06-25-2012, 01:40 PM
Волвенцето не е първа младост и дойде ред на съединителя явно.
Скоростите започнаха да се включват все по трудно
Педалът на съединителя се втвърди на около 5 см от крайно долно положение и с прекомерни сили сякъш преодолява някакво препятствие и пада до долу където вече превключвам по добре.
Първа влиза най трудно. От втора нагоре почти по един и същ начин пак трудно.
По предварителни очаквания се е прецакал притискателя.
Но за беда се сменяло целият съединител.
Поразпитах - 429 лв - National - Английски (Без аксиален лагер)
------------------471 лв Sachs
102 лв е Аксиалния лагер
Очаквам да се произнесът по случая още двама курифей на моньорската наука и ще пристъпя към смяната която по предварителни данни ще е 130-160 лв.
Моля ако има колеги минали по този път споделят впечатления и дадът акъл.
Скоростите започнаха да се включват все по трудно
Педалът на съединителя се втвърди на около 5 см от крайно долно положение и с прекомерни сили сякъш преодолява някакво препятствие и пада до долу където вече превключвам по добре.
Първа влиза най трудно. От втора нагоре почти по един и същ начин пак трудно.
По предварителни очаквания се е прецакал притискателя.
Но за беда се сменяло целият съединител.
Поразпитах - 429 лв - National - Английски (Без аксиален лагер)
------------------471 лв Sachs
102 лв е Аксиалния лагер
Очаквам да се произнесът по случая още двама курифей на моньорската наука и ще пристъпя към смяната която по предварителни данни ще е 130-160 лв.
Моля ако има колеги минали по този път споделят впечатления и дадът акъл.
Човек е толкова голям колкото големи са и мечтите му !
Не е важно колко години си живял а колко са били моментите когато ти е спирал дъха !
Не е важно колко години си живял а колко са били моментите когато ти е спирал дъха !