The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Гофриран маркуч на датчика на климатроника

#1
Здравейте колеги, днес разглобявах таблото, за да сменям някои крушки и бях много изненадан, когато видях някакво гофрирано маркуче забито в датчика за температурата вътре, отиващо някъде навътре по таблото. Моят датчик, противно на мненията, които срещнах тук е зад левите прорези, а нед зад десните на таблото. Та въпросът ми е какво е това маркуче и има ли то почва у нас?
Volvo S40, 1.8i, 115hp, Automatic, 1999
Адвокат в София
Reply

#2
При мен датчика е на прорезите на панела на управлението на парното и прочие, само че този маркуч забит зад датчика отива някъде надолу към радиатора на парното, но още по интересно е това че в зависимост от температурата в купето и тази на която е нагласен термотроника се пуска и спира автоматично духалката (яко а ?). При теб работи ли тази функция ?
d4192t 1998
Reply

#3
Коя духалка имаш предвид, колега. ???
Volvo S40, 1.8i, 115hp, Automatic, 1999
Адвокат в София
Reply

#4
Това маркуче смуче леко въздух през датчика за вътрешна температура за да определи температурата в купето. При коли с ляв волан е отляво, при коли с десен - отдясно.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#5
С духалката имах в предвид парното, в смисъл като го сложиш на 20 градуса примерно, при достигане на тази температура в купето, спира автоматично да духа докато не спадне температурата и после пак започва да духа.
d4192t 1998
Reply

#6
bong_666 Wrote:С духалката имах в предвид парното, в смисъл като го сложиш на 20 градуса примерно, при достигане на тази температура в купето, спира автоматично да духа докато не спадне температурата и после пак започва да духа.

това работи най добре когато е на AUT на врътката за сила на обдухване. Така когато сутрин запалиш и колата е още студена не духа въобще, а чак като по загрее почва. Като силата на струята се самоконтрулира спрямо загретият въздух или желаната температура. Wink
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#7
Незнам, сигурно си прав, но за функцията AUT четох някъде из форума че служи за принудително пускане на перката за охлаждане на радятора на двигателя. Това което е било писано пълни глупости ли са или какво ? Не съм и излизал да видя така ли е, като го пусна но знам ли....малко глупаво ми изглежда точно от там да са го направили да се пуска, а и няма и логика.. :x:x
d4192t 1998
Reply

#8
Нещо не си дочел, AUT е за автоматично поддържане на зададената температура в купето. Перката на радиатора се включва принудително заедно с климатика и няма значение дали е AUT или нещо друго, има значение само климатика.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#9
Ех да, то попринцип на всички автомобили е така, включваш климатика, включва се и перката, но както казваш ти може и аз да не съм дочел, благодаря ти все пак.
d4192t 1998
Reply

#10
Използвам темата за един въпрос. При температура 23С, нагласена за купето и външна над 10-12С, подаването на топъл въздух спира и климатика вкарва хладен въздух, като за пътниците става хладно. За да възстановя топлото, трябва да увелича градусите на 26 поне. Предишната ми кола не се държеше така, при същите условия. За да поддържа 23, през цялото време си подаваше топъл въздух в купето. Дали сега имам датчик с неправилно отчитане на вътрешната температура?
S40 2,0D 2008
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)