Posts: 909
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
1
Горд собственик на: Volvo XC90 D5
Ето че филма в който се вкарах имал и втори сезон. Смених горивния регулатор и пак неще да пали студена.
Ще нахвърля пак нещата които съм направил и сменил.
1.Акумулатора е нов- няма една година още, мерен е при палене по 11.98 не падна след 5-6 завъртания докато запали
2. кабелите са сменяни
3. сменен е горивния регулатор с регулируем с маноменър.
4. Свещи не са пипани от как колата е в мен - над 70 000км
5. инжектори и всичко по рейката също не са пипани
Проблема си остава при паленето на студено. Сега поне при подаване на контакт помпата вдига налягане до 3.5 бара . Значи има налягане в рейката, ама пак неще да пали. Веднъж след като е запалила и работила около 10 сек, и после е огасена, всяко следващо палене е от четвърт и без проблем. Не е нужно да загрява или да е вдигнала температура. Забелязах че след като я огася и за 1 час налягането пада до 1 бар а след 2 часа е паднало до 0 бара. При последващо палене пак голям зор - 4-5 пъти докато запали. Гася веднага и паля - пали си от раз. Единствения проблем е първоначалното палене.
Имате ли идеи от какво може да е?
Posts: 201
Threads: 22
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2012
Reputation:
0
Губене на налягане в рейката може да става или от регулатора или от дюзите, не виждам трети вариант (ако някой се сети, да ме поправи). Щом си изключил регулатора, прегледай да не изпуска някоя дюза. Мисля, че най-лесно ще го установиш като махнеш свещите, след като си повъртял малко. Ако имаш зацапана/и, то значи ти се излива бензина от рейката във въпросния цилиндър.
Volvo S40 T4, B4194 T (16V), 240 hp
Posts: 909
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
1
Горд собственик на: Volvo XC90 D5
Как казваш сега развивам всички свещи, изключвам, инжекторите от буксите за да не отварят, после 2-3 пъти на контакт да вдигне налягане в рейката, и да гледам в цилиндъра ли? дали ще се олее с бензин в съответния цилиндър, или бензина ще изтече във всмукателния колектор?
Възможно ли е да е от свещи нещо... а пък ако е от тях що не гърми на газ ... оборотите са перфектни на газ и бензин, нямам загуба в мощността...
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Възможно е и свещи да са. Паленето е малко хаотично при този двигател.
Компютъра отваря дюзите и ги държи отворени, но не пуска помпата. Към свещите се подава серия от искри. Когато датчика за обороти подаде сигнал, че оборотите са над 500 се включват всичките регулатори на гореното и помпата - датчик за детонации, положение на валовете и така нататък. Самото палене е просто заливане на цилиндрите с бензин и подаване на много искри.
Мога да ти пратя/дам един комплект свещи Volvo за проба дали ще се оправят нещата.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Мите, ако си свалил вече свещите ги снимай или опиши състоянието им. Все пак над 70к.км. са си доста. Всъщност триполюсните свещи/от които аз и колата ми сме много доволни /, които продават МП, поне на външен вид не вдъхват доверие заради подаващия се едва 0,5мм.централен електрод и тънките странични електроди, но разхода на колата ми падна, откакто е с тях.Цената за комплект в МП без отстъпка е 53,23лв.,а парт.№ е 272207. Поздрави и успех при решаване на проблема.
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Posts: 201
Threads: 22
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2012
Reputation:
0
traffic Wrote:Как казваш сега развивам всички свещи, изключвам, инжекторите от буксите за да не отварят, после 2-3 пъти на контакт да вдигне налягане в рейката, и да гледам в цилиндъра ли? дали ще се олее с бензин в съответния цилиндър, или бензина ще изтече във всмукателния колектор?
Възможно ли е да е от свещи нещо... а пък ако е от тях що не гърми на газ ... оборотите са перфектни на газ и бензин, нямам загуба в мощността...
Изключи кабелите на дюзите и завърти 2 секунди, след което развии свещите и ги огледай. (Това след като веднъж си я запалил и след престой, за да може да се изпразни рейката.) Смятам, че по този начин ще хванеш ако изпуска някоя дюза.
Volvo S40 T4, B4194 T (16V), 240 hp
Posts: 909
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
1
Горд собственик на: Volvo XC90 D5
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Писах ти по-горе за свещите от МП, купи си, сложи ги и си свиркай. Оказа се, че нашия модел е доста капризен откъм свещи и затова слагай каквото е предписал производителя. В сайта на МП има телефони на представителството в Зарата. Звънни им и на другия ден свещите ще се при теб. Отново поздрави!
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Posts: 485
Threads: 40
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Traffic-анте,
Вземи ги смени тези свещи. Много нагар имат по тях ми се струва а и май вече са на доизживяване!
54лв е цената на комплекта-4бр. Плюс това ако купиш свещи от магазин е твърде вероятно да попаднеш на "оригиналдъ" при това цената на комплекта ще ти дойде повече от 54лв.
Имах един комплект на бош в мазето.
Ако искаш да опитам да го потърся и да ти го пратя за проба?
Posts: 909
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
1
Горд собственик на: Volvo XC90 D5
Благодаря Ви за предложението със свещите , но първо ми се ще да питам тука колеги в СЗ дали са навити да направим някоя проба с техни свещи за да избегнем куриерите към мен и после обратно да ви ги върна. Ако нещо не намеря , ще пиша лично.
Сега имам още два въпроса
1. При това положение на свещите защо държи перфектен празен ход на газ и бензин? Няма гърмене , няма тресене, промени в динамиката не забелязвам.
2. Нормално ли е налягането в рейката да пада? За 2 часа падна от 3 бара до 0.5 бара.
|