочетат грешката и да ти кажат какво точно имаш като грешка и тогава решавай проблема. не е нормално да не можеш да вдигнеш 120. На първо четене сипи малко качествено гориво да видиш дали няма да се подобри работата на двигателя. И напиши повече данни за колата за да не гадаем
Reply

#3
Добре е направил майстора, С десен волан със 180?! Предполагам става въпрос за дизел - ако си имал проблем с дроселова клапа - не се решава с чистене. След 'чистене' най вероятно си се докарал до нова. Отиди в нормален сервиз където да видят за каква грешка става въпрос, а не да чистят нещо проектирано да работи мръсно.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#4
Волвото е 1.8 бензин ръчна скоростна кутия и до сега съм му слагал само най-доброто гориво...
Reply

#5
Еми на тази кола няма какво да и чистят на дроселовата клапа. Да ти бяха ударили един парцал на таблото щеше да има повече ефект. Предполагам има скъсан вакумен маркуч някъде, но трябва да я погледне майстор, който е виждал такава кола.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
Какъв е този "check¨ . При мен е само за напомняне за проверка. Това не значи , че има проблем , просто един вид подсещане. И ако смяната на маслото съвпада с този , Chek е най-добре.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)