The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
климатик или климатроник VOLVO S80 2001г.

#1
Не мога да намеря в форумите нещо по темата.ПОМОЩ!!Нов съм и безпомощен!!Проблема е че мотора гасне при палене с вкл.климатизация.На какво ли се дължи това?Понякога ремъците свирят друг път не.Ако включа само вентилатора за предното стъкло-същия ужас.Колата е само от една седмица при мен и не я познавам въобще.И каква е разликата между климатик и климатроник? :!: :?:
Reply

#2
При климатроник задаваш каква температура искаш в купето и колата се оправя сама. Напиши и с какъв двигател е колата. Най-вероятно причината е скапан акумулатор, климатизацията е голям консуматор, ако напрежениято пада под 10 волта при включване на климатизацията токът не е достатъчен за електрониката на двигателя.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
dipet Wrote:И каква е разликата между климатик и климатроник? :!: :?:

На тези коли практически никаква, и двата модула са електронни. Единственно разликата е в таблото и в функциите които има. Тоест климатроника му задаваш температурата и той се спасява сам, а при табло "климатик" си въртиш едни врътки, докато ти хареса колко е топло/студено. :mrgreen:

Относно проблема и аз съм безпомощен... Поне докато не кажеш какъв е мотор-а и мааалко още подробности(като от къде си например). Може да е акумолатор (мда скапват се от време на време - единия от нашенците на тазгодишното състезание дакар едва не отпадна заради акумолатор), може компресора да се е повредил. Ако е бензинова може и дроселова клапа. Без да се погледне едва ли ще се разбере.
Пиши от кой град си да те насочим към правилното място. Wink
Reply

#4
Мотора е бензинов-B5244S--2435ccm--125KW/169PS
За съжаление не сам в България,а тук в Германия веднага искат да сменят компресора без много да гледат-850-900евро с труда.Не знам дали е необходимо.
Проблема го прави след като колата е работила 1-2часа.Когато я запаля студена е ОК.
Reply

#5
При компресора на климатика какво означават последните числа и букви например:
ID DKS-15CH
ID DKS-17CH
ID DKS-17D
Reply

#6
VOLVO S 80 I(T)2.4L 20V(TS61)
2435ccm 125kw/169ps
Reply

#7
Аз съм за компресора.При повреда той един вид затяга и от там тормози и двигателя.Може би германците са прави.Изказвам мнение тъй като се занимавам с обслужване на климатици и такъв проблем съм имал няколко пъти.Разбира се това не е на 100% сигурно тъй като е добре да се види от специалист.
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#8
dipet Wrote:Мотора е бензинов-B5244S--2435ccm--125KW/169PS
За съжаление не сам в България,а тук в Германия веднага искат да сменят компресора без много да гледат-850-900евро с труда.Не знам дали е необходимо.
Проблема го прави след като колата е работила 1-2часа.Когато я запаля студена е ОК.


Най-вероятно си е компресора. Ако няма да се прибираш в България нямаш избор. Иначе можеш да изключиш климатика (парното продължава да работи) и да караш така. Буквите по компресора са модела на компресора.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#9
Имам голям проблем с климатроника ми .Помогнете Sad
Купих си го зимата и сега когато започна да се стопля исках да си напълна фреона.
Но уви той беше пълен...и човека който ми го пълнеше ми каза че климатроника си се пуска когато иска и че фреон има и че трабата която влиза в купето е ледена но вътре не духа студено грам жега яко :д......ходих по сервизи каде ли не но волво малко хора се наемат да правят а моята кола ощте по-малко ..Водих я на диагностика и момчетата казаха че блокето ми е счупено и явно е от него проблема
Да оказа се от него разглобих част от таблото и платката беше с 1 дума скапана когато исках определена температура „потенциометара" или както му е цялото име не се задвижваше само на топло седеше .Купих си 2 ра рака блокче и провах го сичко на 6 .Започвам да я сглобявам колата при което си я запалвам и пускам климатроника на 18 градуса а потенциометара си се мести докато преди не се местеше но пак духа топло и незнам какво е вече сичко работи само неиска тоя студения въздух да влезне в купето..
И незнам от какво е дали не е запушен някой канал или филтър незнам не им разбирам новобранец съм Sad
Много ше съм благодарен ако ми дадете някакви савети Smile
Reply

#10
Климатроника управлява няколко клапи вътре в таблото.Една от клапите е клапа за топло и студено.Т.е. когато искаш да ти е по топло и зададеш примерно 25гр, клапата затваря притока на студен въздух.Или обратното.Има вероятност тая клапа да е застанала в положение при което ти запушва студения приток а ти пропуща само топъл.И други автомобили го имат същия проблем.Та неприятното тук е че се вади таблото за да се види какъв е проблема по точно.Ако си сигурен че всичко останало е наред - датчици, фреон, филтър дехидратор.Но щом тръбата ти е студена преди купето, значи че и вътре при таблото ти прави студено, но клапата е затворена.Пиши все пак като намериш проблема и неговото решение.
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)