The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V40 Круз Контрол ?

#1
Здравейте колеги, може ли да се сложи темпомат/круз контрол/ на кола без такъв? Колата на коята искам да го сложа е V40 , 96г 1.8 , а донора е S40 98 2.0 с десен волан. Ще се получат ли нещата като прехвърля всичките му "неща" на темпомата? Ще бъде ли необходима някаква намеса с компютрите - обучаване някакво? или само се слагат нещата връзват се и готово?
Reply

#2
Аз съм правил веднъж тази операция на едно bmw, не беше нижно обучаване или нещо друго, само ми казаха че било нужно подаването на газта, тоест педала който отговаря за това да е електронен.
d4192t 1998
Reply

#3
Единственият проблем са планките, на който се държат помпите за педалите - тези от десен волан май са различни. Има много теми за круиз контрол на S/V40 и досега никой не е успял да го направи - няма програмиране и обучаване - системата е напълно независима, но са много елементи.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#4
Планките не са проблем да се приспособят. Имам познат със В40 97 с круз контрол и мога да гледам от там как е направено. Основно това ме интересуваше че ако си сваля сам всичко от колата донор и го монтирам на моята на теория би трябвало да работи така ли да разбирам ? Колата е с жило .. но не мисля че е проблем , при положение че си има вакум помпа ( ако не бъркам) за газта, другото което огледах са датчици на педалите, при натискане на спирачка или съединител да го изключва. Май и лампа на таблото трябва да се сложи , за да си го отчита.
Reply

#5
Би трябвало също така и при подаване на газ също да изключва, незнам но според става много сложно и не си заслужава. Все пак ако се захванеш и успееш да го направиш прави снимки и коментирай, че да го направим и ние Big Grin
d4192t 1998
Reply

#6
Аз съм с дизелов двигател (вижда се от подписа) и при мен круиз контрола тръгна много лесно. Всичко беше окабелено, смених си "ръчката" за мигачите с друга с бутоните за контрола и отидох в сервиза на Ford в Русе, където ми активираха опцията в компютъра на автомобила.
Надявам се да съм помогнал.
По-страшно от изкуствения интелект е естествената простотия. (А.Айнщайн)
Reply

#7
При мен янма да е толкова лесно . Първо защото нямам нужните датчици по педалите, второ нямам вакуум помпата, нямам ръчката, незнам как съм с окабеляването... но само да дойде някой по читав ден /сух без дъжд/ и мисля да се захващам, та да видим какво ще излезе.
п.п. само дано Жоро да е прав и да не му трябва обучение Smile
Reply

#8
Кабели имаш, нямаш вакумни линии и не мога да намеря схема как са вързани - снимай ги от донора и пусни снимките. Системата взима сигнал от таблото за скоростта и чрез вакумните помпи на газта и спирачката я поддържа местейки педалите - не се налага обучение защото няма връзка с двигателя - има помпи и контролер за круйз контрол, има контрол.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#9
Аболютно всичко преди да го сваля ще го снимам и пиша на листи кое как и от къде. Имам огромното желание да го подкарам тоя автопилот, ще ми е от огромна полза за пътуването ми. Много ми омалява крака по тая магистрала, а с автопилота като го бутна на 120-130 и пей сърце 200км по АМ.
Reply

#10
Продават се афтърмаркет круиз контроли които също са опция в случая.Представляват електронен блок който взема сигнал от скоростомера, стъпково моторче и какво беше още.Прикача се моторчето към жилото за газта или за лостовата система ако е с такава колата.За включването и изключването на пилота се използва или оригинален лост или допълнителен бутон.Връзва се и към ел.инсталацията на стоповете от където взема сигнал да се изключи.Работи само с газта и не пипа спирачките, до известна степен успява да намали скоростта като върне газта но не е нещо фрапиращо.Хубавото е че не го бърка пилота дали е на бензин, дизел или газ.един познат беше си сложил на нафтовата печка и беше много доволен.
V40 B4204S '97
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)