Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2006
Reputation:
0
Кой мотор е по-добър от двата?Става въпрос по-издръжлив...Направи ми впечатление,4е в мобиле.де 2.0 4ХХ са малко по-ефтини от по-малките мотори.Има вероятност да ми докарат такова(4ХХ) от Холандия,но се чудя ако имам избор 1.8 или 2.0 да бъде.Ако са в добро състояние и двата естествено...Мерси предварително
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2006
Reputation:
0
Кой мотор е по-добър от двата?Става въпрос по-издръжлив...Направи ми впечатление,4е в мобиле.де 2.0 4ХХ са малко по-ефтини от по-малките мотори.Има вероятност да ми докарат такова(4ХХ) от Холандия,но се чудя ако имам избор 1.8 или 2.0 да бъде.Ако са в добро състояние и двата естествено...Мерси предварително
Posts: 298
Threads: 29
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2006
Reputation:
0
xxx Wrote:Кой мотор е по-добър от двата?Става въпрос по-издръжлив...Направи ми впечатление,4е в мобиле.де 2.0 4ХХ са малко по-ефтини от по-малките мотори.Има вероятност да ми докарат такова(4ХХ) от Холандия,но се чудя ако имам избор 1.8 или 2.0 да бъде.Ако са в добро състояние и двата естествено...Мерси предварително
Според мен: колкото по-голям, толкова по-добре. Не съм имал възможност да сравнявам, но като се има предвид че разхода на гориво е почти един и същ, аз лично бих предпочел двулитровия (ако имах възможност да избирам). А и е логично по-големия двигател да е по-надежден и по-издръжлив. А ако е и с газова уредба - направо си вечерял с господ. \ / \ / \ /
Volvo 440 1,8i '94
Posts: 298
Threads: 29
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2006
Reputation:
0
xxx Wrote:Кой мотор е по-добър от двата?Става въпрос по-издръжлив...Направи ми впечатление,4е в мобиле.де 2.0 4ХХ са малко по-ефтини от по-малките мотори.Има вероятност да ми докарат такова(4ХХ) от Холандия,но се чудя ако имам избор 1.8 или 2.0 да бъде.Ако са в добро състояние и двата естествено...Мерси предварително
Според мен: колкото по-голям, толкова по-добре. Не съм имал възможност да сравнявам, но като се има предвид че разхода на гориво е почти един и същ, аз лично бих предпочел двулитровия (ако имах възможност да избирам). А и е логично по-големия двигател да е по-надежден и по-издръжлив. А ако е и с газова уредба - направо си вечерял с господ. \ / \ / \ /
Volvo 440 1,8i '94
Zdravko Wrote:xxx Wrote:Кой мотор е по-добър от двата?Става въпрос по-издръжлив...Направи ми впечатление,4е в мобиле.де 2.0 4ХХ са малко по-ефтини от по-малките мотори.Има вероятност да ми докарат такова(4ХХ) от Холандия,но се чудя ако имам избор 1.8 или 2.0 да бъде.Ако са в добро състояние и двата естествено...Мерси предварително
Според мен: колкото по-голям, толкова по-добре. Не съм имал възможност да сравнявам, но като се има предвид че разхода на гориво е почти един и същ, аз лично бих предпочел двулитровия (ако имах възможност да избирам). А и е логично по-големия двигател да е по-надежден и по-издръжлив. А ако е и с газова уредба - направо си вечерял с господ. \/ \/ \/
Прав е Здравко. Голям мотор - дълъг живот.
НО: Взимай 1.8!
Той е моноинжекцион,
По-надежден е, по-малко електроника, повече резервни части, по-популярен (по-разпространен), по-лесен за обслужване, по-евтино обслужване, с доказано по-малко дефекти, по-добра комбинация кола-мотор, по сполучливо изпълнение,....
Е, и по-малко коне. Но дърпа достатъчно и е със съвсем близка макс.скорост.
Двойката (големия мотор) е здрав, но проблемите идват от храненето и електрониката (дюзи, клапан налягане, ЕБУ, въздуховод, температурен датчик за въздуха, ремъчната шайба на вала,....)
Така че личен съвет: Гласувам твърдо за малкия мотор!
Zdravko Wrote:xxx Wrote:Кой мотор е по-добър от двата?Става въпрос по-издръжлив...Направи ми впечатление,4е в мобиле.де 2.0 4ХХ са малко по-ефтини от по-малките мотори.Има вероятност да ми докарат такова(4ХХ) от Холандия,но се чудя ако имам избор 1.8 или 2.0 да бъде.Ако са в добро състояние и двата естествено...Мерси предварително
Според мен: колкото по-голям, толкова по-добре. Не съм имал възможност да сравнявам, но като се има предвид че разхода на гориво е почти един и същ, аз лично бих предпочел двулитровия (ако имах възможност да избирам). А и е логично по-големия двигател да е по-надежден и по-издръжлив. А ако е и с газова уредба - направо си вечерял с господ. \/ \/ \/
Прав е Здравко. Голям мотор - дълъг живот.
НО: Взимай 1.8!
Той е моноинжекцион,
По-надежден е, по-малко електроника, повече резервни части, по-популярен (по-разпространен), по-лесен за обслужване, по-евтино обслужване, с доказано по-малко дефекти, по-добра комбинация кола-мотор, по сполучливо изпълнение,....
Е, и по-малко коне. Но дърпа достатъчно и е със съвсем близка макс.скорост.
Двойката (големия мотор) е здрав, но проблемите идват от храненето и електрониката (дюзи, клапан налягане, ЕБУ, въздуховод, температурен датчик за въздуха, ремъчната шайба на вала,....)
Така че личен съвет: Гласувам твърдо за малкия мотор!
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2006
Reputation:
0
Благодаря за отговорите.Предположих,че ще препоръчате 1.8,но аз бях длъжен да попитам
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2006
Reputation:
0
Благодаря за отговорите.Предположих,че ще препоръчате 1.8,но аз бях длъжен да попитам
Posts: 1,206
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Значи аз предлагам 2.0 инжекцията защото и аз си падам по по-големите двигатели,а разликата с 1.7инжекция е общо взето в големината на буталата :wink:
ПП:Има и други разлики де :roll:
ППП:Но смятам мнението на GT1(Жоро) за по компетентно от мойто все пак.
Orion - High Performance Car Audio
Posts: 1,206
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Значи аз предлагам 2.0 инжекцията защото и аз си падам по по-големите двигатели,а разликата с 1.7инжекция е общо взето в големината на буталата :wink:
ПП:Има и други разлики де :roll:
ППП:Но смятам мнението на GT1(Жоро) за по компетентно от мойто все пак.
Orion - High Performance Car Audio
|