The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Какъв термостат да избера за двигател D5252?

#1
Колеги, от известно време забелязах че колата ми на място не загрява почти никак, а на спускане на скорост стрелката ми пада почти до долу/към студено/. Мотора ми е Т 5252 на ауди, бихте ли ми препоръчали марка/модел термостат и лесно ли се сменя. А инак парното си е добре...уж...
Благодаря предварително на включилите се.
Волво V70 2.5 TDI,1998
Reply

#2
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
За седмица три-четири термостата дадоха фира във форума.Има заговор между Станишев и синдикатите да знаете :lol:

Отиваш в някой по-голям магазин за части и си вземаш каквото има.Преди година смених моя понеже беше думнал и сложих Wahler за около 20 и нещо лева като цената въобще не му подхожда но се оказа че си работи екстра.Сигурно е от "оригиналните ментета" или просто не са го натоварили безумно с цена.


EDIT.
Излъгах, ето я темата.Термостата е струвал 16лв. а не 20 и нагоре.
V40 B4204S '97
Reply

#3
ами не знам на колко градуса трябва да е,а и в моя град няма големи магазини за авточасти-само малки обирджийски ,предлагащи ментаци от цял свят...а не ми се иска да е фалшив,все пак това ще му е смяната за поне 4-5 години
Волво V70 2.5 TDI,1998
Reply

#4
Почти всички големи магазини и вериги работят с куриеири от сорта на Еконт и Спиди.Обикновено доставка и наложен платеж ще ти излезе ~5-6лв.
Практиката с този вид покупки срина недобросъвестните търговци които предлагат некачествени стоки на безумно завишени цени.
V40 B4204S '97
Reply

#5
Ако имаш парно задръж със смяната, дизелите не се славят със стабилни температурни режими. Тези студени дни е нормално дизел да не успява да поддържа температура.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
да наистина имам добро парно , а и лятото се държеше стабилно ,само дето разхода не мога да го сваля под 6.7 на дълго
Волво V70 2.5 TDI,1998
Reply

#7
Брат ми на Ауди 2.5 TDI не може да го свали под 8.5 ти за 6.7 си взел да се притесняваш. 6 и малко е разход 1.9, за 2.5 трябва да си магьосник.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#8
ами не знам,но например на Здравко същия мотор дава под 5
а моя е с кадърен чип...... би трябвало да свали под 6 мисля,не че сега ми е много,но винаги може още,нали знаеш
Волво V70 2.5 TDI,1998
Reply

#9
Карам същия мотор и въпреки студените дни никога до сега не сами падали градусите,няма значение дали на място или пускам колата по някое нанадолнище и съм изключил от скорост... Обаче е друго при на баща ми колата сеат толедо 1.9 тди първо,че не може да загрее толкова бързо колкото волвото ами и като почнеш да я караш леко градусите намалят... при мен такова нещо няма Smile колата не мърда от нормалната си работна температура Smile
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#10
tanatos123 Wrote:ами не знам,но например на Здравко същия мотор дава под 5
а моя е с кадърен чип...... би трябвало да свали под 6 мисля,не че сега ми е много,но винаги може още,нали знаеш
Здравей колега, аз съм със същия мотор, при скорост до 90-100, дава 5/100 разход, но при 130 вече сме на 6.5-6.7. Ти с каква скорост засичаш. Провери си спирачните апарати да няма някой затегнал (като покараш пипни джантите, не трябва да са много топли) и геометрията на колата е важна - от нея също можеш да вдигнеш 1-2 л/100. Гумите също оказват влияние, особено ако не са напомпани както трябва.
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008

[Image: 686753.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)