The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Изгоря ми лампичката

#1
изгоря ми лампичката която осветява отвътре (от таблото) регулатора на парното и разпределителя на въздуха в купето. Гледах, свалях радио, ключ за аварийни, обаче не мога да видя къде е проклетата лампа за да я сменя.. Кажете ми къде да я тарся и как да стигна до нея :roll:
460 B18U
... Хора, обединявайте се! Вижте: нулата е нищо, но две нули вече значат нещо...
[Image: 16283]
Reply

#2
изгоря ми лампичката която осветява отвътре (от таблото) регулатора на парното и разпределителя на въздуха в купето. Гледах, свалях радио, ключ за аварийни, обаче не мога да видя къде е проклетата лампа за да я сменя.. Кажете ми къде да я тарся и как да стигна до нея :roll:
460 B18U
... Хора, обединявайте се! Вижте: нулата е нищо, но две нули вече значат нещо...
[Image: 16283]
Reply

#3
Погледни този линк http://www.volvo4xx.hit.bg/ku_otoplenie_svalqne.htm, ще ти е от полза. Инак с права отверка се маха капачето (това е пласмасата с каналите по който си нагласяш парното), но първо махни палците.

[Image: p125_3.gif]
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Reply

#4
Погледни този линк http://www.volvo4xx.hit.bg/ku_otoplenie_svalqne.htm, ще ти е от полза. Инак с права отверка се маха капачето (това е пласмасата с каналите по който си нагласяш парното), но първо махни палците.

[Image: p125_3.gif]
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Reply

#5
Моя панел е съвсем различен от показаното от теб. Нямам плъзгачи, а два кръгли превключвателя. Единият е за топло-студено, а другия е за посоката на духане :lol: . Освен тях на него има и два бутона - за климатика и за клапата за затваряне на въздуха в купето. НЕ СМЕЯ ДА НАПЪНА КАПАКА МУ С ПРАВАТА ОТВЕРКА. Благодаря все пак :lol:
460 B18U
... Хора, обединявайте се! Вижте: нулата е нищо, но две нули вече значат нещо...
[Image: 16283]
Reply

#6
Моя панел е съвсем различен от показаното от теб. Нямам плъзгачи, а два кръгли превключвателя. Единият е за топло-студено, а другия е за посоката на духане :lol: . Освен тях на него има и два бутона - за климатика и за клапата за затваряне на въздуха в купето. НЕ СМЕЯ ДА НАПЪНА КАПАКА МУ С ПРАВАТА ОТВЕРКА. Благодаря все пак :lol:
460 B18U
... Хора, обединявайте се! Вижте: нулата е нищо, но две нули вече значат нещо...
[Image: 16283]
Reply

#7
Давай смело и да не ти пука!
Нищо, че ще пропука докато го сваляш панелчето.
То има 4 зъбчета отзад - по 2 горе и долу.
Останалото е както тук по инструкцийката: клещички, парцалче, шпатулка или по-широка отверка.
И най-важното е да не забравиш нова лампичка. Big Grin
Reply

#8
Давай смело и да не ти пука!
Нищо, че ще пропука докато го сваляш панелчето.
То има 4 зъбчета отзад - по 2 горе и долу.
Останалото е както тук по инструкцийката: клещички, парцалче, шпатулка или по-широка отверка.
И най-важното е да не забравиш нова лампичка. Big Grin


Attached Files
.jpg   volvo_440_460.jpg (Size: 703.8 KB / Downloads: 3,412)
Reply

#9
Айде и аз да кажа, че вече я правих тая операция:

1. почваш по картинката на GT1 (с клещи и мека подложка, да не надраскаш врътките), като стигнеш до отвертката - с шпатула е по щадящо за пластмасата - почваш от единия край (ляво или дясно - откъм жабката е по удобно); с 2 инструмента е по лесно - с единия законтряш да не се прибират извадените зъбчета...

2. При мен са 6 зъбчета - като откачиш 2 крайни, премести шпатулата откъм дългата страна (отдолу е по удобно) - излизат много лесно в тоя ред:

5 5 2
4 3 1


3. Като махнеш панела, ще ги видиш лампичките - вадят се с дърпане (става и с клещи - здрави са :lol: ) И после - връщаш нещата по местата им...

P.S. Пиша го това, защото има рискови моменти: ако използваш отвертка и нямаш данни за хирург, ще прецакаш пластмасовите ръбове - ако искате вярвайте, ама вадят очи от фугата(!); ако напънеш панела надлъжно, както каза Жоро, и си с 6 зъбчета (то е ясно, `щото годината ти е като на моята), ще спраскаш панела(!) - виж т.2! И още - тия лампички са по скъпи от тези на стоповете ти! :lol:
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#10
Айде и аз да кажа, че вече я правих тая операция:

1. почваш по картинката на GT1 (с клещи и мека подложка, да не надраскаш врътките), като стигнеш до отвертката - с шпатула е по щадящо за пластмасата - почваш от единия край (ляво или дясно - откъм жабката е по удобно); с 2 инструмента е по лесно - с единия законтряш да не се прибират извадените зъбчета...

2. При мен са 6 зъбчета - като откачиш 2 крайни, премести шпатулата откъм дългата страна (отдолу е по удобно) - излизат много лесно в тоя ред:

5 5 2
4 3 1


3. Като махнеш панела, ще ги видиш лампичките - вадят се с дърпане (става и с клещи - здрави са :lol: ) И после - връщаш нещата по местата им...

P.S. Пиша го това, защото има рискови моменти: ако използваш отвертка и нямаш данни за хирург, ще прецакаш пластмасовите ръбове - ако искате вярвайте, ама вадят очи от фугата(!); ако напънеш панела надлъжно, както каза Жоро, и си с 6 зъбчета (то е ясно, `щото годината ти е като на моята), ще спраскаш панела(!) - виж т.2! И още - тия лампички са по скъпи от тези на стоповете ти! :lol:
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)