The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo C70 2.3 T5

#1
Здравейте,
предстои ми покупка на друг автомобил и бих искал да се поинтересувам за модела '99 С70 2.3 Т5 на Волво. Моля Ви да ми кажете накратко точно този модел как е от към поддръжка, части, разходи, надеждност и т.н. Преди да пусна темата потърсих други подобни теми, но единственото, което намерих е тема за проблем с охлаждането на двигателя на този модел (мисля, че беше за дефектирала водна помпа). Ако някой може да ми даде някаква информация за тази конкретна обява <!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11334943480048545&f1=details">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m --> , ще съм благодарен. Прави впечатление, че автомобилът е с регистрация от област Търговище, а се продава от област Сливен. Първото, което ми идва на ум е, че някой го е купил и преди да успее да го пререгистрира е разбрал, че автомобилът е желателно да се "разкара' възможно най-скоро.... но може и да бъркам.
Благодаря,
поздрави,
Ясен
Reply

#2
Уффф сложно е с тия C70 ... и аз съм се загледал по едно с дефект в мотора. Мисля да отида и да разпитам за него за видим какщо ще излезе. Като части и подръжка - зависи от много неща и основно от доходите ти. За едни може да е евтина за други може да е скъпа. Предполагам като не толкова масов автомобил ще спекулират с цените, но все пак ще се намират алтернативи на мото пфое.За надеждност ако случиш на поддържана кола и при теб ще върви без грижа при положение че си я гледаш. Като двогател не е икономичен, все пак тия 240 коне си искат "пашата" , а и като знаеш че са ти на разположение в повечето случаи си ги използваш по предназначение Smile . Твоя вариант за обявата е възможен, но има и други аспекти. Търговище е малък град и следователно по трудно може да се продаде такъв автомобил там. Но все пак ако решиш да го вземаш минаваш задължително през подробна диагностика - мотор, скоростна кутия, окачване, проверяваш работата на всички системи в колата, климатроник , АБС, вентилатори... долу горе по тоя ред
Reply

#3
Благодаря ти.
Прав си, че по-важното е не точно колко струва, а как ми понася, но искам да знам при равни други условия как се представя автомобилът. Много на брой ли са му т.нар. "детски болести" и те скъпи ли са за "лекуване". Често повтарящ проблем ли е това с прегряването, както един Ваш колега писа във форума? Окачването адекватно ли е за това купе, издържа ли на натоварването? Автоматикът колко степени е? Надежден ли е (ремонтът на автоматичната трансмисия, доколкото съм запознат не е евтино "удоволствие") или ръчната трансмисия, ако моделът е оборудван с такава? И т.н.
Иначе е доста примамлива оферта. За 5к лева се предлагат 240 к.с., автоматик, кожа, приятен външен вид.... повече от това здраве му кажи :-).
Успех на всички и весели празници!
Ясен
Reply

#4
Аз втора ръка кола автоматик с такава мощност бих си взел само ако ми се гарантира, че скоростната кутия е сменяна най-много преди година. Може и да съм предубеден към автоматите но ....
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#5
Като човек каращ 3ти автоматик мога да кажа, че пипан автоматик не се купува. Нова кутия със смяна струва 8000 лв. Значи ако е сменяна е сменена със стара с неясен произход. Ремонтираните автоматици рядко изкарват повече от 50 000 км, в сервиз трудно се постига качеството и точността на поточната линия.

Автоматик се купува със скоростната кутия с която е произведен, работещ и без ремонти. Аз досега проблеми със скоростна кутия не съм имал, лично за мен удобствата на автоматика си заслужват риска.

Износването на интериора показва, че 200 000 км са далечен спомен за тази кола (което не е проблем ако няма други ядове). Липсата на касетофон и цената показва, че колата е възкръснала от италианска морга.

За 5000 лв бих си я взел да и се радвам на конете, но не бих разчитал за основна кола в семейството.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
В друга тема коментирахме тази кола, колега беше звънял и му бяха казали, че колата е от бартер.
Затова се продава в друг регион и без радио.
Ето и темата :
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...5&start=20
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply

#7
Благодаря за отзивчивостта, бяхте ми много полезни!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)