Posts: 298
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2012
Reputation:
0
bell Wrote:за протокола ... 1.8 (115 к.с.) - как съм го снимал ... аз си знам :lol:
[ATTACHMENT NOT FOUND] Със сигурност и още може съдейки по оборотомера ти. Но това, което показваш рано или късно може да те подведе! Не карай така! Не бързаш за никъде!!!
Извинявам се за спама!
V40 1,9 dci 85kw 115 к.с.-2000г.
XC 60 2,4 D5 AWD 205 к.с.-2009г.
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
jorkata66 Wrote:bell Wrote:за протокола ... 1.8 (115 к.с.) - как съм го снимал ... аз си знам :lol:
[ATTACHMENT NOT FOUND] Със сигурност и още може съдейки по оборотомера ти. Но това, което показваш рано или късно може да те подведе! Не карай така! Не бързаш за никъде!!!
Извинявам се за спама!
По стара традиция оспамихме темата на колегата ... :oops:
но със сигурност не може повече - просто въздушното съпротивление става по силно от остатъчната мощност на двигателя и е до тук. А иначе не карам - така просто в случая исках на празна и права магистрала да видя какъв е ресурса на колата!
п.п. разбира се че с GPS няма да покаже повече от 200 :lol:
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 4,368
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
Към колегата, от ламбда сонда не може да ти се вдигне толкова разхода, аз съм карал без ламбда известно време и разликата е пренебрежимо малка, разбира се във времето се натрупва, но за ден, два месец е нищоbell Wrote:По стара традиция оспамихме темата на колегата ... :oops: Там ни е силата :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 16
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2012
Reputation:
0
Благодаря ви за бързите отговори и благодаря на joro74 за схемата, ще ми е полезна и още днес ще проверя всички маркучи. Но тук възниква нов въпрос. Да разбирам ли, че с изключена ламбда сонда разхода няма да падне или повиши с повече от 10% и по този начин не мога да определя дали проблема е в нея??? Ако не е в сондата и ако маркучите са добре, какво друго може да е? Двигателя работи добре, няма прекъсване или други забележки, единственото което ми прави впечатление е, че на изхода на генерацията мирише повече на изгорели газове, (няма дим - нито бял, нито черен), но миреше на повече изгорял бензин и ако е отворен задният капак (комби е колата), почва да ме боли главата.
Volvo V40, 1,6 77KW 1998г - now,
KIA Sorento EX 3500, V6 2003 - now
Posts: 2,086
Threads: 29
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
3
Горд собственик на: 1996 V40 2.0, 140 hp
Имаш ли катализатор?
Нормално ли загрява?
Въздушен филтър кога си сменял?
Свещите на колко хиляди са?
Пробва ли да заредиш от друго място?
От къде си?
Posts: 936
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2009
Reputation:
0
windcoast Wrote:..Двигателя работи добре, няма прекъсване или други забележки, единственото което ми прави впечатление е, че на изхода на генерацията мирише повече на изгорели газове, (няма дим - нито бял, нито черен), но миреше на повече изгорял бензин и ако е отворен задният капак (комби е колата), почва да ме боли главата.
Напълно нормално е, ако не ти работи сондата, да те "удари" в главата от мирис на бензин (..казваш, че двигателя работи иначе перфектно). Та нали точно за това е там тая сонда. Да следи сместа и да праща info към компютъра. Ако работеше нормално щеше да засече не изгорелия бензин и компютъра да регулира сместа.
Казваш, че преди седмица разхода ти е бил 11 на сто, а сега 15 на сто. Смятай ги тия десет процента, за които Жоро каза и добави и литър за климатика, който предполагам си почнал да пускаш. И ей ти ги на 3/4 литра отгоре.
Posts: 16
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2012
Reputation:
0
До вчера мислех че имам катализатор (не съм гледал), но когато я закарах за диагностика в сервиза ми казаха че всъщност катализатора е бил махнат ( и до сега не съм гледал. Ако ми остане време утре ще залегна от долу и ще погледна).
Загрява нормално - държи стрелката в хоризонтално положение.
Масло - двигател и скоростна кутия, филтър - маслен и въздушен, агренажен и пистов ремък смених след покупката през октомври 2011г - за да съм сигурен че всичко е ОК.
Вдигна разхода след едно зареждане от уж добра бензиностанция - Ромпетрол до Плевен. След като се усетих при около 30л останали в резервоара, заредих още 18л - 100АН (да компенсирам малко скапания бензин - поне така си мислех тогава), но разхода след това намаля само с около 1/100.
От Червен бряг съм.
Разхода за който говоря е при нормално каране и то без включен климатик.
Volvo V40, 1,6 77KW 1998г - now,
KIA Sorento EX 3500, V6 2003 - now
Posts: 16
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2012
Reputation:
0
Волвото го купих най-вече, за да карам по-икономично в града, а и да мога да возя кучето на близки дистанции за да го разхождам. Комби, достатъчно ниско за да може мързеливецът ротльо да скочи вътре. Иначе от другото "животно" (КИЯ соренто 3500 V6) ми писна да зареждам през ден-два, то бива разход ама тази кия под 20/100 градско не пада. Та затова си взех вовата - готина кола пък и икономична. Дано да имам успех с този проблем.
Volvo V40, 1,6 77KW 1998г - now,
KIA Sorento EX 3500, V6 2003 - now
|