05-10-2012, 08:19 PM
Здравейте колеги. След година и половина като неотлъчен приятел близо до мен, днес красавеца направи проблем. Ще се постарая да бъда кратък и ясен. Като ще вмъкно едно уточнение че съм с Газов Инжекцион.
Тръгнах да се прибирам. Разстоянието което изминах е около 3км. Забелязах по път че стрелката за температурата се покачва и стига нива който преди не беше минавало. Включих парното в купето но духаше само студено. По път на едно кръстовище като се опитах да потегля давам газ но оборотите не се вдигаха. И накрая загасна. Запалих и карах на бензин до вкъщи. Всичко беше нормално освен вдигащата се все по-нагоре стрелка за температурата. Точно до нас вече стрелката влезна в червеното. Паркирах в гаража по най-бързият начин и загасих. Установих че перкита за охлаждане са се включили. Отворих капака чух едно съскане. Наведох се над двигателя и установих, че мирише на газ около изпарителя и от там някъде се чува това съскане... За съжаление беше тъмно и единственото нещо което проверих беше маслото и беше в граници.
До колкото съм запознат вариантите са следните:
Първи: Мембраната на изпарителя да се е скъсала и да смесва гас с вода. Което да вдига налягането и да прегрява.
Втори: Скъсана гарнитура на главата. Да е вдигнало налягането да е скъсала и мембраната на изпарителя и ....
Трети, четвърти и пети се надявам вие да ми подскажете. Ще се радвам ако ми кажете дали е възможно да е скъсан ремъка и той да е навързан с водната помпа?
А утре смятам да слезна на светло да отворя и да проверя дали има вода. Ако няма майче ще е я е изхвърлило през ауспуха и...
Тръгнах да се прибирам. Разстоянието което изминах е около 3км. Забелязах по път че стрелката за температурата се покачва и стига нива който преди не беше минавало. Включих парното в купето но духаше само студено. По път на едно кръстовище като се опитах да потегля давам газ но оборотите не се вдигаха. И накрая загасна. Запалих и карах на бензин до вкъщи. Всичко беше нормално освен вдигащата се все по-нагоре стрелка за температурата. Точно до нас вече стрелката влезна в червеното. Паркирах в гаража по най-бързият начин и загасих. Установих че перкита за охлаждане са се включили. Отворих капака чух едно съскане. Наведох се над двигателя и установих, че мирише на газ около изпарителя и от там някъде се чува това съскане... За съжаление беше тъмно и единственото нещо което проверих беше маслото и беше в граници.
До колкото съм запознат вариантите са следните:
Първи: Мембраната на изпарителя да се е скъсала и да смесва гас с вода. Което да вдига налягането и да прегрява.
Втори: Скъсана гарнитура на главата. Да е вдигнало налягането да е скъсала и мембраната на изпарителя и ....
Трети, четвърти и пети се надявам вие да ми подскажете. Ще се радвам ако ми кажете дали е възможно да е скъсан ремъка и той да е навързан с водната помпа?
А утре смятам да слезна на светло да отворя и да проверя дали има вода. Ако няма майче ще е я е изхвърлило през ауспуха и...