The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ненормално поведение на охлаждането през зимата на S40

#1
Здравейте ,
и аз имам проблем. Лятото индикатора ми за температура на водата показва нормално деление, а сега зимата ЗНАЧИТЕЛНО по - малко, някога се доближава до най- ниското деление. Автомобила няма тяга, като си мисля, че компютара остава излъган, че температурата на водата е ниска. Когато е оставя на място и работи далго време понякога дига до показанието от лятото. Карам Волво S40, 1997, бензин 2.0. Друго, което искам да попитам - при тези ажтомобили от каде се долива охладителна течност-вода , антифриз и след това налага ли се обезвъздусхаване на системата и от къде. Аз долях от казанчето (преливника), защото в него нямаше и от този момент нивото в него си е едно и също, а щом е свършило преди може и да се губи течност от системата, но примерно да е направило така наречената тапа. Освен това миналата зима парното ми работеще превъзходно, а тази година - мъка.
Благодаря Ви! :?
Reply

#2
Здравейте ,
и аз имам проблем. Лятото индикатора ми за температура на водата показва нормално деление, а сега зимата ЗНАЧИТЕЛНО по - малко, някога се доближава до най- ниското деление. Автомобила няма тяга, като си мисля, че компютара остава излъган, че температурата на водата е ниска. Когато е оставя на място и работи далго време понякога дига до показанието от лятото. Карам Волво S40, 1997, бензин 2.0. Друго, което искам да попитам - при тези ажтомобили от каде се долива охладителна течност-вода , антифриз и след това налага ли се обезвъздусхаване на системата и от къде. Аз долях от казанчето (преливника), защото в него нямаше и от този момент нивото в него си е едно и също, а щом е свършило преди може и да се губи течност от системата, но примерно да е направило така наречената тапа. Освен това миналата зима парното ми работеще превъзходно, а тази година - мъка.
Благодаря Ви! :?
Reply

#3
Долял си от правилното място, но ако си я изгубил е добре да я обезвъвздушиш. Как става не зная, не ми се е налагало. Моя съвет е да отидеш на майстор да ти сменят антифриза и я огледай за течове. Може да имаш и заминала гарнитура. Дано колегите с повече опит ти дадт по-добър съвет.
V40 1999 1.8 115hp
Reply

#4
Долял си от правилното място, но ако си я изгубил е добре да я обезвъвздушиш. Как става не зная, не ми се е налагало. Моя съвет е да отидеш на майстор да ти сменят антифриза и я огледай за течове. Може да имаш и заминала гарнитура. Дано колегите с повече опит ти дадт по-добър съвет.
V40 1999 1.8 115hp
Reply

#5
Малко инфо от VADIS. Доколкото разбирам се проверява налягането със специален инструмент. За обезвъздушаване, незнам...
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#6
Малко инфо от VADIS. Доколкото разбирам се проверява налягането със специален инструмент. За обезвъздушаване, незнам...


Attached Files Thumbnail(s)
       
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#7
Евентуални причини за "слабо" парно:
- ниско ниво на охл.течност (малко количество в системата-> ако сте източвали или сменяли нещо преди време) - долива се на запален двигател и не се обезвъздушава в твоя случай.
- дефектирал термостат (постоянно отворен или полуотворен)
- запушено (затлачено) радиаторче на парното -> провери си цвета на антифриза (трябва да е син-синьозелен-до зелен, а не мътен и ръждив)

Лично за мен е термостат по описаните симптоми.

Предполагам, че и двигателя ти работи на малко по-високи обороти на празен ход, след като не загрява колата до нормалното -> повишава се разхода на гориво.
Reply

#8
Евентуални причини за "слабо" парно:
- ниско ниво на охл.течност (малко количество в системата-> ако сте източвали или сменяли нещо преди време) - долива се на запален двигател и не се обезвъздушава в твоя случай.
- дефектирал термостат (постоянно отворен или полуотворен)
- запушено (затлачено) радиаторче на парното -> провери си цвета на антифриза (трябва да е син-синьозелен-до зелен, а не мътен и ръждив)

Лично за мен е термостат по описаните симптоми.

Предполагам, че и двигателя ти работи на малко по-високи обороти на празен ход, след като не загрява колата до нормалното -> повишава се разхода на гориво.
Reply

#9
GT1 Wrote:Евентуални причини за "слабо" парно:
- ниско ниво на охл.течност (малко количество в системата-> ако сте източвали или сменяли нещо преди време) - долива се на запален двигател и не се обезвъздушава в твоя случай.
- дефектирал термостат (постоянно отворен или полуотворен)
- запушено (затлачено) радиаторче на парното -> провери си цвета на антифриза (трябва да е син-синьозелен-до зелен, а не мътен и ръждив)

Лично за мен е термостат по описаните симптоми.

Предполагам, че и двигателя ти работи на малко по-високи обороти на празен ход, след като не загрява колата до нормалното -> повишава се разхода на гориво.

а ако съм долял на изгасен двигател, тогава трябва ли да се обезвъздуши и как????
Reply

#10
GT1 Wrote:Евентуални причини за "слабо" парно:
- ниско ниво на охл.течност (малко количество в системата-> ако сте източвали или сменяли нещо преди време) - долива се на запален двигател и не се обезвъздушава в твоя случай.
- дефектирал термостат (постоянно отворен или полуотворен)
- запушено (затлачено) радиаторче на парното -> провери си цвета на антифриза (трябва да е син-синьозелен-до зелен, а не мътен и ръждив)

Лично за мен е термостат по описаните симптоми.

Предполагам, че и двигателя ти работи на малко по-високи обороти на празен ход, след като не загрява колата до нормалното -> повишава се разхода на гориво.

а ако съм долял на изгасен двигател, тогава трябва ли да се обезвъздуши и как????
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)