01-30-2012, 07:49 PM
След като в 4 сервиза ме уверяваха, че не виждат проблем, а в единият от тях, както вече казах, почти ми се скараха, че не съм си бил остъргал чисто новите клеми, което ми бил проблемът, най-накрая попаднах на правилното място, където едно момче на около 25-26 години от воле предположи какво не е наред и се оказа прав - четки на реле! Тънкият момент идва от там, че по принцип релето работи, но в даден момент по време на движение изключва и точно поради тази причина в предните сервизи, като го мереха с уредите, смятаха, че то си работи. Просто се оказа, че четките са наполовина износени, но не чак толкова, че релето да откаже съвсем.
Най-тъпото е, че почти си бях купил нов акумулатор, а се оказа, че старият си ми е наред - сега на -17* си пали от воле, и то след 3 дневен престой на паркинга.
Все пак мерси на всички за съветите!
Най-тъпото е, че почти си бях купил нов акумулатор, а се оказа, че старият си ми е наред - сега на -17* си пали от воле, и то след 3 дневен престой на паркинга.
Все пак мерси на всички за съветите!