04-17-2012, 08:46 AM
Настана време да се похваля с моето Volvo V70 2.5 TDI 2000г. Голяма радост. Купих го преди около месец след преглед в Мотопфое благодарение на Роби (за което изказвам благодарностите си към него, само той ми отговори на обаждането по телефона нито един от приемчиците не си вдигна тефона). Прегледахаго казаха известно количество проблеми и че било на 500 000 км. и аз след няколко минутен размисъл се съгласих платих го и след няколко дена го прехфърлихме вече бях собственик на така мечтаното от мен V70. После отивам в КАТ откадето ме върнаха няколко пъти, защото нямаше номер на двигателя, един два дни мъка, но се оправих като ми издадоха служебна бележка от "любимото" Мотопфое за съответствие на номер рама и номер двигател срещу сромните 66 лв., за мое щастие номерата съвпаднаха и след посещение в сервиза на Жоро GT1 за сваляне на кората на двигатела, колата беше регистрирана в КАТ и аз вече си имах лично V70, голем кев. После я обслужих във въпросния сервиз срещу немалка сума пари но си заслужаваше (може би тук е момента да изкажа големите си благодарности на Жоро, Еми и целия сервиз, много готини хора, може да си изкара много весели часове там). Сега по празниците ходих със семейството до Гърция, там имаме фамилна каравана, засякох разхода до Кулата и той беше 5.4 направо настръхнах от кев. Карам си нормално по магистралата 130 извън градско 100. След бързи сметки установих, че с пълен резервоар мога да мина около 1300 км. което надхвърли сериозно моите очаквания за това купе. Много готино и много комфортно не се усеща че върви. Ето и малко снимки .
А тези са от някой ремотни които съм правил сам
На последната снимка са плчетата които отварят задните седалки за да могат да паднат, голям зор видях докато ки сваля тези облегалки кото бяха счупени тези неща, но сега всичко е наред. Другите са капака на главата на двегателя, оттам течеше масло. От Мотопфое казаха 400 лв. защото гарнитурата се продавала зедно с капака, позасмях се и си тръгнах. След справка с Жоро, той ми купи силикон специялен и срещу 40лв. проблема беше отстранен, като почистих всичко намазах със силикончето и затегнах. Вече не тече. Поправях и доста други дреболии, като почти всички крушки са сменени, помпичката на предните чистачки беше счупена я залепих, задната чистачка не пръскаше беше почистена обстойно и почна да работи, почти всички крушки по таблото и панела на климатика бяха сменени, задна лява брава на врата раглобена за ремонт но там не успях ще трябва нова.
Аиде за сега стига с мойте излияния. Като цяло това е мята кола и за нищо не съжалявам. Много хубава, много комфортна с много екстри и много икономична.
А тези са от някой ремотни които съм правил сам
На последната снимка са плчетата които отварят задните седалки за да могат да паднат, голям зор видях докато ки сваля тези облегалки кото бяха счупени тези неща, но сега всичко е наред. Другите са капака на главата на двегателя, оттам течеше масло. От Мотопфое казаха 400 лв. защото гарнитурата се продавала зедно с капака, позасмях се и си тръгнах. След справка с Жоро, той ми купи силикон специялен и срещу 40лв. проблема беше отстранен, като почистих всичко намазах със силикончето и затегнах. Вече не тече. Поправях и доста други дреболии, като почти всички крушки са сменени, помпичката на предните чистачки беше счупена я залепих, задната чистачка не пръскаше беше почистена обстойно и почна да работи, почти всички крушки по таблото и панела на климатика бяха сменени, задна лява брава на врата раглобена за ремонт но там не успях ще трябва нова.
Аиде за сега стига с мойте излияния. Като цяло това е мята кола и за нищо не съжалявам. Много хубава, много комфортна с много екстри и много икономична.
Volvo V70 2.5 TDI 140к.с. 2000г.