The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
От къде мога да си купя шпилки за джантите на Volvo S40

#1
Търсих такава тема и нищо не открих за това реших да я пусна. Тъй като скъсах 2 шпилки на предна дясна джанта и сега никъде не мога да намеря такива обиколих цяла София днес и нищо никъде няма такива като моите ще съм много благодарен ако някой ми каже от къде мога да си купя Smile
1994 Volvo 460 1.9TD 90hp
1997 Volvo S40 1.9TD 90hp
1998 Volvo S40 1.9TD 90hp
Reply

#2
Ако е за за Volvo S40 1,9 TD може да попиташ тук <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=20774&p=165763#p165763">viewtopic.php?f=12&t=20774&p=165763#p165763</a><!-- l --> иначе Скантех, Тех-ко АутоШок и въобще си е търсене. В МП няма начин да нямат. Успехи!
VOLVO V40 1,8i 2000г.
Reply

#3
Благодаря за отзива колега ще ходя да видя в евроболт, че днес не работеше и ако няма там в МП мисля че не си заслужава да се занимавам с куриери Smile
1994 Volvo 460 1.9TD 90hp
1997 Volvo S40 1.9TD 90hp
1998 Volvo S40 1.9TD 90hp
Reply

#4
Denka,

Аз преди време търсих шпилка и намерих такава от Форд! Обаче какъв беше модела не помня. Помня само, че отидох с част от скъсаната шпилка.
Ако можеш отиди със задната част на шпилката, където са шлиците.
Единствения недостатък е, че тази фордовската е малко по- къса/не излиза съвсем малко извън гайката след затягане/. Иначе оригиналните са си малко по- дълги/стърчат от гайката след затягане/.
Успех с търсенето!
Reply

#5
Преди време, по подобен повод, тук се завърза малък спор, относно качеството и риска, който носят алтернативни шпилки. Имаше съмнения, дали се продават оригинални отделно, или само главина комплект. Все пак, има смисъл да се купи шпилка от МП. Надявам се, че предлагат. Аз самият също имам нужда от една и трябва да намеря до есента. Последния път, като сменях джантите видях, ,че една от резбите е повредена и няма да изкара дори още няколко развиване-завивания.
S40 2,0D 2008
Reply

#6
Направиха ми 2 шпилки като оригиналните дори по здрави Smile
1994 Volvo 460 1.9TD 90hp
1997 Volvo S40 1.9TD 90hp
1998 Volvo S40 1.9TD 90hp
Reply

#7
denkata Wrote:Направиха ми 2 шпилки като оригиналните дори по здрави Smile

Извинявам се колега, но от гледна точка на якост (здравина) на шпилката как прецени, че тези които са ти ги направили са по здрави? Въобще избора на стомана и евентуалната и закалка е много деликатен. За да се получи един нов детайл по як трябва да се знаят от какъв материал /стомана/ и колко е закалката по HRC нa образеца, за да може да се сравнява! Друг е и момента дали е необходимо новия детайл да бъде с по високи качества - материал и закалка в случай, че той /те/ ще работят заедно с оригинални които са в група на дадената главина. В случая може да се получи, че те ще работят различно в якостно отношение. Шведите са всеизвестни с качеството на стоманата си и съм убеден, че те са направили много точен избор на влаганите от тях стомани в продуктите си. За това трябва да се разбере каква марка е била стоманата на оригиналните шпилки и имали ли са закалка и колко тя е била по HRC. След това по съответните таблици за взаимозаменяемост на стоманите да се избере подходящ заместител. После да се направи ако е необходимо и закалка на новите шпилки.
Въобще металознанието и термо процесите за повишаване якостта на стоманите са големи науки, изобщо не са за подценяване и пренебрегване!
Успехи!
VOLVO V40 1,8i 2000г.
Reply

#8
Шпилките са закалени, но не знам колко по HRC и не знам от каква стомана са, но със сигурност за по здрави от предишните защото те бяха сменяни и се скъсаха при нормално отвиване на гумата имам чувството че бяха от черно желязо като кашкавалени бяха, а са купени от МП като се скъсат ще си взема втора ръка от някои и ще знам че са здрави Smile
1994 Volvo 460 1.9TD 90hp
1997 Volvo S40 1.9TD 90hp
1998 Volvo S40 1.9TD 90hp
Reply

#9
gi.ivanov Wrote:Преди време, по подобен повод, тук се завърза малък спор, относно качеството и риска, който носят алтернативни шпилки. Имаше съмнения, дали се продават оригинални отделно, или само главина комплект. Все пак, има смисъл да се купи шпилка от МП. Надявам се, че предлагат. Аз самият също имам нужда от една и трябва да намеря до есента. Последния път, като сменях джантите видях, ,че една от резбите е повредена и няма да изкара дори още няколко развиване-завивания.


Здравейте,

подобния проблем беше при мен. Аз си смених главината с нова (втора ръка), защото обиколих звездите да търся шпилка, но никъде неможах да намеря оригинална, която да се продава като резервна част. Мисля че, МП също нямаха за V50 незнам дали за 40 предлагат.
Volvo For life!
Reply

#10
Denkata,

Напълно съм съгласен с Bandido!
Това, че шпилките са закалени е ОК. Но критичен си остава материала/вида стомана/!
Ако шпилките са ги направили от стомана А12 според мен със закалката няма какво да се постигне/ще има много слабо подобрение на якостните характеристики/. А съвсем друго ще е ако са направени от някоя високовъглеродна стомана!
Чак след това идва ред на закалката/температурен режим и продължителност/ но тя зависи от това какъв е материала и какво искаме да постигнем като здравина.
Между другото и моята шпилка се скъса/първо заяде и след това нямаше друг начин освен да я напънем гайката да тръгне на едната от двете посоки/ при развиване.
Защо не питаш човека, който ги е правил от каква марка стомана ги е сътворил?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)