01-27-2007, 11:28 PM
Не се доверявайте на хлапетата/старците или нормалните хора които работят на бензиностанциите (Дори в централна Европа!).
В петък спирам на OMV бензиностанция и казвам на чичката да ми зареди на 60 евро дизел. Той ме праща на касата, плащам си аз и продължавам по пътя. След 30км колата ми гасне насред магистралата :| . При повторен опит за запалване, отказва. Гледам касовата бележка, сипал ми 57 литра бензин.
Бензиностанцията обещава, че ще ми плати щетите и разноските по оправянето и аз решавам като ще се прави без пари поне да е в лицензиран сервиз на Волво.
На другият ден срещу 288.22 евро ми източват бензина, слагат дизел (До половината) прочистват каквото има за прочистване сменят горивния филтер (Всичко за 4 часа, защото трябвало да свалят резервуара, бил специален на S80 и отново съм в бизнеса.)
ДА АМА НЕ hock:
Вечерта почна да вали сняг и времето застудня, тръгвам да излизам при около -10°C да запаля (До сега винаги от първия път, дори при -18°C) ... и няма никой. След около ДВАДЕСЕТ!!! завъртания запали но започна да излиза ТЪМНОСИН (не нормалния дим за дизелче) и така всеки път като е студена.
Въпроса ми е: Какво може да е заминало и дали има възможност да ми се съсипе волвенцето
Мисля да съдя бензиностанцията.... :twisted:
ИЗВОД Сипвайте си винаги сами, и ако ви обслужват гледайте какво правят некадърниците :|
В петък спирам на OMV бензиностанция и казвам на чичката да ми зареди на 60 евро дизел. Той ме праща на касата, плащам си аз и продължавам по пътя. След 30км колата ми гасне насред магистралата :| . При повторен опит за запалване, отказва. Гледам касовата бележка, сипал ми 57 литра бензин.
Бензиностанцията обещава, че ще ми плати щетите и разноските по оправянето и аз решавам като ще се прави без пари поне да е в лицензиран сервиз на Волво.
На другият ден срещу 288.22 евро ми източват бензина, слагат дизел (До половината) прочистват каквото има за прочистване сменят горивния филтер (Всичко за 4 часа, защото трябвало да свалят резервуара, бил специален на S80 и отново съм в бизнеса.)
ДА АМА НЕ hock:
Вечерта почна да вали сняг и времето застудня, тръгвам да излизам при около -10°C да запаля (До сега винаги от първия път, дори при -18°C) ... и няма никой. След около ДВАДЕСЕТ!!! завъртания запали но започна да излиза ТЪМНОСИН (не нормалния дим за дизелче) и така всеки път като е студена.
Въпроса ми е: Какво може да е заминало и дали има възможност да ми се съсипе волвенцето
Мисля да съдя бензиностанцията.... :twisted:
ИЗВОД Сипвайте си винаги сами, и ако ви обслужват гледайте какво правят некадърниците :|
Volvo S80 2.5TDi 103kw/140PS Black!
Mercedes-Benz (S)/W202 250 Turbo Diesel
Mercedes-Benz (S)/W202 250 Turbo Diesel