The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1.8 или 2.0

#1
Кой мотор е по-добър от двата?Става въпрос по-издръжлив...Направи ми впечатление,4е в мобиле.де 2.0 4ХХ са малко по-ефтини от по-малките мотори.Има вероятност да ми докарат такова(4ХХ) от Холандия,но се чудя ако имам избор 1.8 или 2.0 да бъде.Ако са в добро състояние и двата естествено...Мерси предварително
Reply

#2
Кой мотор е по-добър от двата?Става въпрос по-издръжлив...Направи ми впечатление,4е в мобиле.де 2.0 4ХХ са малко по-ефтини от по-малките мотори.Има вероятност да ми докарат такова(4ХХ) от Холандия,но се чудя ако имам избор 1.8 или 2.0 да бъде.Ако са в добро състояние и двата естествено...Мерси предварително
Reply

#3
xxx Wrote:Кой мотор е по-добър от двата?Става въпрос по-издръжлив...Направи ми впечатление,4е в мобиле.де 2.0 4ХХ са малко по-ефтини от по-малките мотори.Има вероятност да ми докарат такова(4ХХ) от Холандия,но се чудя ако имам избор 1.8 или 2.0 да бъде.Ако са в добро състояние и двата естествено...Мерси предварително

Според мен: колкото по-голям, толкова по-добре. Не съм имал възможност да сравнявам, но като се има предвид че разхода на гориво е почти един и същ, аз лично бих предпочел двулитровия (ако имах възможност да избирам). А и е логично по-големия двигател да е по-надежден и по-издръжлив. А ако е и с газова уредба - направо си вечерял с господ. \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Volvo 440 1,8i '94
Reply

#4
xxx Wrote:Кой мотор е по-добър от двата?Става въпрос по-издръжлив...Направи ми впечатление,4е в мобиле.де 2.0 4ХХ са малко по-ефтини от по-малките мотори.Има вероятност да ми докарат такова(4ХХ) от Холандия,но се чудя ако имам избор 1.8 или 2.0 да бъде.Ако са в добро състояние и двата естествено...Мерси предварително

Според мен: колкото по-голям, толкова по-добре. Не съм имал възможност да сравнявам, но като се има предвид че разхода на гориво е почти един и същ, аз лично бих предпочел двулитровия (ако имах възможност да избирам). А и е логично по-големия двигател да е по-надежден и по-издръжлив. А ако е и с газова уредба - направо си вечерял с господ. \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Volvo 440 1,8i '94
Reply

#5
Zdravko Wrote:
xxx Wrote:Кой мотор е по-добър от двата?Става въпрос по-издръжлив...Направи ми впечатление,4е в мобиле.де 2.0 4ХХ са малко по-ефтини от по-малките мотори.Има вероятност да ми докарат такова(4ХХ) от Холандия,но се чудя ако имам избор 1.8 или 2.0 да бъде.Ако са в добро състояние и двата естествено...Мерси предварително

Според мен: колкото по-голям, толкова по-добре. Не съм имал възможност да сравнявам, но като се има предвид че разхода на гориво е почти един и същ, аз лично бих предпочел двулитровия (ако имах възможност да избирам). А и е логично по-големия двигател да е по-надежден и по-издръжлив. А ако е и с газова уредба - направо си вечерял с господ. \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/

Прав е Здравко. Голям мотор - дълъг живот.
НО: Взимай 1.8!
Той е моноинжекцион,
По-надежден е, по-малко електроника, повече резервни части, по-популярен (по-разпространен), по-лесен за обслужване, по-евтино обслужване, с доказано по-малко дефекти, по-добра комбинация кола-мотор, по сполучливо изпълнение,....
Е, и по-малко коне. Но дърпа достатъчно и е със съвсем близка макс.скорост.
Двойката (големия мотор) е здрав, но проблемите идват от храненето и електрониката (дюзи, клапан налягане, ЕБУ, въздуховод, температурен датчик за въздуха, ремъчната шайба на вала,....)
Така че личен съвет: Гласувам твърдо за малкия мотор!
Reply

#6
Zdravko Wrote:
xxx Wrote:Кой мотор е по-добър от двата?Става въпрос по-издръжлив...Направи ми впечатление,4е в мобиле.де 2.0 4ХХ са малко по-ефтини от по-малките мотори.Има вероятност да ми докарат такова(4ХХ) от Холандия,но се чудя ако имам избор 1.8 или 2.0 да бъде.Ако са в добро състояние и двата естествено...Мерси предварително

Според мен: колкото по-голям, толкова по-добре. Не съм имал възможност да сравнявам, но като се има предвид че разхода на гориво е почти един и същ, аз лично бих предпочел двулитровия (ако имах възможност да избирам). А и е логично по-големия двигател да е по-надежден и по-издръжлив. А ако е и с газова уредба - направо си вечерял с господ. \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/

Прав е Здравко. Голям мотор - дълъг живот.
НО: Взимай 1.8!
Той е моноинжекцион,
По-надежден е, по-малко електроника, повече резервни части, по-популярен (по-разпространен), по-лесен за обслужване, по-евтино обслужване, с доказано по-малко дефекти, по-добра комбинация кола-мотор, по сполучливо изпълнение,....
Е, и по-малко коне. Но дърпа достатъчно и е със съвсем близка макс.скорост.
Двойката (големия мотор) е здрав, но проблемите идват от храненето и електрониката (дюзи, клапан налягане, ЕБУ, въздуховод, температурен датчик за въздуха, ремъчната шайба на вала,....)
Така че личен съвет: Гласувам твърдо за малкия мотор!
Reply

#7
Благодаря за отговорите.Предположих,че ще препоръчате 1.8,но аз бях длъжен да попитам
Reply

#8
Благодаря за отговорите.Предположих,че ще препоръчате 1.8,но аз бях длъжен да попитам
Reply

#9
Значи аз предлагам 2.0 инжекцията защото и аз си падам по по-големите двигатели,а разликата с 1.7инжекция е общо взето в големината на буталата :wink:

ПП:Има и други разлики де :roll:
ППП:Но смятам мнението на GT1(Жоро) за по компетентно от мойто все пак. Arrow
Orion - High Performance Car Audio
Reply

#10
Значи аз предлагам 2.0 инжекцията защото и аз си падам по по-големите двигатели,а разликата с 1.7инжекция е общо взето в големината на буталата :wink:

ПП:Има и други разлики де :roll:
ППП:Но смятам мнението на GT1(Жоро) за по компетентно от мойто все пак. Arrow
Orion - High Performance Car Audio
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)