The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем S40 vvt unit????

#1
Здравейте,
Колата ми е vovlo S40, 122 к.с. 1,8л, 16V на 150 000 км., двигателя е B4184S2.
От една седмица има някакъв шум в двигателя, допълнително тракане, което е системно и се повтаря. Когато е студена и докато загрее го няма, появява се когато колата загрее, но на таблото нямам предупредителна светлинка, за проблема. Тръгнах по майстори. Първата констатация беше хидравлични повдигачи, смених маслото с 2000км предварително. Проблемът остана, но повдигачи не съм сменял . Ходих и при още един, който ми каза да си карам така и като дойде време за смяна консумативи-ремъци и малса, тогава да му мисля, не било сериозно, мога да карам и така без проблем.
Разрових се из нета и попаднах на това клипче <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=zScIGOfXnt0">http://www.youtube.com/watch?v=zScIGOfXnt0</a><!-- m --> името му е Noise from Volvo S40 
При мен шума е идентичен. От коментарите под клипа разбрах за VVT unit.
Във форума тук разбрах, че колата ми има такава система за променливо газоразпределение. След още ровене из нета ,тук <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=142040">http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=142040</a><!-- m --> видях как се прави диагностика на този VVT Unit. Според автора на темата, ако след теста допълнителния шум спре, проблема е в VVT Pulley и е необходимо да се смени, също така казва, че повечето от сервизите там (U.K.) погрешно диагностицирали проблема в VVT Solenoid (клапан променлива фаза) и сменяли и него, но той много рядко дефектира. Направих всичко стъпка по стъпка и според този пич трябва да се смени VVT Pulley (ЗЪБНО КОЛЕЛО РАЗПР. ВАЛ) - part number 6900015 Информативно се обадих се да питам мото-пфое за VVT Pulley и за VVT Solenoid – соленоида (part number 9454789 за моя двигател), първото го имаха, но второто се доставя в рамките на 10 дни.
Молбата ми е, ако някой е имал подобен проблем да ми каже къде да отида в Пловдив (аз съм оттам), при човек който си разбира от работата и да ми направи точна диагностика на колата, за да изчистя проблема, ако наистина е този 
Благодаря предварително за отделено време и помощта.
volvo S40 1.8 122k.s. B4184S2
Reply

#2
Практиката при нас показва, че най-често проблема е в този клапан.
Цената му по спомен беше някъде около 300 лв в МП.

За да си 100% сигурен вземи (помоли) колега с този мотор да направите пробата със замяната.
Процедурата едва ли би ви отнела повече от час.
Компромисно решение - разкачаш буксата на въпросния клапан, прибираш я надлежно под първия капак отляво надясно, стоейки срещу двигателя.
Шума задължително изчезва, а ти трудно би установил осезаема разлика във вървежа на колата.


               
Учредител на Волво клуб България.
Притежател на  клубна карта № 0014.

VOLVO 460  1.7  '91
За помощ: 089 66 42 887
[Image: 362784.gif]

Няма по-голяма сила от усмивката и добрата дума!
Reply

#3
Полезна информация!
Благодаря и на колегата cadillac, утре ще ходи на майстор Smile
volvo S40 1.8 122k.s. B4184S2
Reply

#4
Благодаря за полезната информация!
volvo S40 1.8 122k.s. B4184S2
Reply

#5
Идентичен проблем и при мен- същата кола, същото тракане... В МП ми казаха че трябва да се смени пъро клапана на променливата фаза- 10 дена чакане, смениха го - нищо.....360 лева на вятъра.Сега си имам резервен.На следащия ден смениха и зъбното колело срещу прилична сума и проблема се реши. Поразрових се тук там и стигам до извода че тоя соленоид много трудно може да даде дефект, но понеже смяната му е за 0 време може би затова първо него сменяват....Поздрави.
Reply

#6
marichov Wrote:Идентичен проблем и при мен- същата кола, същото тракане... В МП ми казаха че трябва да се смени пъро клапана на променливата фаза- 10 дена чакане, смениха го - нищо.....360 лева на вятъра.Сега си имам резервен.На следащия ден смениха и зъбното колело срещу прилична сума и проблема се реши. Поразрових се тук там и стигам до извода че тоя соленоид много трудно може да даде дефект, но понеже смяната му е за 0 време може би затова първо него сменяват....Поздрави.

Колко струваше зъбното колело?
Reply

#7
Здравей колега. Имам Volvo със същият двигател . Можеш ли да ми дадеш информация какви са чашките (Повдигачите) на клапаните, хидравлични или реглажни?
Reply

#8
С хидравлични трябва да е.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)