The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S60/S80

#1
Здравейте колеги това е първият ми пост тук,но аз чета форума отдавна.Колата която карам е Сааб 9-5 3.0TID и съм много доволен от нея шведка е все пак Big Grin .
Така,към въпроса който имам,тази година смятам да купя Волво и така да имам коли и от двете Шведски марки,но предвид цените на дизела и факта че имам дизел,съм се насочил към бензиновите агрегати.Искам да е атмосферен бензин с ръчна скоростна кутия и да не е по малко от 170к.с. и не повече от 200к.с.Някак ще ми е по леко да не го мисля тва турбо.
:o Въпроса ми е кой бензинов агрегат се е доказал като кораво "магаре"към кой двигател да се насоча.Знам че почти няма разлика в цените на подръжката на С60 и С 80 и все пак С80 като флагман по качествено ли е изработен,прощавайте за невежеството но съм нямал досег с марката Волво.Успешна нова година на всички ви и ще съм благодарен да споделите.
ПС пропуснах за бюджета-мога да отделя не повече от 9к лв за начинанието.
Reply

#2
Еми изискването да няма турбо и да е между 170 и 200 коня те мята на 2,9 (B6294S). 6 цилиндров редови атмосферен базиран на VOLVO modular engine. Ламя е! В града 20 газ средно каране. Управлението му е 3+3. Имаш от всичко по 2 комплекта - 2 катализатора, 2х2=4 ламбда сонди. Огромен ресурс има в него от 2922 вадят 200 коня - "разтоварен" отвсякъде, но леееееко мудничък на тежкото купе на 80-ката. Няма да усетиш ускорението в гърба си, макар километража да казва друго. Първия път когато вдигнах над 200 км/ч се уплаших, не от друго а от стрелката на таблото. Изпреварвам си аз 2 тир-а, прибирам се, всичко нормално, докато не погледнах стрелката ... усещането вътре е все едно си с 140-150 с друга кола и не усещаш кога си се поолял с педала.
Бих ти препоръчал да се примириш с наличието на турбо и да си вземеш 5 цилиндровия турбиниран, който е 170 коня. Значително по-икономичен е, но ако ще го газифицираш турбото си е една болка повече. Прави се, стига газаджията да е кадърен. Има не малко теми тук за газифициране на турбо мотори, прегледай ги.
Та за този мотор "се говори" че е значително по-икономичен, динамиката е добра и на купето на 80-ката е точно на границата да дойде слаб, НО НЕ Е. Мисля че колегата Тишо има 80-ка с такъв мотор - да сподели.

S80 или S60.
Еднаква поддръжка.
Комфорта за водача и пасажера, при еднакво ниво на оборудване също е еднаккъв.
60-ката е по-младежка. Тя е посредата между 4 и 6 сегмента, като габарити. Лимузина е, но не съвсем. Има спортен дух в нея. (9к лв. за читав екземпляр ще са ти малко предвид факта че започват от 2001-а)
80-ката - лимо. Малко по ръбата изотзадзе Smile По-широка и осезаемо по-дълга. Дава една стабилност и спокойствие на пътя. Мястото за задните пътници е предоволно, дори и за този зад мен (190см съм и карам полегнал). 9к лв - нещо около 2000-2001-а година в много добро състояние и оборудване.

Ако нещо друго те вълнува - питай
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#3
УискиДжак, ти като притежател на такава кола, какво мислиш за този двигател, дали би бил добре като динамика или ще е малък , за това купе :roll: Иначе колегата може да го погледне, в неговите критерии е! Wink
<!-- m --><a class="postlink" href="http://volvo.testdrive.bg/modification/4633/S80-2.4i20V170Hp.html">http://volvo.testdrive.bg/modification/ ... 170Hp.html</a><!-- m -->
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#4
Благодаря ти за отговора.Мотора 2,9 доколкото съм чел тука е версия автоматик,няма ръчка нали.Значи остава да е 2,4Т 170к.с.като се замисля.Колкото до газифицирането най вероятно няма да рискувам газ на турбобензин,макар и да е привлекателна цената на газта.Хм значи казваш трудна е задачата с 9К да се намери читава С60/С80 след 2001г.
ПС 2,4 атмосверния след 2001 не е ли 170к.с или съм в грешка.
Reply

#5
yuckuJackD Wrote:... Бих ти препоръчал да се примириш с наличието на турбо и да си вземеш 5 цилиндровия турбиниран, който е 170 коня. ...

Този мотор е атмосферен. Има версия с турбо 200к.с.
Иначе по каталог 170к.с. и 200к.с. имат почти идентичен разход.
Аз лично бих предпочел S60 2,0T или 2,4Т. В момента си търся нещо подобно.
[Image: ab268624.gif]
[Image: ab262939.gif]
ВНИМАНИЕ!!!От много секс се ослепява!!!!!
Reply

#6
HydroPower Wrote:
yuckuJackD Wrote:... Бих ти препоръчал да се примириш с наличието на турбо и да си вземеш 5 цилиндровия турбиниран, който е 170 коня. ...

Този мотор е атмосферен. Има версия с турбо 200к.с.
Иначе по каталог 170к.с. и 200к.с. имат почти идентичен разход.
Аз лично бих предпочел S60 2,0T или 2,4Т. В момента си търся нещо подобно.
Да, да объркал се е Уискито именно за това пуснах линка, но питането ми е, как мисли дали би му дошъл малък такъв мотор, макар и да има и по-малки
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#7
HydroPower Wrote:
yuckuJackD Wrote:... Бих ти препоръчал да се примириш с наличието на турбо и да си вземеш 5 цилиндровия турбиниран, който е 170 коня. ...

Този мотор е атмосферен. Има версия с турбо 200к.с.
Иначе по каталог 170к.с. и 200к.с. имат почти идентичен разход.
Аз лично бих предпочел S60 2,0T или 2,4Т. В момента си търся нещо подобно.



Да точно това ми се ще да бъде,искам да си сведа грижите до минимум,без турбо и без автомат,някак си по свободно ще дишам без тези неща.Смятам че 170к.с са доволна мощност когато трябва бързо да изпревариш и да се изнесеш безопасно.Много рядко карам неразумно бързо но мощност трябва да имам в запас.
Reply

#8
Да де моя грешка, 170кс е 5 цил атм. Еми виж тезата ти за бързо изнасяне с тези 170 атмосферни пропада, ако купето е 80. Затова турбо - там във високите обороти набираш.

Дали ще е слаб. Кой дали ще е слаб, че доста ги засегнахме Smile
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#9
yuckuJackD Wrote:Да де моя грешка, 170кс е 5 цил атм. Еми виж тезата ти за бързо изнасяне с тези 170 атмосферни пропада, ако купето е 80. Затова турбо - там във високите обороти набираш.


Еми то аз С80 и С60 еднакво ги харесвам,те и еднакви ми изглеждат.Защо да пропада тезата ми,между другото Сааб 9-5 в сегмента на С80 ли е или на С60,тъй като теглото му е 1650кг и със 177к.с много добре се справя,е да верно че е с турбо :twisted:
Reply

#10
Заради турбината.
200hp атмосферни не са като 200hp турбинирани ....
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)