The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VOLVO V 70 - 1997.

#1
Здравейте скъпи колеги днес и аз влязох в смемейството на Волво като закупих горе посочения модел на Волво от 1997 г. Преди да закупя колата не бях се замислил за АГУ, но след една проста сметка реших да монтирам газова уредба. В тази връзка въпроса ми е макар, че колата е на инжекцион може ли да се монтира нормална газова уредба? Ако отговора е да какви могат да бъдат отрицателните страни или няма да има такива. Благодаря предварително за отговора
Reply

#2
ilhanski84 Wrote:Здравейте скъпи колеги днес и аз влязох в смемейството на Волво като закупих горе посочения модел на Волво от 1997 г. Преди да закупя колата не бях се замислил за АГУ, но след една проста сметка реших да монтирам газова уредба. В тази връзка въпроса ми е макар, че колата е на инжекцион може ли да се монтира нормална газова уредба? Ако отговора е да какви могат да бъдат отрицателните страни или няма да има такива. Благодаря предварително за отговора
Конвекционална газова може, газов инжекцион също става(Карълсон е твоя човек , да ти обясни). Имаш газова имаш и проблеми около нея, няма такава по-малко проблеми :lol:
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#3
Благодаря на колагата от Варна, кой е този Карълсон? От този отговор да разбирам, ли че може да се монтира нормална газова т.е. по-евтин отколкото газов инжекцион? Благодаря
Reply

#4
Отрицателните страни са, че даваш пари и за гориво и за газаджията. Без газова даваш пари само за гориво. На колата не и пука, но е направена да работи с бензин от хора, който произвеждат хубави коли, а газаджиите и газов котлон не са произвели, само си играят на Lego с турско/български/италиянски части.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#5
Отговора е: ДА може да се монтира и обикновенна уредба, НО който я монтира трябва да знае какво точно прави и на каква кола точно го прави, защото една детонация без задействан клапан и си значителна сума назад с парите. Ако не е така по-добре слагай газов инжекцион - цените им вече не са чак толкова по-високи, а и е значително по-прецизно като технология.

П.П. Жоро, няма смисъл всяка тема с конкретен въпрос за газ да се превръща в безсмислен спор на тема "колко се набутваме тея дето караме на газ"
Reply

#6
Не го обръщам на такъв спор, просто споделям от личен опит да добави в сметката и разход за оправяне на бакиите на газовата. Ако не можеш сам да правиш дребни ремонти и не си наясно с бензиновите двигатели може и да се окаже, че ти е по-скъпо. Въпрос на късмет е.

Иначе - в никакъв случай обикновена газова - разликата вече е под 300 лв, а инжекциона спестява много ядове и ужасни миризми.

И още един съвет от патил - покарай около 1000 км без ремонти преди да сложиш газова, увери се, че с двигателя всичко е наред. Комбинацията от двигател с проблем и газова уредба е ужасна. Газаджията те праща при майстор, майстора те връща при газаджията и така докато не се научиш сам да си ремонтираш колата.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#7
ilhanski84 Wrote:..... кой е този Карълсон?...
ей тоя Вагабонтин е :lol: http://www.volvoclub-bg.com/forum/member...le&u=16170 п.п. Не знам как става директно с името му :?
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#8
Подкрепям мнението на joro74 да покараш малко и да видиш в какво състояние е мотора,но ако всичко е наред няма от какво да се притесняваш.Сегашната кола ми е дизел но предишните четири бяха на газ,от които и две волва.С волвата съм нямал никакви проблеми като съм ги слагал нови-ГИ.Проблеми имах с един мерцедес 200це който беше инжекция,а с обикновена АГУ. така че нети препоръчвам този вариант и според мен е неприемвлив.
volvo s80 2.5 tdi 140hp-2000g.
Всяка идиотска постъпка си има философско обяснение!
Reply

#9
Ако слагаш газова нека е газов инжекцион (ГИ). На старото волво имах обикновенна газова и от време на време пукаше капака на въздушния филтър от детонациите. Явно клапана на въздушния филтър, който бяха монтирали не сработваше добре. На сегашното волво вече 3,5 години съм с ГИ и не мога да се оплача от нищо свързано с нея. Редовна смяна на филтъра( два са, но сме сменя предимно единия на 10 000 км) на газовата. Може би като ефект от газовата се наложи смяна на ламбда сонда( беше менте и не съм сигурен дали газовата уредба е причината ). Ако караш по-малко от 10 000 км на година може би не е рентабилно да слагаш газ, че ще я избиваш 2 години.
Volvo S40 2.0 '96 B4204S
PK 0500 HP
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)