The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем със спирачките при студена кола

#21
tervvel Wrote:Да с много мъки,закарах я в мото пфое и там смениха помпата(впрочем моя педал пропадаше),същата работа тогава ми предложиха да си свалят помпата и да ми сменят ABS-a - 1300 лв.нямало какво друго да бъде.аз им казах да си свалят помпата като не е от нея и да ми върнат колата.Закарах я при един приятел и на принципа на проверката едно по едно се оказа че са помпата и ABS-а.Между другото всички майстори казваха (включително в мото пфое поне в начаялото)че от ABS-а педала може единственно да е твърд(като има проблем).Ако се наложи да сменяш ABS-a пиши ми че има тънкости,които аз ги научих по трудния начин.Аз взех частите втора употреба
При мен педал пропада при първото натискане, ако натисна втори път задържа нормално. Доста рядко при натискане на педала веднъж всичко е наред. Една вечер, като се прибирах спирачките спираха, като че ли нищо има няма. След това всичко продължи по старо му. И още нещо ми направи впечатление, когато се движа на дълъг път с по голяма скорост, при натискане на спирачката колата намялява нормално .Мисля да обезвъздуша още веднъж и тогава ще пробвам с нова спирачна помпа. Благодаря за съвета и ще пиша, ако стане по сериозно.
VOLVO 440 GL 1.7 90PH 1991г. минало
VOLVO V40 1,9TD 115PH  2003г.
Reply

#22
choki Wrote:При мен ......по сериозно.
Със сигурност имаш въздух, но не бързай със смяната на помпата, обезвъздуши с плавно натискане "до дупка" и с търпение. После покарай известно време въздуха може и сам да намери пътя да си излезе. Имал съм същия проблем. Оправи се. А и гледай си нивото на спирачна течност постоянно да е над разклонението за съединителя.

tervvel Wrote:Да с много мъки....
Колега, а смени ли сервото на спирачките или само АБС-а? Аз имах такъв проблем с Форд и естествено последно стигнах до сервото, то не бяха 2-3 помпи, АБС-и....а то едно серво за 50лв.... Big Grin
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
VOLVO C 30
Reply

#23
tervvel Wrote:Да с много мъки....
Колега, а смени ли сервото на спирачките или само АБС-а? Аз имах такъв проблем с Форд и естествено последно стигнах до сервото, то не бяха 2-3 помпи, АБС-и....а то едно серво за 50лв.... Big Grin[/quote]

Смених помпата и АБС-а.
Reply

#24
[/quote]
При мен педал пропада при първото натискане, ако натисна втори път задържа нормално. Доста рядко при натискане на педала веднъж всичко е наред. Една вечер, като се прибирах спирачките спираха, като че ли нищо има няма. След това всичко продължи по старо му. И още нещо ми направи впечатление, когато се движа на дълъг път с по голяма скорост, при натискане на спирачката колата намялява нормално .Мисля да обезвъздуша още веднъж и тогава ще пробвам с нова спирачна помпа. Благодаря за съвета и ще пиша, ако стане по сериозно.[/quote]


Колега аз бих те посъветвал да смениш пьрво спирачната течност-дори да е ОК.,тя трябва да се сменя на 2г.А при теб ми се струва че може да има и боклуци по системата(заради променливостта на проблема).С една смяна ще си почистищ системата.
Reply

#25
LeecH Wrote:
yasho Wrote:Мисля, че може да се търси причина за проблема във вакум-помпата. Ако няма кой да "дръпне", колата има спирачки , но без сервоусилвател. Може да опиташ да я провериш в някой сервиз.
Вакуум помпа имат само дизелите.... Wink
По-скоро товарните дизелови автомобили със въздушни спирачки и хидро-вакумен съединител (и хидроусилвател и вакумен усилвател) .
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
[Image: ab271105.gif]
пазлы trefl
Reply

#26
Не съм гледал подробно, но моята е дизел и има вакум помпа. Просто не съм сигурен откъде взема вакуум сервото на спирачките.
VOLVO V40,1.9TDI 97г.
Reply

#27
Колега аз бих те посъветвал да смениш пьрво спирачната течност-дори да е ОК.,тя трябва да се сменя на 2г.А при теб ми се струва че може да има и боклуци по системата(заради променливостта на проблема).С една смяна ще си почистищ системата.[/quote]
Смених спирачната течност преди 2-3 месеца. И аз се надявах да се оправи проблема, но нямаше голяма промяна. Но сега си мисля, че може и да съм вкарал въздух с тази смяна, защото няколко пъти течността падаше под нивото на съединителя и от там може да е влязло въздух. При повторното обезвъздушаване излязоха по две три мехурчета от двата предни спирачни апарата. Ще трябва да обезвъздуша поне още веднъж, преди да премина към други неща.
VOLVO 440 GL 1.7 90PH 1991г. минало
VOLVO V40 1,9TD 115PH  2003г.
Reply

#28
momcho00 Wrote:
LeecH Wrote:
yasho Wrote:Мисля, че може да се търси причина за проблема във вакум-помпата. Ако няма кой да "дръпне", колата има спирачки , но без сервоусилвател. Може да опиташ да я провериш в някой сервиз.
Вакуум помпа имат само дизелите.... Wink
По-скоро товарните дизелови автомобили със въздушни спирачки и хидро-вакумен съединител (и хидроусилвател и вакумен усилвател) .

Не е точно така, в случая Leech е прав,виж тук : <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=19658&hilit=%D0%B2%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BC+%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0">viewtopic.php?f=6&t=19658&hilit=%D0%B2%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BC+%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0</a><!-- l --> . При дизелите които са на Рено и се слагат на моделите С/В 40 не знам как стоят нещата,но така или иначе колегата е написал че е с бензинов мотор,така че това не се отнася за него.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#29
LeecH Wrote:Ми най-логичното нещо е да се провери, вакуумната тръба/маркуч. При дроселовата клапа се закрепва по много тъп начин, а пък в другия край на тръбата, когато маркуча остарее не уплътнява добре. А колкото до спирачната течност..не знам какво са и проверявали, ама мисля че се сменяше на 2 години, без оглед на състоянието и.

Колега гледам, че напред с материала, знаеш ли как се сменя тази тръба/маркуч, който прави вакуума за спирачките от дросела?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)