Posts: 28
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2011
Reputation:
0
Привет на всички от скоро със собственик на Volvo V40 CD2.0i и има следния проблем на свободна при работа на двигателя се чува едно виене от скоростите не постоянно на моменти при натискане на съединителя то спира от какво може да е това виене-стържене.Благодаря предварително за вашите отговори.
Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Лагер на първичния вал или по-вероятно лагер на съединителя.
Volvo V40 2.0 1998
Posts: 28
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2011
Reputation:
0
Благодаря за бързия отговор само да дооточня че звука е като от силно престъргване но явно ще трябва да се свалят за да се разбере точно каква е причината,да питам и друго чета че съединителя и маховика са скъпи на някой мойто към кои е към скъпите или евтините благодаря предварително за отговорите.
Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Хубаво е да си попълниш профила, за да знаем точно с кой модел кола си, година, мотор и от кой град си. Това "Volvo V40 CD2.0i" не говори почти нищо... особено "CD". Отговора за шума беше само въз основа на логиката, че го има, когато е зацепен съединителя - тогава се въртят съединителя, посредством него първичният вал с неговите зъбни колела и зъбните колела на вторичния вал (свободно). Това трябва да се чуе от техници... има си устройства (слушалки) с които може да се установи по-точно, откъде идва звукът. Може въобще да не е от скоростите, а просто така да се чува.
За съединителя и маховика...зависи, какво разбираш по скъпи - то зависи и от това с какви е оборудвана колата. Ако си с демпферен маховик, цената му е солена... ако е за смяна де. Между другото такъв шум може да се чува и от него, но не мисля че твоята кола е с такъв, освен ако мотора не е турбо. Затова е хубаво да се знае, каква точно е колата ти За моята кола в Мото Пфое - комплект съединител с номер 272414 струва 558.8 лв., като това май не включва лагер. В Скан Тех пък е 672,00 лв - без лагер. В Драйв.бг 421,00 лв - Валео и 551,00 лв - ЛУК - пак без лагер. Там лагерът Валео е 27лв. Маховик се сменя, само ако е повреден
Volvo V40 2.0 1998
Posts: 911
Threads: 67
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
И при мен беше така от начало , като съм на свободна скърца, стърже като го настисна спира ,обаче аз карам и последствията бяха аксиалният лагар се износил и почнал да се вкопава в притескателя чупи палците на притескателя ,там втулката на оста на скоростна кутия станала на хармоника а в сервиза като я разглобиха даже и ненамериха аксиалният лагер той сигурно станал на стружки ...
Иначе съйдинителя Валео 360 лв без аксиалния лагер
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Posts: 28
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2011
Reputation:
0
LeecH Wrote:Хубаво е да си попълниш профила, за да знаем точно с кой модел кола си, година, мотор и от кой град си. Това "Volvo V40 CD2.0i" не говори почти нищо... особено "CD". Отговора за шума беше само въз основа на логиката, че го има, когато е зацепен съединителя - тогава се въртят съединителя, посредством него първичният вал с неговите зъбни колела и зъбните колела на вторичния вал (свободно). Това трябва да се чуе от техници... има си устройства (слушалки) с които може да се установи по-точно, откъде идва звукът. Може въобще да не е от скоростите, а просто така да се чува.
За съединителя и маховика...зависи, какво разбираш по скъпи - то зависи и от това с какви е оборудвана колата. Ако си с демпферен маховик, цената му е солена... ако е за смяна де. Между другото такъв шум може да се чува и от него, но не мисля че твоята кола е с такъв, освен ако мотора не е турбо. Затова е хубаво да се знае, каква точно е колата ти За моята кола в Мото Пфое - комплект съединител с номер 272414 струва 558.8 лв., като това май не включва лагер. В Скан Тех пък е 672,00 лв - без лагер. В Драйв.бг 421,00 лв - Валео и 551,00 лв - ЛУК - пак без лагер. Там лагерът Валео е 27лв. Маховик се сменя, само ако е повреден
Благодаря за отговора и да допълня колата е Волво V40 комби произведена 1998год с мотор 2.0куб 16 винтилов аз съм от Велинград,стърженето не е постоянно нито ритмично на моменти е но като е натиснат съединителя не се появява въобще.
Posts: 911
Threads: 67
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
Ми да точно като при мен колега ,износил се е аксиалният лагер ,колко време ще издържи така не се знае ,но е по-добре ако имаш възможност да го смениш ,че при мен нали ти казвам начупи там разни втулки начупи палците на притискателя ...
А ти евентуално като я отворите може да минеш само със смяна на акиалният лагер и да прегледате как е феродовият диск ако има нужда и той да се смени
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Posts: 28
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2011
Reputation:
0
Здравейте и Честита Нова Година на всички,имам един въпрос във капака на въздушния филтър влизат две маркучлета но са паднали поради напукани гумени накрайници та въпроса ми е кое къде е билоза да ги закача отново,закачат се на некаква джаджа която седи точно срещу маркуча от който като подадеш газ колата дърпа въздух благодаря предварително за отговорите.
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
vanko2 Wrote:Здравейте и Честита Нова Година на всички,имам един въпрос във капака на въздушния филтър влизат две маркучлета но са паднали поради напукани гумени накрайници та въпроса ми е кое къде е билоза да ги закача отново,закачат се на некаква джаджа която седи точно срещу маркуча от който като подадеш газ колата дърпа въздух благодаря предварително за отговорите. ЧНГ! Това са вакуум маркучета и щом са напукани не се мъчи да ги натаманяваш ами ги сменяй с читави.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 28
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2011
Reputation:
0
Аз ще ги сменя ама не знам кое къде е било за това питам иначе са им изгнили накрайници и са се откачили.
|