01-23-2007, 06:20 PM
АВЕ НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ МОЖЕ ЛИ ДА СЕ ПРОМЕНАТ ОБОРОТИТЕ ЗА ВКЛ НА ТУРБОТО НА В40 ТДИ??
ЩОТО МНОГО КЪСНО ВКЛЮЧВА ВЕ.ПОЛУЧАВА ТУРБО ДУПКА....
ЩОТО МНОГО КЪСНО ВКЛЮЧВА ВЕ.ПОЛУЧАВА ТУРБО ДУПКА....
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
ТУРБОТО
|
01-23-2007, 06:20 PM
АВЕ НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ МОЖЕ ЛИ ДА СЕ ПРОМЕНАТ ОБОРОТИТЕ ЗА ВКЛ НА ТУРБОТО НА В40 ТДИ??
ЩОТО МНОГО КЪСНО ВКЛЮЧВА ВЕ.ПОЛУЧАВА ТУРБО ДУПКА....
01-23-2007, 06:20 PM
АВЕ НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ МОЖЕ ЛИ ДА СЕ ПРОМЕНАТ ОБОРОТИТЕ ЗА ВКЛ НА ТУРБОТО НА В40 ТДИ??
ЩОТО МНОГО КЪСНО ВКЛЮЧВА ВЕ.ПОЛУЧАВА ТУРБО ДУПКА....
01-24-2007, 02:44 PM
angelov Wrote:на мен при 2200 някаде ми се включва, и при теб трябва да е такада ве колега,така е на 2250 оборота чак се включва турбото и е много тромава до тогава
01-24-2007, 02:44 PM
angelov Wrote:на мен при 2200 някаде ми се включва, и при теб трябва да е такада ве колега,така е на 2250 оборота чак се включва турбото и е много тромава до тогава
01-24-2007, 05:14 PM
еми има едно решение чип тунинг и става +20 коня , не сам чувал някой да може сам да си настройва турбото, но нека да се изкажт колегите и на мен ще ми е интересно
01-24-2007, 05:14 PM
еми има едно решение чип тунинг и става +20 коня , не сам чувал някой да може сам да си настройва турбото, но нека да се изкажт колегите и на мен ще ми е интересно
01-24-2007, 05:55 PM
Ноември, миналата година имах проблем с грешки в инфоцентъра. Когато я закачиха към комп-а в сервиз на Бош, се оказа че нямали точно това, което е необходимо за зануляване на грешките, но специалиста гордо ми заяви, че "поне ми е настроил турбото да включва по-късно, защото много рано се било задействало". Тогава си казах, че щом така трябва - така да бъде. Да ама от тогава и аз изпитвам същото чувство - до към 1900-2000 об. е "тромавичка", после все едно някой те е ритнал отзад.
Скоро намерих диаграма на мощността и ускорението за моя двигател (D5 / 163hp). От нея се вижда, че турбото трябва да включва при около 1800 об. Но просто не ми е останало време да ходя пак до Бош. А точно за вашите двигатели не знам каква е диаграмата. Просто исках да кажа, че би трябвало момента на включване на турбото да може да се настройва.
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
01-24-2007, 05:55 PM
Ноември, миналата година имах проблем с грешки в инфоцентъра. Когато я закачиха към комп-а в сервиз на Бош, се оказа че нямали точно това, което е необходимо за зануляване на грешките, но специалиста гордо ми заяви, че "поне ми е настроил турбото да включва по-късно, защото много рано се било задействало". Тогава си казах, че щом така трябва - така да бъде. Да ама от тогава и аз изпитвам същото чувство - до към 1900-2000 об. е "тромавичка", после все едно някой те е ритнал отзад.
Скоро намерих диаграма на мощността и ускорението за моя двигател (D5 / 163hp). От нея се вижда, че турбото трябва да включва при около 1800 об. Но просто не ми е останало време да ходя пак до Бош. А точно за вашите двигатели не знам каква е диаграмата. Просто исках да кажа, че би трябвало момента на включване на турбото да може да се настройва.
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
2 Guest(s) |