03-25-2007, 07:28 PM
pachopacho Wrote:Еми и аз така мисля. Знам че при нагнетяване на въздуха от турбината се загрява, а за оптимално изгаряне е необходим студен въздух. Предполагам че е точно интеркулер. Ако пък не е чакам някой да каже А аз колата си я чакам още...... :evil:
Да, това е точно Интеркулера. :wink:
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp