The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Трябва ли да се сменят тампоните заедно с амртисьорите?

#1
Колеги понеже ми предстои смяна на 4те амортисьора искам да попитам необходимо ли е с тях да се сменят и тампоните които ги държат отгоре? И как да разбера дали задните ми пружини са за смяна защото колата ми се струва леко клекнала?
Reply

#2
Модел/година ?
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
[Image: ab271105.gif]
пазлы trefl
Reply

#3
По принцип ако са здрави не, но ако ги смениш си спестяваш повторен ремонт само на тампони в бъдеще. За пружините няма как да разбереш, при тях се различават само 2 състояния - здрава или счупена.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#4
S40 1,8 '96 е модела Smile значи пружините ако не са счупени не трябва да се сменят? и да отворя една малка скоба в темата амртисьорите Monroe добри ли са?
Reply

#5
Monroe са си добре. Обърни внимание на задните амортисьори за този модел - ако са дебели и с форма на бутилка са Nivomat - автоматично 'нивелират' колата - тези амортисьори вървят с по меки пружини. Могат да бъдат сменени с обикновени, но трябва да се сменят и пружините.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
Quote:да отворя една малка скоба в темата амртисьорите Monroe добри ли са?

Аз съм с такива, но не знам кой модел точно. Смених задните само, малко след като купих колата, което ще рече, че карам с тях 2-3 години вече май. Преди да ги сменя на магистраларата, малко преди Ботевград (има коловози от тировете) при престрояване от едната в другата лента имах чувството, че цялата кола се отмества в страни. Сякаш губиш управление, не мога да го опиша точно. След смяната на амортисьорите този проблем се оправи. Не мога да кажа дали някоя друга марка не е по-добра, но за мен тези вършат работа.
Относно тампоните, когато сменях амортисьорите, моите си бяха здрави, а и въобще не знаех, че има такива тампони - с две думи не съм ги сменял. Тази година обаче се разскърцаха - първо само при преминаване през някакви неравности, след това скърцаха почти постоянно. Смених ги преди няколко месеца и сега имам чувството, че пак скърцат при слизане от някой бордюр или при преминаване през някоя по-голяма дупка :roll: Това последното го казвам, за да внимаваш, когато ги сменяш помисли какви ще сложиш.
Reply

#7
Мисля и тампоните да ги сменя с Monroe Smile А за изненадата с нивомата съм запознат ама чак като отиде в сервиза ще се проучва дали я има или я няма Smile
Reply

#8
А за тампоните питах защото са оригиналните както и амортисьорите и са на 15 години Smile и затова се чудех дали да ги сменя всичите Smile
Reply

#9
А ако ти изпаднат отнякъде и един комплект Sachs пак няма да сбъркаш с качеството, но вероятно ще са малко по-скъпи.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#10
Колега аз скоро сменях пружини и амортесьори. Пружините познах, че са за смяна, защото личеше къде са се удряли една в друга намотките при свиване, а тампоните смених направо с амортесьорите, за да не ми се налага скоро пак да я ремонтирам.

Поздрави.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)