The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Бюрократични неволи

#1
Наскоро смених двигателя на колата и тъй като искам да я продам, трябва да сменя талона.
Оказва се обаче, че ще е доста по-трудно отколкото очаквах! В КАТ искат документи, за закупуване на двигателя / където да е упоменат № на двигателя/, а такива нямам. Който се е сблъсквал с това, знае, че автоморгите взимат двигатели от разглобени коли в чужбина / където двигателите се водят компоненти, съответно не им се описват № /.
Най-тъпото, е че се оказва, че като отидеш в КАТ с колата и документите, ако не ти ги харесат нещо /както вече знам, че ще стане с моите / - задържат колата и я спират от движение.

Ако някой се е занимавал с подобни "приятни" неща в последната година/ щтот се оказва,че отскоро са затегнали мн нещата/, да даде някой акъл

Живи здрави!
Reply

#2
То в чужбина е друга и бирата. Преди един месец на една позната на брат й на В40 му беше блокирал двигателя. Тои си купил л.а. същия модел, но с десен волан. Сненил ги, слек което изпадна в твоето положение, като отишъл в КАТ. Оказало се, че трябва да представи документ за покупката на новия двигател. Обратно по мъките, но се оправил, тъйкато той бил собственик и на другатакола, но трябвало да посочат в договора за продажбата и номера на двигателя.
Този случай коренно се различава от твоя, но зоконодателството и положението в РБ е такова и май скоро няма да се промени.
Потърси в интернет, ползвайки различни търсачки за да събереш повече информация.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#3
На 40ките номера на двигателя е лепенка върху капака на ангренажния ремък. Ако е s/v40 сложи капака от стария двигател и не се занимавай с КАТ.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#4
Ам не искам да се заяждам но са прави, защото както ставаше с моята предишна кола, на нея могат да се сложат двигатели от 1.5, 1.8, 2.0 което на 1.5 данъка на колата е 25-40лв имаше 3ма 4ма които си смениха двигателите и си останаха на нисък данък, обаче колите не могат да се препродадат....само на части... а иначе от моргата какво се дърпат и не дадат какво са продали....а да, неплащат данъци Wink В чужбина не във всяка страна искат номер на двигател за туй е така, но пък да речем в някои щати в Америка, каквато и да е доработка по двигателя различна от стандартното изпълнение, трябва да я декларираш съответно си заплащаш куп други глупости което си е пак бумащина Smile
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#5
joro74 Wrote:На 40ките номера на двигателя е лепенка върху капака на ангренажния ремък. Ако е s/v40 сложи капака от стария двигател и не се занимавай с КАТ.
На дизеларките е набит на блока отпред. На колегата колата е с дизелов мотор 102 к.с., доколкото си спомням от една друга тема, свързана точно с проблема с двигателя.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#6
По последна информация нещата могат да се случат така / напук на тъпите абсурдни изисквания, които досега ми обясняваха от КАТ/:
- отиваш в КАТ с документите за закупен двигател с № "неупоменат"
- попълваш някво заявление
- издават ти нов талон с № на двигател "неупоменат"

Единствено си мисля, че това "неупоменат" в талона може да откаже доста от потенциалните купувачи ама кво да се прави...

някой да знае как стоят нещата с данъците?
Аз не я регистрирах мойта преди 3 години в данъчното и не плащам данъци. Като я продавам обаче, ще ми искат документ за платен данък...Помня, че имаши някви истории, че след три години падат глобите, някви такива...
А ако мога да си спестя данък за 3 години + лихва + глоба = няма да е никак зле

Живи здрави
Reply

#7
От март тази година и нотариуса е длъжен да провери данъка. В КАТ също ще ти го искат за всякаква услуга. Глобата за пропусната регистрация в общината (София) беше 20 лв, сега май е 50 лв. Лихвите за около 10 лв на година, но ще трябва да платиш данък от момента на покупка. Глобите, лихвите и данъците са различни в различните общини.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#8
болгар Wrote:...Единствено си мисля, че това "неупоменат" в талона може да откаже доста от потенциалните купувачи ама кво да се прави...
Както сам казваш да, принципно би отказал доста купувачи защото не са сигурни в това дали този двигагел няма да лъсне някой ден че е от крадена кола и да стане смях, то хич няма да е смешно де.
Ако е от кола в БГ мисля че няма проблем от КАТ да ти извадят някаква хвърчаща хартийка че този мотор е бил на тази кола и след това да оформите договор със собственика че го купуваш за един лев.Просто трябва да намериш начин да убедиш евентуалния купувач а и най-вече себе си ако ти си потенциалния купувач че мотора има чиста история.
Аз в момента съм пуснал, ама от друга кола която бракувах и нарязах, мотора за продажба но всички документи са си в мен, като под документи разбирам продупчения голям талон и всякакви бележки.Така може чрез договор и копие от талона или ако трябва нотариално ще го заверим да си продам мотора с чиста съвест а купувача да е спокоен когато отиде в КАТ.
V40 B4204S '97
Reply

#9
болгар Wrote:По последна информация нещата могат да се случат така / напук на тъпите абсурдни изисквания, които досега ми обясняваха от КАТ/:
Виж какво, колега изискванията не са нито тъпи нито абсурдни, ако ти не виждаш логиката в тези изисквания си е твой проблем и то голям!!!! А това, че не си плащаш данъците и се надяваш да минеш метър още повече ме дразни, на къде така все гледаме да се скатаем а ...............?? И как да се оправим, като има много като теб, за които няма добре направени закони!! Да сигурно ще минеш метър и ще си пре.бал държавата, сигурно ще си доволен!??
Пуснал си тема "Бюрократични неволи" , а защо не пуснеш тема "Просташки скатавки"?
V40 1,9 dci 85kw 115 к.с.-2000г.
XC 60 2,4 D5 AWD 205 к.с.-2009г.
Reply

#10
Жорка,
оценявам, че има и такива мнения като твоето. В спора се ражда истината е казано.

1-о: Аз ИСКАМ да направя всичко както си му е реда и да узаконя новият двигател, но самите институции ме отказват, след като 2-3 дни от няколкото КАТ, в които звънях ме направиха луд с различните си версии, които ми предложиха и абсурдността на повечето от тях / отново обръщам внимание, че двигателят е внесен от чужбина, а там не се занимават с глупости да отбелязват номера на двигатели, защото това се води КОНСУМАТИВ - все е едно си сменяш наклатки/....те не искат да разберат това обаче и повтарят като роботи " това са изискванията"
Да ама НЕ! Оказва се / просто трябва да попаднеш на адекватен човек/, че все пак си има варианти как да стане и те са го измислили хората.

2. За пътния данък: като чета сега по другите форуми как зад гишето всеки слага някви глоби на око и ако мине номера и в комбинация с винетките, които си купувам, а паралелно си оправям сам разбиването на колата по дупките - ДА! Ако мога са си спестя едни 1000 лв. мисля да го направя, щтот кат ми се разбие пак колата едва ли ДЪРЖАВАТА ще ми поеме ремонта.

Благодаря на всички за коментарите / вкл. и на теб жорка/
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)