01-22-2007, 07:47 AM
Уффф, изтръпнах като видях новото заглавие, викам си брей чак пък толкова да съм се направил снощи
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
въздушен филтър
|
01-22-2007, 07:47 AM
Уффф, изтръпнах като видях новото заглавие, викам си брей чак пък толкова да съм се направил снощи
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
01-22-2007, 07:47 AM
Уффф, изтръпнах като видях новото заглавие, викам си брей чак пък толкова да съм се направил снощи
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
01-22-2007, 08:07 AM
Този за бензина като е по тънак на половина значи има на половина по малка площ за засмукване на въздуха което ще рече, че ако не усетиш разлика във вървенето ще се запуши по бързо
01-22-2007, 08:07 AM
Този за бензина като е по тънак на половина значи има на половина по малка площ за засмукване на въздуха което ще рече, че ако не усетиш разлика във вървенето ще се запуши по бързо
01-22-2007, 08:26 AM
angelov Wrote:здравейте колеги. днес си смених въздушен филтър ,но нямаве за 1.9 тд и взех за 1,8 с40 бензин, малко по тънак е , ще има ли проблем или няма значение Само да не го изкара през аспуха. Аз не бих си правил експерименти, но щом си решил alute:
01-22-2007, 08:26 AM
angelov Wrote:здравейте колеги. днес си смених въздушен филтър ,но нямаве за 1.9 тд и взех за 1,8 с40 бензин, малко по тънак е , ще има ли проблем или няма значение Само да не го изкара през аспуха. Аз не бих си правил експерименти, но щом си решил alute:
01-22-2007, 11:07 AM
Дизела хем е по-бавнооборотен (по-малко въздух за единица време ), хем филтъра му е по-голям ( по-голяма разгърната площ с по-голяма пропусквателна способност ). явно има голямо значение така че експеримента с малък филтър не е за предпочитане. миналото лято си сложих ФИЛТРОН повече от два пъти по-тънък от оригиналния ВОЛВО и въпреки че беше чисто нов разхода ми скочи веднага. после сложих ШАМПИОН почти колкото оригиналния и работата се оправи. така че по-добре покарай още малко със стария и си намери такъв какъвто е казал производителя.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще VOLVO бъдещето е неизвестно...
01-22-2007, 11:07 AM
Дизела хем е по-бавнооборотен (по-малко въздух за единица време ), хем филтъра му е по-голям ( по-голяма разгърната площ с по-голяма пропусквателна способност ). явно има голямо значение така че експеримента с малък филтър не е за предпочитане. миналото лято си сложих ФИЛТРОН повече от два пъти по-тънък от оригиналния ВОЛВО и въпреки че беше чисто нов разхода ми скочи веднага. после сложих ШАМПИОН почти колкото оригиналния и работата се оправи. така че по-добре покарай още малко със стария и си намери такъв какъвто е казал производителя.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще VOLVO бъдещето е неизвестно...
01-27-2007, 08:08 AM
При бензиновите ДВГ, има дроселова клапа която намаля и увеличава притока на въздух, и почти никога не минава толкова въздух колкото могат да пуснат въздуховодите (и филтъра), докато при дизела ограничение на въздуха няма, там влиза толкова колкото могат да поемат цилиндрите и то нагнетен под налягане от Турбото, което на по прост език ще рече, че при нормална работа (средни обороти) през дизеловия филтър трябва да минава около три пъти повече въздух отколкото при бензиновия(това е съвсем приблизително-на око).
Така че прецени сам каква е разликата и не се учудваи ако ти гори много. Но всъщност ти като го купи тоя филтър не пита ли в магазина, те би трябвало да знаят.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------ Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
01-27-2007, 08:08 AM
При бензиновите ДВГ, има дроселова клапа която намаля и увеличава притока на въздух, и почти никога не минава толкова въздух колкото могат да пуснат въздуховодите (и филтъра), докато при дизела ограничение на въздуха няма, там влиза толкова колкото могат да поемат цилиндрите и то нагнетен под налягане от Турбото, което на по прост език ще рече, че при нормална работа (средни обороти) през дизеловия филтър трябва да минава около три пъти повече въздух отколкото при бензиновия(това е съвсем приблизително-на око).
Така че прецени сам каква е разликата и не се учудваи ако ти гори много. Но всъщност ти като го купи тоя филтър не пита ли в магазина, те би трябвало да знаят.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------ Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |