The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Помогнете Колеги с 1.9 тди

#1
Имам В40 1.9 тди 95 коня. Колата преди се изстрелваше на около 1800-1900 оборота, а сега на 2200-2300 оборота. Някой може ли да ми каже от какво може да е? Благодаря предварително
Reply

#2
Колега, дай повече информация. Има ли необичайни шумове, кога си сменял въздушен и горивен филтър за последно, обслужвана ли е наскоро, някакви интервенции по ГНП, кофти нафта?
Volvo S40 T4, B4194 T (16V), 240 hp
Reply

#3
Няма необичайни шумове колата е обслужена филтрите ги смених малко преди зимата по ГНП нищо не сам пипал. Преди няколко дена имах проблем с имобилайзера но сега няма проблеми Smile а и преди това чистих колекторите от нагар но нямаше проблеми понеже ходих до Варна и след това почна да го прай това (поне тогава обьрнах внимание ) а за нафтата редовно си зареждам от 2-3 бенз. само
Reply

#4
В такъв случай ми се върти в главата че може да е клапан на турбото или някое вакумно маркуче изпуска.Това с маркучето е най-безобидния вариант.Иначе колата губи ли мощност ? Има ли си същия устрем както преди ?
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
[Image: ab271105.gif]
пазлы trefl
Reply

#5
И мен ме съмнява турбото. Ако разликата във вървенето не е много голяма вероятно е някое маркуче. Опитай да я понатиснеш малко, покарай я на по ниска предавка в по-високи обороти. Ако се е посъбрал нагар може да го издуха.
Volvo S40 T4, B4194 T (16V), 240 hp
Reply

#6
като напьне турбото напрао излита няма ядове просто не напьва на 1800-1900 а на 2200-2300 оборота ще видя дали не е някое вакумно маркуче за което силно се надявам от това да е проблема да не е нещо по сериозно , а и мощността не се е загубила
Reply

#7
Колега ако колата ти е с този двигател <!-- m --><a class="postlink" href="http://i1.cars.bg/photos/i/used/2012-05-11/4783501o.jpg">http://i1.cars.bg/photos/i/used/2012-05-11/4783501o.jpg</a><!-- m --> нормалното изстрелване е на 2200 - 2300 имам 2 коли с този двигател и на двете турбината започва да свири на 2200 - 2300 оборота
1994 Volvo 460 1.9TD 90hp
1997 Volvo S40 1.9TD 90hp
1998 Volvo S40 1.9TD 90hp
Reply

#8
denkata Wrote:Колега ако колата ти е с този двигател <!-- m --><a class="postlink" href="http://i1.cars.bg/photos/i/used/2012-05-11/4783501o.jpg">http://i1.cars.bg/photos/i/used/2012-05-11/4783501o.jpg</a><!-- m --> нормалното изстрелване е на 2200 - 2300 имам 2 коли с този двигател и на двете турбината започва да свири на 2200 - 2300 оборота


Със същата съм и аз и за пръв път чувам да се изтрелва на 1800 1900пб. м.Нашите турбини са като бебенца.Няма кой знае каква надежда за мощност.Все пак с а95 к.с на туй купе са му малко.Но примерно погледни на голф 4 турбинката е осезателно по добра на 110коньовата и е с променлива геометрия и там си личат при ниските обороти.Но при нас дръпката е 2 3 секунди след като си натиснала педала.Просто така ти се е сторила.Ако няма разни губене на мощност,забиване на нос и от сорта.Карай си я.Моята тия дни ми забиваше нос.И един ден я изрясках на 4-та с 150км.ч. малко над 4000об.И оттогава не ми е правила този проблем.Вчера ходих по балканите и си държеше иедално.С 4 човека и няколко сакчета в багажника на 3-та 120 с турбинка.И като погледнах си ударих 4-та.Но не съм казвал на никой Wink.
Хайде и поздрави
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
[Image: ab202814.gif]
Reply

#9
Благодаря ви колеги !!!
Reply

#10
denkata Wrote:Колега ако колата ти е с този двигател <!-- m --><a class="postlink" href="http://i1.cars.bg/photos/i/used/2012-05-11/4783501o.jpg">http://i1.cars.bg/photos/i/used/2012-05-11/4783501o.jpg</a><!-- m --> нормалното изстрелване е на 2200 - 2300 имам 2 коли с този двигател и на двете турбината започва да свири на 2200 - 2300 оборота


С другия двигател сам колега
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)