The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
температурата пада

#1
Здравейте колеги,имам един проблем и не знам как да го отстраня. Като запаля колата и след 10 мин вдигне температура достатъчна да духа топло и да превключи на чаз. Понеже нямам цифри ,мога да кажа че стига на 3 чертичка. Странното става след като тръгна да карам-температурата започва да пада до една черта и парното съответно духа доста хладно. Дори по магистралата като карам ,пак температурата пада и започва да духа хладно дори и със включен климатроник на 28 градуса. След като спра на място и изчакам 10 мин пак се вдига,но като тръгна след малко пак пада и започва да духа слабо. От какво може да е колеги?
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Reply

#2
Термостат?
XC70 T6    MY12 - (2021 -   )
XC70 D3    MY12 - (2019-2021)
V70   D5    MY05 - (2015-2019)
V70   2.5D MY00 - (2011-2015)
V40   2.0   MY98 - (2008-2011)
460   1.8   MY90 - (2005-2008)
Reply

#3
Отговора на въпроса ти е - вероятно имаш термостат за смяна. Това което си написал както и проблема ти с високия разход са свързани и според мен се дължат на това че термостата ти не затваря.Провери си и нивото на антифриза в казанчето.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#4
И аз така си мислих,но все пак да споделя за да не купувам напразно,а къде горе долу се намира,да си го сменя сам?
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Reply

#5
Казанчето го проверих,добре е. Аз преди месец досипах 100-200мл антифриз. Антифриза е на една зима,вярно от синия е,но нали му дават 2г. да е както трябва и затова реших и тая зима да карам с него. А дали е възможно от термостата да мерише на газ,от извесно време започна да мерише на газ и даже като пусна парното и ми вкарва вътре миризмата!
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Reply

#6
За трети път версия термостат.
Сменяй колкото можеш по-скоро и ще имаш парно и по-нисък разход.
Намира се под декоративния капак, ще го видиш като го свалиш.Купи си читави ключове а не върли ментаци някакви че ако са спекли болтовете и ще ги усучеш.В Практикер има Буджет ли е Бъджет ли е к'во е там на добри пари комплекта и са добри.
Ориентировъчната цена на термостата е около 20+-5лв.
V40 B4204S '97
Reply

#7
Какво да ти кажа термостата и газта нямат нищо общо,може би при теб има повече от един проблем,не е лошо да погледнат колата в сервиз.Така както пишеш явно ще ти бъде трудно да се справиш с проблема сам,на Л.С. ще ти пусна адреса на добър сервиз в София.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#8
Има вероятност през изпарителя да надува газ в охладителната система. Така изпарителя остава без антифриз и се преохлажда и прави и тапа на магистралата към радиаторчето на парното. Имах подобен проблем на другата кола. Уточнявам, че изпарителят беше обикновен турски и по мнението на газаджиите- голям боклук. Смениха го с друг турски- уж добър и наистина вече няма проблеми.
VOLVO V40,1.9TDI 97г.
Reply

#9
Не съм сигурен дали не греша,но от подписа на колегата останах с впечатлението че е с GDI мотора на Мицубиши... :roll: .Газифицирането на този мотор не беше ли "мисията невъзможна"? :roll:
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#10
ами по принцип уж са италиански,самата газова струва 1300лв ,преди 2 г.
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)