изгоря ми лампичката която осветява отвътре (от таблото) регулатора на парното и разпределителя на въздуха в купето. Гледах, свалях радио, ключ за аварийни, обаче не мога да видя къде е проклетата лампа за да я сменя.. Кажете ми къде да я тарся и как да стигна до нея :roll:
460 B18U ... Хора, обединявайте се! Вижте: нулата е нищо, но две нули вече значат нещо...
изгоря ми лампичката която осветява отвътре (от таблото) регулатора на парното и разпределителя на въздуха в купето. Гледах, свалях радио, ключ за аварийни, обаче не мога да видя къде е проклетата лампа за да я сменя.. Кажете ми къде да я тарся и как да стигна до нея :roll:
460 B18U ... Хора, обединявайте се! Вижте: нулата е нищо, но две нули вече значат нещо...
Погледни този линк http://www.volvo4xx.hit.bg/ku_otoplenie_svalqne.htm, ще ти е от полза. Инак с права отверка се маха капачето (това е пласмасата с каналите по който си нагласяш парното), но първо махни палците.
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Погледни този линк http://www.volvo4xx.hit.bg/ku_otoplenie_svalqne.htm, ще ти е от полза. Инак с права отверка се маха капачето (това е пласмасата с каналите по който си нагласяш парното), но първо махни палците.
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Моя панел е съвсем различен от показаното от теб. Нямам плъзгачи, а два кръгли превключвателя. Единият е за топло-студено, а другия е за посоката на духане :lol: . Освен тях на него има и два бутона - за климатика и за клапата за затваряне на въздуха в купето. НЕ СМЕЯ ДА НАПЪНА КАПАКА МУ С ПРАВАТА ОТВЕРКА. Благодаря все пак :lol:
460 B18U ... Хора, обединявайте се! Вижте: нулата е нищо, но две нули вече значат нещо...
Моя панел е съвсем различен от показаното от теб. Нямам плъзгачи, а два кръгли превключвателя. Единият е за топло-студено, а другия е за посоката на духане :lol: . Освен тях на него има и два бутона - за климатика и за клапата за затваряне на въздуха в купето. НЕ СМЕЯ ДА НАПЪНА КАПАКА МУ С ПРАВАТА ОТВЕРКА. Благодаря все пак :lol:
460 B18U ... Хора, обединявайте се! Вижте: нулата е нищо, но две нули вече значат нещо...
Давай смело и да не ти пука!
Нищо, че ще пропука докато го сваляш панелчето.
То има 4 зъбчета отзад - по 2 горе и долу.
Останалото е както тук по инструкцийката: клещички, парцалче, шпатулка или по-широка отверка.
И най-важното е да не забравиш нова лампичка.
Давай смело и да не ти пука!
Нищо, че ще пропука докато го сваляш панелчето.
То има 4 зъбчета отзад - по 2 горе и долу.
Останалото е както тук по инструкцийката: клещички, парцалче, шпатулка или по-широка отверка.
И най-важното е да не забравиш нова лампичка.
1. почваш по картинката на GT1 (с клещи и мека подложка, да не надраскаш врътките), като стигнеш до отвертката - с шпатула е по щадящо за пластмасата - почваш от единия край (ляво или дясно - откъм жабката е по удобно); с 2 инструмента е по лесно - с единия законтряш да не се прибират извадените зъбчета...
2. При мен са 6 зъбчета - като откачиш 2 крайни, премести шпатулата откъм дългата страна (отдолу е по удобно) - излизат много лесно в тоя ред:
5 5 2
4 3 1
3. Като махнеш панела, ще ги видиш лампичките - вадят се с дърпане (става и с клещи - здрави са :lol: ) И после - връщаш нещата по местата им...
P.S. Пиша го това, защото има рискови моменти: ако използваш отвертка и нямаш данни за хирург, ще прецакаш пластмасовите ръбове - ако искате вярвайте, ама вадят очи от фугата(!); ако напънеш панела надлъжно, както каза Жоро, и си с 6 зъбчета (то е ясно, `щото годината ти е като на моята), ще спраскаш панела(!) - виж т.2! И още - тия лампички са по скъпи от тези на стоповете ти! :lol:
1. почваш по картинката на GT1 (с клещи и мека подложка, да не надраскаш врътките), като стигнеш до отвертката - с шпатула е по щадящо за пластмасата - почваш от единия край (ляво или дясно - откъм жабката е по удобно); с 2 инструмента е по лесно - с единия законтряш да не се прибират извадените зъбчета...
2. При мен са 6 зъбчета - като откачиш 2 крайни, премести шпатулата откъм дългата страна (отдолу е по удобно) - излизат много лесно в тоя ред:
5 5 2
4 3 1
3. Като махнеш панела, ще ги видиш лампичките - вадят се с дърпане (става и с клещи - здрави са :lol: ) И после - връщаш нещата по местата им...
P.S. Пиша го това, защото има рискови моменти: ако използваш отвертка и нямаш данни за хирург, ще прецакаш пластмасовите ръбове - ако искате вярвайте, ама вадят очи от фугата(!); ако напънеш панела надлъжно, както каза Жоро, и си с 6 зъбчета (то е ясно, `щото годината ти е като на моята), ще спраскаш панела(!) - виж т.2! И още - тия лампички са по скъпи от тези на стоповете ти! :lol: