Posts: 3
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2012
Reputation:
0
Здравейте,
предстои ми покупка на друг автомобил и бих искал да се поинтересувам за модела '99 С70 2.3 Т5 на Волво. Моля Ви да ми кажете накратко точно този модел как е от към поддръжка, части, разходи, надеждност и т.н. Преди да пусна темата потърсих други подобни теми, но единственото, което намерих е тема за проблем с охлаждането на двигателя на този модел (мисля, че беше за дефектирала водна помпа). Ако някой може да ми даде някаква информация за тази конкретна обява <!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11334943480048545&f1=details">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m --> , ще съм благодарен. Прави впечатление, че автомобилът е с регистрация от област Търговище, а се продава от област Сливен. Първото, което ми идва на ум е, че някой го е купил и преди да успее да го пререгистрира е разбрал, че автомобилът е желателно да се "разкара' възможно най-скоро.... но може и да бъркам.
Благодаря,
поздрави,
Ясен
Posts: 909
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
1
Горд собственик на: Volvo XC90 D5
Уффф сложно е с тия C70 ... и аз съм се загледал по едно с дефект в мотора. Мисля да отида и да разпитам за него за видим какщо ще излезе. Като части и подръжка - зависи от много неща и основно от доходите ти. За едни може да е евтина за други може да е скъпа. Предполагам като не толкова масов автомобил ще спекулират с цените, но все пак ще се намират алтернативи на мото пфое.За надеждност ако случиш на поддържана кола и при теб ще върви без грижа при положение че си я гледаш. Като двогател не е икономичен, все пак тия 240 коне си искат "пашата" , а и като знаеш че са ти на разположение в повечето случаи си ги използваш по предназначение . Твоя вариант за обявата е възможен, но има и други аспекти. Търговище е малък град и следователно по трудно може да се продаде такъв автомобил там. Но все пак ако решиш да го вземаш минаваш задължително през подробна диагностика - мотор, скоростна кутия, окачване, проверяваш работата на всички системи в колата, климатроник , АБС, вентилатори... долу горе по тоя ред
Posts: 3
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2012
Reputation:
0
Благодаря ти.
Прав си, че по-важното е не точно колко струва, а как ми понася, но искам да знам при равни други условия как се представя автомобилът. Много на брой ли са му т.нар. "детски болести" и те скъпи ли са за "лекуване". Често повтарящ проблем ли е това с прегряването, както един Ваш колега писа във форума? Окачването адекватно ли е за това купе, издържа ли на натоварването? Автоматикът колко степени е? Надежден ли е (ремонтът на автоматичната трансмисия, доколкото съм запознат не е евтино "удоволствие") или ръчната трансмисия, ако моделът е оборудван с такава? И т.н.
Иначе е доста примамлива оферта. За 5к лева се предлагат 240 к.с., автоматик, кожа, приятен външен вид.... повече от това здраве му кажи :-).
Успех на всички и весели празници!
Ясен
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Аз втора ръка кола автоматик с такава мощност бих си взел само ако ми се гарантира, че скоростната кутия е сменяна най-много преди година. Може и да съм предубеден към автоматите но ....
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Като човек каращ 3ти автоматик мога да кажа, че пипан автоматик не се купува. Нова кутия със смяна струва 8000 лв. Значи ако е сменяна е сменена със стара с неясен произход. Ремонтираните автоматици рядко изкарват повече от 50 000 км, в сервиз трудно се постига качеството и точността на поточната линия.
Автоматик се купува със скоростната кутия с която е произведен, работещ и без ремонти. Аз досега проблеми със скоростна кутия не съм имал, лично за мен удобствата на автоматика си заслужват риска.
Износването на интериора показва, че 200 000 км са далечен спомен за тази кола (което не е проблем ако няма други ядове). Липсата на касетофон и цената показва, че колата е възкръснала от италианска морга.
За 5000 лв бих си я взел да и се радвам на конете, но не бих разчитал за основна кола в семейството.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 394
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2008
Reputation:
2
В друга тема коментирахме тази кола, колега беше звънял и му бяха казали, че колата е от бартер.
Затова се продава в друг регион и без радио.
Ето и темата :
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...5&start=20
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Posts: 3
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2012
Reputation:
0
Благодаря за отзивчивостта, бяхте ми много полезни!
|