08-09-2012, 04:39 PM
Здравейте колеги,
Ето какво се случи с с колата и нас респективно през почивните дни.
Както ни учеха в морското бедствието на кораба обикновено става внезапно като симптомите са малки или ги няма.
Отиваме ние тука до едно градче кьдето има един хубав плаж на едно хубаво езеро. Хубав горещ ден - не се стои. Отидохме изкарахме си плажа и спряхме да се снимаме. Всичко наред качваме се в колата... да обаче, това беше бика Мучо който неискаше да запали. Преди два месеца направи сьщия номер затова несе паникиосах, просто изчаках и пак пробвах - не става. Така след няколко проби и един час вече припотен разбирам че нещата са сериозни. Стигаме до момента как се прави диагностика с подрьчни средства, наистина нямах дори нож в себе си, но имах ключ 10мм и отверка с най нужните накрайници.
Пьрвото коеот ми дойде в главата е бобината за високо напрежение макар колaта да се дьржеше все едно има недостиг на гориво, но тогава ми се искаше да е бобината - имам резервана с мене. Е не стана нищо. Реших че е е сензор или грешка в компютьра, разкачих акумулатора изчаках 10-15мин и пак нищо... Абе има май нещо - вьрти и аха аха да запали но не иска. Отворих кутията с компютрите махнах сложих - нищо. Най-накрая подозирайки ней-лошото проверих дали има налягане на рейката на пробката на инжекторите когато колата е на контакт. Е, нямаше. Слава Богу че тези коли са правени с акьл и да речем няма смисьл да се маха резервоара например за да се стигне до помпата. След още 10 мин помпата беше извадена. Проверих дали достига ток до нея като откачих една лампа от стопа и изчакьрках една жица от усилвателя за суб-буфера. Ток имаше. С тези две жички закачих помпата директно кьм акумулатора. Не работеше. Завьрташе само като и се помогне... Е колата постоя при едни добри хора наблизо и онзи ден след 10мин ремонт си я прибрах. Сега имам и една резервна горивна помпа в багажника.
Пиша това защото може да помогне на някой.
Сиптомите които помпата даваше бяха за дьльг период от време и много малки и много нарядко - колата спираше две пьти, на няколко пьти оборотите на празен ход бяха много нестабилни и не отговаряше на подаване на газ.
Поне всичко завърши с :lol: :lol: :lol:
Ето какво се случи с с колата и нас респективно през почивните дни.
Както ни учеха в морското бедствието на кораба обикновено става внезапно като симптомите са малки или ги няма.
Отиваме ние тука до едно градче кьдето има един хубав плаж на едно хубаво езеро. Хубав горещ ден - не се стои. Отидохме изкарахме си плажа и спряхме да се снимаме. Всичко наред качваме се в колата... да обаче, това беше бика Мучо който неискаше да запали. Преди два месеца направи сьщия номер затова несе паникиосах, просто изчаках и пак пробвах - не става. Така след няколко проби и един час вече припотен разбирам че нещата са сериозни. Стигаме до момента как се прави диагностика с подрьчни средства, наистина нямах дори нож в себе си, но имах ключ 10мм и отверка с най нужните накрайници.
Пьрвото коеот ми дойде в главата е бобината за високо напрежение макар колaта да се дьржеше все едно има недостиг на гориво, но тогава ми се искаше да е бобината - имам резервана с мене. Е не стана нищо. Реших че е е сензор или грешка в компютьра, разкачих акумулатора изчаках 10-15мин и пак нищо... Абе има май нещо - вьрти и аха аха да запали но не иска. Отворих кутията с компютрите махнах сложих - нищо. Най-накрая подозирайки ней-лошото проверих дали има налягане на рейката на пробката на инжекторите когато колата е на контакт. Е, нямаше. Слава Богу че тези коли са правени с акьл и да речем няма смисьл да се маха резервоара например за да се стигне до помпата. След още 10 мин помпата беше извадена. Проверих дали достига ток до нея като откачих една лампа от стопа и изчакьрках една жица от усилвателя за суб-буфера. Ток имаше. С тези две жички закачих помпата директно кьм акумулатора. Не работеше. Завьрташе само като и се помогне... Е колата постоя при едни добри хора наблизо и онзи ден след 10мин ремонт си я прибрах. Сега имам и една резервна горивна помпа в багажника.
Пиша това защото може да помогне на някой.
Сиптомите които помпата даваше бяха за дьльг период от време и много малки и много нарядко - колата спираше две пьти, на няколко пьти оборотите на празен ход бяха много нестабилни и не отговаряше на подаване на газ.
Поне всичко завърши с :lol: :lol: :lol:
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.