The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем за габарити на V40 2000 год.

#1
Здравейте Колеги,тъй като и аз много търсих тема с подобно заглавие и проблем като моят реших да отворя нова .Имам следният проблем: моята V40-ка като включа на габарит ми светват само предните габарити на фаровете и на стоповете само външния габарит който не е на задната врата на багажника .Не ми светват страничните габарити както и светлините на задния номер .Незнам какво може да е защото като покарам малко и по някой път светва всичко както си е нормално,но по някой път няма никой.Като карам срещам коли с подобен проблем като моят,защото сега и без това е сезона на фаровете и се вижда кой е с подобен проблем.Ако някой знае моля да сподели решение Cry
Reply

#2
Ти караш на габарити и срещаш други хора на габарити?!

Габарити са средното положение на ключа на фаровете, в това положение светят само предни габарити и външните задни, идеята е да ги използваш при спиране вечер и да не харчиш много ток. За каране или без фарове или на фарове - габаритите не са за каране.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Ок за да се уточня моите фарове са сменени и имат светлини за ден Dayline.Не съм казал,че карам на габарити и че другите хора карат на габарити.Просто когато са светнати фаровете пак не ми работят габаритите и това ме дразни. Затова искам да си оправя проблема, а не да ми се обяснява за какво се ползват габаритите и каква е идеята :roll: !
Reply

#4
За каквото си писал, за това съм ти отговорил. Откъде да гадая, че си сменил фаровете.

В оригиналната електрическа схема когато ключа е в положение за габарити вътрешните задни, на бронята и осветлението на номера не светят.

Има 2 варианта за фарове - с механично управление и с електронно. Светването на вътрешни задни габарити при движение може да е някаква функция на електронното управление, при механичното само Никола Тесла знае как да запали вътрешните.

За да разбереш дали си с електронно или механично изпълни процедурата за дневни светлини. Имаше тема за това. Ако след процедурата фаровете светят при положение на ключа 0 - електронно управление. Ако при 0 пак няма фарове 0 - механично, ще трябва да захраниш номера и вътрешните габарити от външните. При електронно управление рискуваш да изгориш електрониката ако опиташ да прехвърляш кабели.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#5
Колеги имам подобен пробелм на този.Не ми светят вътрешните задни и предни и задни странични.Помислих,че е от едни път,който някой ми тръшна задния капак като го отваряше,за да сложи нещо в багажника.Поне така съвпадна с този проблем.Също така не светят и габаритите на рег.номер.Разглобих и двете крушки отзад - всичко си е наред.Проверих бушоните в двг отсек.Всички,на които пише светлини ,без интериорните, ги видях и са наред.Дори като ги извадих ги зачистих контактите,но няма ефект.Преди време ми е правил подобен проблем,но за кратко.Примерно запаля светна и виждам,че не светят.Поразкарам се малко и дори в движение са светвали.Но сега изобщо.Май трябва да отида при някой жичкаджия.
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
[Image: ab202814.gif]
Reply

#6
аз имах подобен проблем само, че със стопа(светваше когато му е кеф Smile ) оказа се зацапана фасунга, моя съвет е да свалиш крушките и да зачистиш всичко добре.
Reply

#7
Колеги да не сте си слагали газова случайно, че там са се кадърни и никога няма да ви пробият снопа с кабели (има и по тежки случаи: дупка направо в резервоара)
А и друго се сещам......джамбазина да е измил колата отвътре направо с пароструиката и сега се окисляват клемите.
Та проверете и клемите как са!
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#8
С WD40 съм чистил отзад.Защото съм ги сменял крушките.Целите апарати ги вадех и ги пръсках(вътрешните на капака където са).Нямаше никъде окислено.Има ли смисъл да търся бушон в интериорния отсек?Или проблема е в някаква отечка.Ще отида някой ден при някой жичкаджия,че аз от тоци не разбирам.
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
[Image: ab202814.gif]
Reply

#9
Ами колеги днес всичко изчистих фасунги,клеми.Взех контактен спрей на Wurth(15лв),специално затова,но и това не помогна.Проверих и всички бушони и зачистих с парче от интериора където са.Всичко си е здраво.Няма никъде изгорели бушони.Видях бушон back lights нещо си 20А,но и той беше здрав(Може и да е бил 15А).Разглобих модула с въздухвода.Разкачих всичко,за да видя дали е нагоряла самата врътка за светлините.Но всичко си изглежда наред.Даже си има и грес в пластмасовите улеи,където опира палчето на врътката.Смених и крушката,че се беше разпаднала.По самите магистрали,където се търкат пъпките на врътката имаше пак някаква грес.Не съм я махал.Разнесох а с пръст.Стори ми се зацапана,но нямам предвид,че го е нямало металния цвят просто някак захабено.Дори пръснах и буксите (те са две) на самия модул с контактен спрей.Като извадих буксите да вметна и при изваден ключ от контакта ми светеше постоянно габарити(предни задни).Не знам дали тов аима значение.Но като цяло нямам успех.Страничните габарити,задни вътрешни и тези за осветяване на рег.номер не свети.Само където смених крушката в модула.Замерих кабели те с мултицед на всякъде ми дава,че има верига.Свирка си навсякъде.Явно ток няма до там.Какъв човек да търся да помогне?Чудя се..
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
[Image: ab202814.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)