The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
сериозен проблем с v70 ПОМОЩ

#1
Преди 10 дни купихме v70 2.4 бенз. Невероятен автомобил.Навъртяхме 400км и го обслужихме. 300км след смяна на маслата двигателя притропа. Cry След сваляне на картера резултата е- износен биелен лагер и биела на 3 ти цилиндър. Cry Другите 4ри цилиндара са наред.Как може да спре подаването на масло само към биелните лагери на 3ти цилиндър? Моля помогнете с инфо за морги на VOLVO и идей за бързото възтановяване на колата.Ще съм благодарен на всеки който ми помогне скоро пак да я подкарам. Smile
Reply

#2
Какво масло сложихте при обслужването?
Reply

#3
Маслото е 10w40 на Шел. Вярно е че е полусинтетика, но и колата е на 230 000км.
Reply

#4
Приятелю,като чуя за Шел и се изприщвам.Може да има колеги на друго мнение,но аз лично съм си патил с такова масло.През 1998г. си взех един опел рекорд,който между другото си го карам и до днес (оказа се много здрав автомобил) и му смених маслото с Шел 15W-40.Паля колата и лампата на маслото гасне след около 5-6 сек. Викам си айдее двигателя за ремонт.Преди да предприема каквото и да било изхвърлих старото,с което не бях изминал и 100км.и му сложих Castrol 15W-40,забрави за проблема.И така до ден днешен,двигателя още не е пипан,а съм му навъртял аз лично 160 000км.Та мисълта ми беше(че съвсем леко се отклоних),много вероятно е от калпаво масло да ти е дошъл проблема.Поне по отношение на маслото човек не трябва да прави компромиси!
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#5
mchobi Wrote:Маслото е 10w40 на Шел. Вярно е че е полусинтетика, но и колата е на 230 000км.

Съветвам те да прочетеш тази тема:

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=14453&p=125484#p125484">viewtopic.php?t=14453&p=125484#p125484</a><!-- l -->

И там е коментирано, че обслужването на Volvo не е като на всеки друг автомобил в смисъл, че си има специфики. Независимо от пробега маслото не се сменя като показатели. Най-добре е да се ползва пълна синтетика клас А3/Б3, или А5/Б5.

Искрено можеш да съжаляваш за това, че не си попитал или още по-лошо ако си прочел, но си решил да икономисаш едни 150 лева.
Сега тези 150 лева ще ти струват минимум по 15, ако не и по 20.

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/download/file.php?id=17957">download/file.php?id=17957</a><!-- l -->
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#6
armagedon Wrote:Приятелю,като чуя за Шел и се изприщвам.Може да има колеги на друго мнение,но аз лично съм си патил с такова масло.През 1998г. си взех един опел рекорд,който между другото си го карам и до днес (оказа се много здрав автомобил) и му смених маслото с Шел 15W-40.Паля колата и лампата на маслото гасне след около 5-6 сек. Викам си айдее двигателя за ремонт.Преди да предприема каквото и да било изхвърлих старото,с което не бях изминал и 100км.и му сложих Castrol 15W-40,забрави за проблема.И така до ден днешен,двигателя още не е пипан,а съм му навъртял аз лично 160 000км.Та мисълта ми беше(че съвсем леко се отклоних),много вероятно е от калпаво масло да ти е дошъл проблема.Поне по отношение на маслото човек не трябва да прави компромиси!
Аз лично съм навъртял безпроблемно за двигателя 700 000 км на BMW 520i, карано жестоко и в над 90% с масло Shell 5W40 или 10W40, купувано само от България - бензиностанциите, затова малко пресилено ми се струва да се слагат подобни квалификации за определена марка.. Shell е най-големият производител на масла в света, разполага със собствени рафинерии за разлика от повечето от останалите "производители" които купуват от тях и си слагат етикет, друг е въпроса с горивата им у нас, с които съм имал огромни проблеми, но съм сигурен, че няма нищо Shell-ско в тях ..
Ето какво препоръчва за Volvo..
[Image: 25g9x7p.jpg]
Иначе съжалявам за случката с колегата, надявам се да се оправи бързо проблема. Бих препоръчал да се огледа за двигател направо, съмнявам се че може да излезе по-добра оферта от ремонта. Иначе за проблема - да не би да се е запушила маслената система с някакви утайки, частици от нещо, парче силикон използван някъде за уплътнение .. Бях чел преди време в Audi форум, за проблемен двигател V6 TDI, който страда от запушване на маслопровода в следствие на несменяне на филтър за картерни газове (за това не съм 100% сигурен, може да не съм си превел неправилно писанията по чуждите форуми)..
Поздрави
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008

[Image: 686753.png]
Reply

#7
Според мен е ключов момент е спецификацията на маслото. В тази таблица не пише какво масло е необходимо - 0W30 или полусинтетика. За 5 цил. мотори трябва пълна синтетика.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#8
s0me0ne Wrote:Според мен е ключов момент е спецификацията на маслото. В тази таблица не пише какво масло е необходимо - 0W30 или полусинтетика. За 5 цил. мотори трябва пълна синтетика.

Пише - погледни след всеки модел.. за неговият мотора на колегата mchobi се препоръчва това, това не значи че ще блокира ако сипеш някакво различно. Ако много се разминават нормите на автомобила и сипаното масло се чуват странни звуци при работа - тропане на клапани, шум - метал/метал и т.н.
Иначе препоръчваното надминава изискванията за този мотор..
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008

[Image: 686753.png]
Reply

#9
mchobi Wrote:Моля помогнете с инфо за морги на VOLVO и идей за бързото възтановяване на колата
Ето малко обяви: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.. не си написал какъв точно е твоят двигател.
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008

[Image: 686753.png]
Reply

#10
Zahariev Wrote:Пише - погледни след всеки модел.. за неговият мотора на колегата mchobi се препоръчва това, това не значи че ще блокира ако сипеш някакво различно. Ако много се разминават нормите на автомобила и сипаното масло се чуват странни звуци при работа - тропане на клапани, шум - метал/метал и т.н.
Иначе препоръчваното надминава изискванията за този мотор..

Напротив. 5 цил двигатели на Volvo изискват много качествено масло. В линка до спецификацията се вижда, че шелското масло покрива A5/B5 и е 0W30.

Масло, различно от 0W30 води до точно този резултат - нов двигател!!! Това са изключително балансирани двигатели, при които "играта" с маслото не струва само "странни звуци" и "тропане на клапани", а много повече!

Експериментатори споделят, че колата "работи" и с 5W30. Да, тя работи, но никой не знае до кога и как! Защо все трябва като българи да обясняваме как "можело и с такова"?! Има си предписание - трябва да се спазва.

Ако някой "майстор" не е бил наясно с това изискване на двигателя, то това е показателно за компетентността!
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)