The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
помпа проблем

#1
Здравейте колеги днес за пореден ден се опитах да запаля волвото и пак неуспешен опит.Мотора е б21ет с механичния инжекцион,проблема е следния на стартовата дюза има бензин на другите няма
неме жали ще те надживея. VOLVO 740 FOREVER
Reply

#2
Ако може някой да ми даде подробна информация за този механичен инжекцион ще сам много благодарен
неме жали ще те надживея. VOLVO 740 FOREVER
Reply

#3
Кажи сега, на кое казваш "стартова" дюза, има инжектор на колектора и той е за обогатяване на гориво-въздушната смес при студено време. Твоя е вързан с импулсно реле и работи, докато загрее мотора.
Малко литература за четене:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org/articles/information/k-jet-in-detail/">http://www.k-jet.org/articles/informati ... in-detail/</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org/articles/information/k-jet-frequently-asked-questions/">http://www.k-jet.org/articles/informati ... questions/</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org/articles/information/k-jet-debugging-guide/">http://www.k-jet.org/articles/informati ... ing-guide/</a><!-- m -->

Малко ръководства:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org/files/greenbooks/TP12043-2_ci_fuel_injection_construction.pdf">http://www.k-jet.org/files/greenbooks/T ... uction.pdf</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org/files/greenbooks/TP12043-4_ci_fuel_injection_construction.pdf">http://www.k-jet.org/files/greenbooks/T ... uction.pdf</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org/files/greenbooks/TP11121-3_ci_fuel_injection_repairs.pdf">http://www.k-jet.org/files/greenbooks/T ... epairs.pdf</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org/files/greenbooks/TP12044-1_ci_fuel_injection_fault_tracing.pdf">http://www.k-jet.org/files/greenbooks/T ... racing.pdf</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org/files/greenbooks/TP30454-1_ci_system_part_1.pdf">http://www.k-jet.org/files/greenbooks/T ... part_1.pdf</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org/files/greenbooks/TP30454-1_ci_system_part_2.pdf">http://www.k-jet.org/files/greenbooks/T ... part_2.pdf</a><!-- m -->

Питай, ще помагам с каквото мога Wink

Поздрави от слънчева Варна!
Reply

#4
Бензина за стартовия инжектор и за другите инжектори идва от едно и също място. За да не пръснат инжекторите в цилиндрите има няколко варианта :
1-Запушване, някъде в самият дистрибутор (апарата в който влиза и излиза бензина)
2-Запушване, някъде след дистрибутора(най-често е в регулатора за налягането CPR или WUR <!-- m --><a class="postlink" href="http://cleanflametrap.com/kjetGauge_files/image034.jpg">http://cleanflametrap.com/kjetGauge_files/image034.jpg</a><!-- m -->)
3-Запушване на инжекторите
4-Някой майстор, ако си е играл с регулировката на инжекцията, може да и е отишла центровката на кино. Тя се прави от един инбулсен болт "3" <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org/img/articles/diagrams/airflowsensor3.jpg">http://www.k-jet.org/img/articles/diagr ... ensor3.jpg</a><!-- m --> Много е чувтвителен, при 1/8 оборот, стехиометричното число на гориво-въздушната смес, може да се промени с 1-ца от 14.7 на 13.7 или 15.7. Така, че там се пипа с газ-анализатор или ламбда-сонда. Има вариант да му се вдъхне живот, за да запали колата и след това да се направи центровката.
5-Най-вероятното - нямаш налягане на бензина. Намери или си направи тестер и провери наляганията в контролните точки. Чак тогава започни с отхвърляне на други възможни причини.

Оправи всички вакумни "течове"(гарнитури на всмукателен колектор, дроселната клапа, маркучи за празен ход, вакуми и т.н.) Механичната инжекция хич, ама хич не ги обича.

Поздрави от Варна !
Reply

#5
Всичко което можах да направя го направих продухах маркучите изчистих дюзите нова ел.помпа и купих и пак няма палене и просто се отказвам ако някой има интерес към двигателя нека да звъне.Двигателя е с нова гарнитура на главата и с турбина от нисан силвия,в момента е към 200коня
неме жали ще те надживея. VOLVO 740 FOREVER
Reply

#6
Свещите вади ли ги ? Има ли искра на всеки цилиндър. По принцип, трябва да се прави регулировка на K-jet-а и при смяна на филтър, така че виж си наляганията. Най-честия проблем е затлачването на CPR. Може да свалиш регулатора на наляганто ( CPR ) и да го почистиш. На входа му има метална цедка, която се запушва от боклуците в бензина. Пръскай с някакъв чистител, може и с топлйка да си помогнеш, НО В НИКИАКЪВ случай не я махай. Тя също сваля налягането на бензина и при махане... става работата за НОВА.


.pdf   wurfix.pdf (Size: 190.15 KB / Downloads: 291)

.pdf   WUR Servicing.pdf (Size: 644.58 KB / Downloads: 154)
Reply

#7
fatika Wrote:Всичко което можах да направя го направих продухах маркучите изчистих дюзите нова ел.помпа и купих и пак няма палене и просто се отказвам ако някой има интерес към двигателя нека да звъне.Двигателя е с нова гарнитура на главата и с турбина от нисан силвия,в момента е към 200коня

Ела да ти продам работещ двигател да си се возиш докато оправиш твоя Smile
<!-- m --><a class="postlink" href="http://oldguns.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://oldguns.blogspot.com/</a><!-- m -->
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)