The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Колко км издържат накладките и дисковете на S80

#1
Това остана единственото нещо, което ме дразни – предните накладки скърцат гадно. Иначе всичко работи добре. Скърцането обикновено значи, че накладките свършват, обаче при мен има още. Дали да ги чакам да свършат или да пробвам да ги сменя? А компютъра дали сте ми даде съобщение когато свършат?
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Reply

#2
Според Волво накладки се сменят на 2 мм феродо, дори и да има сигнализация тя реагира на толкова. С боклуците, които продават тук 2 мм започва да пада на люспи. Аз ги сменям на около 5 мм да ми е мирна главата. TRW ми изкарват около 30 000 км.

За дисковете няма график, на самия диск е написана минимална дебелина, при която се допуска слагане на нови накладки.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
gustav Wrote:Скърцането обикновено значи, че накладките свършват, .....

При днешните "качествени" материали това изобщо е доста спорно. На старото Волво чисто нови накладки Минтекс засвириха като за световно на почти нови дискове Феродо още на излизане от сервиза, голяма излагация!

Някой ако ми каже качествен модел накладка за V70 ще съм му благодарен Wink
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#4
Аз съм с предни дискове textar и накладки TRW.и мога да кажа,че са супер добре.Нито едно скръцване не съм чул.Супер безшумно спиране.Много меко.няма такова нещо със свирене на накладки ако свършват.А има 2 3 5 мм феродо.Означава,че са некачествени.Те си свирят от начало още.На едни приятел сложи някакви бош.Супер ментета.И си му скърцат сначале още.Макар,че спират.Но е супер дразнещо отстрани.Като някоя стара таратайка.Textar и TRW се съчетават добре като повърхности
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
[Image: ab202814.gif]
Reply

#5
bell Wrote:
gustav Wrote:Скърцането обикновено значи, че накладките свършват, .....

При днешните "качествени" материали това изобщо е доста спорно. На старото Волво чисто нови накладки Минтекс засвириха като за световно на почти нови дискове Феродо още на излизане от сервиза, голяма излагация!

Някой ако ми каже качествен модел накладка за V70 ще съм му благодарен Wink


Ами вземи си направо от Волво, който и да ги прави за тях са най- доброто, което можеш да си сложиш на колата. Ако не Брембо винаги са добър избор.

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#6
Тези накладки си бяха на колата. Имам чувството, че с течение на времето свирят все по-силно. Вече михаме 20000км. Дали компютъра ще ми даде съобщение когато се износят?
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Reply

#7
Не знам дали компютъра ще ти даде съобщение (допълнителна екстра е), но дори и да даде вече са в опасни граници. Да чакаш на компютър е най-модерният метод за самоубийство. Сваляш гумата и гледаш, ако има под 5 мм феродо - сменяй.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#8
bell Wrote:
gustav Wrote:Скърцането обикновено значи, че накладките свършват, .....

При днешните "качествени" материали това изобщо е доста спорно. На старото Волво чисто нови накладки Минтекс засвириха като за световно на почти нови дискове Феродо още на излизане от сервиза, голяма излагация!

Някой ако ми каже качествен модел накладка за V70 ще съм му благодарен Wink

Аз също сложих Минтекс на времето и свиреха от самото начало. Вече слагам само TRW и при следващата смяна ще взема или дискове и накладки TRW или други но задължително от една марка.
Това ми е интересно като диска дали струва ?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://drive.bg/product_info.php?cPath=10106&products_id=1383226&ModelId=7262">http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... delId=7262</a><!-- m -->


Иначе за по новото В70 мисля че е това 302мм диск

<!-- m --><a class="postlink" href="http://drive.bg/product_info.php?cPath=10106&products_id=1828545&ModelId=7262">http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... delId=7262</a><!-- m -->
Reply

#9
Аиде да ви издам една малка хитрост против свирещи накладки.
С обикновена ножовка се нарязва феродото под буквата W или V (ако самото феродо е разделено на два сектора)
Не прекалявайте с рязането само до половината на феродото е достатъчно.
Това са така наречените чистачи и бяха задължителни по времето на москвич и жигула за да не свирят.
Същото може да се ползва и при коли които са с барабани отзад.
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#10
Колеги, отговора на този въпрос е между триъгълника начин на каране-финансови възможности-лични предпочитания. Лично имам много лоши впечатления от дискове Брембо. Имам предвидя евтините серии. Има разлика огромна. На моето Волво Брембо диск се изметна като беше практически нов. Споменах майката и лелята, и сега съм с оригинални накладки (made in India) и предни дискове (made in China ). Недостатъка на карамичните накладки е че отделят много прах. Не скърцат. При монтиране на гърба на накладките сложих много тънък слой грес. За сега спирачки имам.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)