The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Кормилни накрайници на XC90

#1
В брой 295(19) на AutoBild от-10 Май 2012 в рубриката Съветник употребявани автомобили със заглавие: SUV-ове за 24 000лв. пише:

"Volvo XC90 - При солидния XC90 (от 2003г.) кормилните накрайници се разбиват бързо. За малко пари може да намерите бензинов 2.5Т с мощност 209 к.с. от 2003 година."

Нека собствениците на XC90 потвърдят вярба ли е информацията на AB за чести проблеми с кормилните накрайници? Същите накрайници ли се ползват и при XC60?
XC60: AWD/D3 (D5244T16)/Geartronic
Reply

#2
RDRcontact Wrote:В брой 295(19) на AutoBild от-10 Май 2012 в рубриката Съветник употребявани автомобили със заглавие: SUV-ове за 24 000лв. пише:

"Volvo XC90 - При солидния XC90 (от 2003г.) кормилните накрайници се разбиват бързо. За малко пари може да намерите бензинов 2.5Т с мощност 209 к.с. от 2003 година."

Нека собствениците на XC90 потвърдят вярба ли е информацията на AB за чести проблеми с кормилните накрайници? Същите накрайници ли се ползват и при XC60?
Доколкото съм чувал, все още нищо не съм правил по колата и за щастие не тропа, но слабо място по окачването са тампоните, все пак е доста тежка.
И аз четох това и си го пуснах покрай ушите, въпреки че за детските болести на Х5 Е53 и МЛ (до 2003 год.) са написани правилно.
На това списание не вярвам много, защото ако ти е направило някакво впечатление, винаги VW колите са "страхотни", независимо с какво ги сравняват. Ако е с по-лоши коли, то е ясно, ако е с по-хубави - "VW е семпъл, стегнат, изгоден, икономичен ... и затова му даваме най-много точки" ... :lol:
Чети и се приспивай с това списание, а ако само това са проблемите на ХС90 - ще ги почерпя много солидно :lol:
BG VOLVO Member #00409
Reply

#3
Dodo155, абсолютно си прав за AutoBild - и на мен ми прави впечатление че се водят според принципа: "По хубаво от нашето (немско) - няма" и с половин уста и с голямо нежелание споменават за 'незначителните' предимства на другите производители. Wink
XC60: AWD/D3 (D5244T16)/Geartronic
Reply

#4
RDRcontact Wrote:В брой 295(19) на AutoBild от-10 Май 2012 в рубриката Съветник употребявани автомобили със заглавие: SUV-ове за 24 000лв. пише:

"Volvo XC90 - При солидния XC90 (от 2003г.) кормилните накрайници се разбиват бързо. За малко пари може да намерите бензинов 2.5Т с мощност 209 к.с. от 2003 година."

Нека собствениците на XC90 потвърдят вярба ли е информацията на AB за чести проблеми с кормилните накрайници? Същите накрайници ли се ползват и при XC60?
Здравейте.Мойто е 2003г.карам го от 5г.и до сега ежегодно сменявам биалетки и кормилни накрайници.Дебели са колкото цигара.На тоз тонаж и по нашите пътища изкарват около година.Не знам дали има взаимозаменямост с такива от други марки но по здрави.
Reply

#5
RDRcontact Wrote:В брой 295(19) на AutoBild от-10 Май 2012 в рубриката Съветник употребявани автомобили със заглавие: SUV-ове за 24 000лв. пише:

"Volvo XC90 - При солидния XC90 (от 2003г.) кормилните накрайници се разбиват бързо. За малко пари може да намерите бензинов 2.5Т с мощност 209 к.с. от 2003 година."

Нека собствениците на XC90 потвърдят вярба ли е информацията на AB за чести проблеми с кормилните накрайници? Същите накрайници ли се ползват и при XC60?


Attached Files Thumbnail(s)
           
Reply

#6
bingobongo Wrote:
RDRcontact Wrote:В брой 295(19) на AutoBild от-10 Май 2012 в рубриката Съветник употребявани автомобили със заглавие: SUV-ове за 24 000лв. пише:

"Volvo XC90 - При солидния XC90 (от 2003г.) кормилните накрайници се разбиват бързо. За малко пари може да намерите бензинов 2.5Т с мощност 209 к.с. от 2003 година."

Нека собствениците на XC90 потвърдят вярба ли е информацията на AB за чести проблеми с кормилните накрайници? Същите накрайници ли се ползват и при XC60?
Здравейте.Мойто е 2003г.карам го от 5г.и до сега ежегодно сменявам биалетки и кормилни накрайници.Дебели са колкото цигара.На тоз тонаж и по нашите пътища изкарват около година.Не знам дали има взаимозаменямост с такива от други марки но по здрави.
Дебелината на биалетките не е от особено значение за здравината на окачването.
Все пак напрежението се поема от ябълковидната връзка и пак не е гаранция за здравината.
Много зависи от конструкцията на окачването, какво натоварване поема всеки един елемент и качеството на материалите, от които е произведен детайлът. А в крайна сметка - къде (градско или извънградско) както и как се експлоатира от собственика като цяло е също от значение. Така че това е само твое съждение Wink Надали на всяко ново ХС90 ги сменят по гаранция всяка година до изтичане на 2, 3 или 4 годишният период. Ще им излиза доста солено на МП да си ремонтират постоянно нови коли, а една такава "реклама" какво би нанесла на марката ... не ми се мисли :lol:
Моето е на 139 000 км вече и видимо болтовете и биалетките не са сменяни последните 2-3 год. Колата е на 4 год. В историята й в МП няма подмяна на тези детайли. Надали предишният собственик ги е сменял на друго място за негова сметка, при положение, че е била гаранционна до скоро. Към момента са здрави, може да се "омекнали", но поне не чукат и нямат луфтове.
Надали си купувал оригинални биалетки и накрайници - цената им е доста висока, а има аналози на 1/5 от тази на оригиналните. Ако все пак греша за моите съждения относно качеството на частите, които купуваш за твоята кола, моля да ме извиниш!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#7
Пичове, специално накрайници и биалетки са 1:1 с S80 и S60.
Такааааа... Биалетките са ми "слабост"! С поглед ги сменям вече, докато не ги смених с Lemforder и забравих за тях. Вярно 60 кинта е парчето ама си заслужава. В МП искаха 150-180 нещо такова, а като ги свалиш оригиналните и виждаш магическо триъгълниче със бухал вътре...
При седаните и лимузините със задните няма ядове, а на снимките по-горе виждам, че колегата е сменял и тях... Явно килцата на джипарите си оказват влиянието. Много е важно да са произведени като хората и докато са още в кесийката със зор да сгъвате ябълката на ръка. След 10-тото сгъване вече поомеква. Това е начин да различите качествената от некачествената изработка.

Горното важи и за външните кормилни накрайници (марката е само Lemforder). За вътрешните още ми е рано да изказвам мнение, но след още половин година ако е ОК, значи ще е ОК Smile

УСПЕХ на всички
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#8
bingobongo Wrote:Здравейте.Мойто е 2003г.карам го от 5г.и до сега ежегодно сменявам биалетки и кормилни накрайници.Дебели са колкото цигара.На тоз тонаж и по нашите пътища изкарват около година.Не знам дали има взаимозаменямост с такива от други марки но по здрави.


Като се има в предвид какви боклуци продават по магазините за резервни части чудно е как и година изкарват...
Reply

#9
За 4 години и 55 000 км съм сменил един долен шарнир, така наречените селенови втулки на долните носачи.3 тампона на двигателя и скоростна кутия, два от които вакумни-само оригинални от МП и по спомен бяха цифра.Биалетките леко са охлабили, но няма луфтове и тропане.Кормилните болтове бяха сменени от предния собственик заедно с нова кормилна рейка.Проблемите на ХС90 са други и както казва един колега по-горе, ако е проблем само тези кормилни накрайници - черпим яко.
Повечето статии в АБ са рекламни, естествено платени, особено за гумите.Погледнете един и същ модел гума в един тест е добра на мокро, а догодина е много зле.Пример за фирма неплащаща на АБ е Йокахама. Всеки който е карал такива гуми-нови знае за какво сцепление на мокро става въпрос, а в тестовете все са зле на мокро. В нормалния свят където цената е определяща качеството Йокахама са от скъпите гуми.Моля това да не се приема като реклама, а като конкретен пример.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#10
Dodo 155 Wrote:
bingobongo Wrote:
RDRcontact Wrote:В брой 295(19) на AutoBild от-10 Май 2012 в рубриката Съветник употребявани автомобили със заглавие: SUV-ове за 24 000лв. пише:

"Volvo XC90 - При солидния XC90 (от 2003г.) кормилните накрайници се разбиват бързо. За малко пари може да намерите бензинов 2.5Т с мощност 209 к.с. от 2003 година."

Нека собствениците на XC90 потвърдят вярба ли е информацията на AB за чести проблеми с кормилните накрайници? Същите накрайници ли се ползват и при XC60?
Здравейте.Мойто е 2003г.карам го от 5г.и до сега ежегодно сменявам биалетки и кормилни накрайници.Дебели са колкото цигара.На тоз тонаж и по нашите пътища изкарват около година.Не знам дали има взаимозаменямост с такива от други марки но по здрави.
Дебелината на биалетките не е от особено значение за здравината на окачването.
Все пак напрежението се поема от ябълковидната връзка и пак не е гаранция за здравината.
Много зависи от конструкцията на окачването, какво натоварване поема всеки един елемент и качеството на материалите, от които е произведен детайлът. А в крайна сметка - къде (градско или извънградско) както и как се експлоатира от собственика като цяло е също от значение. Така че това е само твое съждение Wink Надали на всяко ново ХС90 ги сменят по гаранция всяка година до изтичане на 2, 3 или 4 годишният период. Ще им излиза доста солено на МП да си ремонтират постоянно нови коли, а една такава "реклама" какво би нанесла на марката ... не ми се мисли :lol:
Моето е на 139 000 км вече и видимо болтовете и биалетките не са сменяни последните 2-3 год. Колата е на 4 год. В историята й в МП няма подмяна на тези детайли. Надали предишният собственик ги е сменял на друго място за негова сметка, при положение, че е била гаранционна до скоро. Към момента са здрави, може да се "омекнали", но поне не чукат и нямат луфтове.
Надали си купувал оригинални биалетки и накрайници - цената им е доста висока, а има аналози на 1/5 от тази на оригиналните. Ако все пак греша за моите съждения относно качеството на частите, които купуваш за твоята кола, моля да ме извиниш!
Здравейте.Не съм висял на главата на майстора за да гледам какво прави,но относно експлоатацията градско/извънградско не скачам по дупките,но и не лазя като охлюв.Поне няколко пъти в годината ми се случва,а предполагам и не само на мен да карам със 80-100км.и да видиш дупката твърде късно особенно на фарове.По добре да минеш през нея отколкото да направиш опит да я избегнеш и да стане по лошо особенно ако има натоварено движение.Набиваш рязко спирачки и изненада за този зад теб.Заобикаляш дупката в ляво и си в насрещното платно.Въртиш в дясно в банкета и я камилата я камилара.При такива и подобни обстоятелства особенно при дъждовно време си скачаш в дупките.Не знам как няма да ремонтираш ходова част всяка година.Именно заради нашите хубави пътища си сложих и гуми с усилен борд и поне по тях няма балончета след някой скок в такива дупки.В Германия и по 10г.не ремонтират ходова част,но нали като дойдат тук колите и след година две почват проблемите.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)