The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Нов собственик на V40

#1
Здравейте колеги!

От вчера съм собственик на нов внос V40 2.0Т. 1999г. Внос от Италия.
Купих го от Скай Карс в Орландовци. - единствената забележка е, че ми сложиха 45Ah акумулатор... за зимата ще трябва нов. В кат по време на регистрацията са ми одрали предната лява врата... Сякаш някой си маркира колите с пирон.

До тук съм много доволен от разликата в пъргавостта спрямо 850ката (10клапанова). Разбира се и разликата и в комфорта се забелязва... Но в живота се налагат компромиси! Климатика работи, дясната чистачка на фара - не. Стоповете не светят при натискане на спирачката, днес ще погледна защо.

Някой ако има съвети или идеи за това онова... да казва! Smile
Reply

#2
Здравей колега и честито!
За стоповете може да започнеш от стоп машинката на спирачния педал, след това предпазител и реле. Едва ли са изгорели всички лампи и светодиодите на третата светлина. Иначе акумулатора може и да изкара, той ще си покаже, за бензин не е нужен голям първоначален ток. Преди време с такъв карах около 2 години едно BMW 2.5 бензин, после се наложи да го сменя.
Успех и безаварийни километри!
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008

[Image: 686753.png]
Reply

#3
Честито за придобивката! Само безаварийни километри с нея. За акумулатора не се притеснявай - и аз съм с такъв, не че не е по-добре с по-голям, но с него зимата нямах никакви ядове...засега Smile
Кило ракия сваля стреса от теб и го пренася върху околните.

Volvo V40 2.0T B4204T
Reply

#4
А третият стоп работи ли.Ако не тогава първо почни от машинката.Иначе може да се разминеш само с крушки.Успех
Reply

#5
Здравейте. Буксата на спирачния апарат беше разместена... оправиха се всичките фарове... Smile Друго спешно сякаш не излиза Big Grin утре следва смяна на свещи, филтри и масло. Скоро и ремъци.

Акумулатора ще заменя със почти чисто новия от 850ката и няма да имам грижи.
Reply

#6
Колата е добре, но след обстойно разглеждане се оказа удряна отзад. (добавяйки забележки към атвокъщата и "безупречното им не-лъжене" Big Grin) Да се надяваме, че няма да излзиат сериозни ремонти. Карахме я на реглаж преди да я платя и взема, и беше в нормите. Друг късмет имам, че всичко видимо сменяно по нея е "Волво". Накладки, носачи и т.н. Италианеца я е гледал Smile

Сменихме масло, маслен, въздушен и горивен филтър и свещи.

Началото на другата седмица трябва да я видя някъде на компютър, - някой да предложи къде? При паленето има зорове... сложих по-мощния (65Ah) акумулатор, но дори и след смяната на свещи пак върти 5-6-7 секунди, някой път и повече преди да запали. Прави го 2/3 пъти горе-долу.
Reply

#7
Ех 3ти пост... закъснях за едит-а...

Преди малко забелязах, че на 4та като колата е на ~1500оборота по инерция и подам рязко газ започва да ускорява, но има и придърпвания. Всяка секунда някъде дръпав сякаш се дави. Вярвам(надявам се), че ще се види при диагностиката.
Reply

#8
BFal Wrote:Ех 3ти пост... закъснях за едит-а...

Преди малко забелязах, че на 4та като колата е на ~1500оборота по инерция и подам рязко газ започва да ускорява, но има и придърпвания. Всяка секунда някъде дръпав сякаш се дави. Вярвам(надявам се), че ще се види при диагностиката.


Свещи и/или кабели .............Сигурен съм.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#9
За 4-та 1500 оборота са малко и за това придърпва.Няма как да се ускори колата при рязко подаване на газ при тези обстоятелства.Предполагам че скоростта ти е около 50 км/ч при тези обстоятелства.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#10
Акумулатора не го мисли. 4 години съм с Искра 45 Ах. Абсолютно без проблеми. И аз я купих с такъв.
Иди в сервиз Стратос, на ботев и сливница. Тръгваш по Сливница в посока Люлин, пресичаш Ботев и веднага първата прекичка в дясно е сервиза. Търси Пешо, Цеко те праща. Имат добър диагностик, а и от услугите съм им доволен.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)