Posts: 42
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2012
Reputation:
0
Здравейте фенове на най-мъжкарската кола,
От 3 години карам Волво V40, 1.9 DCI, 75 KW, 2001. Много доволен, навъртял съм близо 60 000 км., като сега е на около 176 000 км. Много готина кола, с кеф си я карах допреди около 2 седмици / големите студове /, когато взе да трака. Регистрирах се тук, за да намеря хора със сходни симптоми, но днес диагнозата стана ясна: двигателят е за смяна, мамка му!
Много се надявам някой тук да може да ми помогне, като вариантите, които аз виждам са 2:
- смяна на двигателя / втора ръка естествено /
- продажба на колата / тва е по-кофти варианта, щтот не вярвам да й взема над 3 500 лв, а за толкова не виждам кво да си взема друго сносно/
П.С. Благодаря ти Bender
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
Хм...
Много станахте с повредени мотори напоследък, явно това загубено време и свинщините по пътищата си казват своето...
Обикаляйки днес пеш кварталните магазини да изпълнявам женски поръчения се нагледах на парчета от пластмасови парчета от различни автомобили по пътищата... :roll:
Виж обявите за продан на части. Може и да излезе нещо.
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
<!-- m --><a class="postlink" href="http://prodavalnik.com/volvo-v40-1-8i-na-chasti-i3813807">http://prodavalnik.com/volvo-v40-1-8i-n ... i-i3813807</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://prodavalnik.com/volvo-s40-1-9d-2000-g-na-chasti-volvo-1-9-d-common-i3736393">http://prodavalnik.com/volvo-s40-1-9d-2 ... n-i3736393</a><!-- m -->
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 42
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2012
Reputation:
0
Мерси пичове,
Почвам да звъня активно за двигател. Интересно защо, майсторът ми каза, че коляновия вал и всичко по него не става, а изобщо не предложи вариант за смяна само на него...вероятно, е голяма играчка и предпочита двигател да монтира.
При смяна на двигател обаче / идентичен ще търся /, трябва ли да сменям компютър или друго, или трябва просто да се отиде някъде на реглаж ли там квот ще да е.
Иначе проверих на 2 морги, предлагат ми не повече от 1500 лв. Значи - ще се прави!
Успешна седмица
Posts: 773
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
1
СПАМ/СРАМ
Абе не е по темата ама ми направи впечатление аватара ти.Само че при мен палатката не се вижда понеже е по-навътре в гората :lol:
V40 B4204S '97
Posts: 42
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2012
Reputation:
0
Мойто е на Арапя, мн добро местенце!
На мен пък ми направи впечатление, " В " в номера ти. И аз съм с "В" 8-)
Някой да ми препоръча майстор в София да ми оправи волвото?
Posts: 313
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Приятел потърси във форума има инфо за човек със Волво във Форума който ти гарантирам че разбира от Дизели ника мисля че му е "Галин Дизела" и съвета ми е провери при още 1 майстор --не бързай веднага да купуваш.
Volvo S-40 1,9 TD 08.1998
PB-JIJO
Posts: 298
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2012
Reputation:
0
Задължително трябва да вземеш поне две мнения, това го знам от личен опит..Имах бензинов автомобил, който започна да губи мощност, първия майстор който я гледа на елкон каза, че трябва да се отваря двигателя, и че имало проблем с някой от цилиндрите......Спрях колата от движение за месец докато събера малко повече пари все пак ще се отваря двигател....Но реших преди това да се допитам до друг майстор който на петата минута ми реши проблема оказа се изгоряла бубина......купих нова смени ми я и газ....
Извод: минимум две мнения!!! Успех!
V40 1,9 dci 85kw 115 к.с.-2000г.
XC 60 2,4 D5 AWD 205 к.с.-2009г.
Posts: 42
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2012
Reputation:
0
Съгласен съм за мненията, това е 3-ия майстро при, който съм. Предните без да я отварят, казаха, че вероятно е колянов вал, този я отвори и потвърди,
Posts: 42
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2012
Reputation:
0
Съгласен съм за мненията, това е 3-ия майстро при, който съм. Предните без да я отварят, казаха, че вероятно е колянов вал, този я отвори и потвърди, че коляновияат вал не става, друго не е гледал. Това, което ме съмнява, е, че като говоря с хора, които продават части и им търся двигател, те самите предлагат добре да се види какво трябва и, че няма смисъл да си давам парите и да сменям цял двигател - майстора съответно, освен за друг двигател изобщо не си прави устата за друго. Един приятел каза, че ако действително е коляновия вал и т.н. - може да ми прати и да сменим само долната част на блока....
Чудя се дали на майстора просто не му се занимава и не иска цял двигател, за да си вземе разни здрави чаркалаци. Незнам. Едни разправят, че в никакъв случай не не е добре да се сменят само отделни фундаментални части по двигателя, а по-добре цял за да няма проблеми, други казват, че е по-добре да се смени конкретната част и около нея, щтот не знаеш на какъв двигател ще попаднеш...
Затова ми се иска да намеря майстор, който наистина си разбира от работата и ще направи това, което трябва, а не да ми окепазява колата още повече.
Жижо, мерси за инфото, ще го потърся тоз човек.
Иначе, ако някой има наистина читав човек за волво, ще съм благодарен да ме свърже.
Поздрави и безаварийно каране!
|