The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Водородна уредба на S40 ?!

#21
che4ef Wrote:Здравейте колеги, гледах ги и аз тези работи. Гледах ги в началото без да мисля, само цъках. Даже има и филмче на youtube за едни хамириканци които бяха монтирали такава ННО уредба на Ford F-250 пикапче, което се движи само на ННО. После, след като се нагледах, почнах и да се позамислям. Колеги, може би има ефект, но принципно не се вързвайте и не си давайте парите. Правят едни шарени филмчета, едни молекули се прескачат едни чудесии. Вижте какво, избора трябва да е технически и логически оправдан, подкрепен с нужната математика. Аз такова нещо до сега не съм видял за ННО уредбите. Не съм видял и резултати от експерименти на нито един www, които да имат гореописаното съдържание. Дайте да погледнем темата за суперкондензаторите например, там има материал подкрепен с екперименти, математика и всичко. Много са скъпи, но темата е интересна. Над 1 000 000 цикъла за заряд. не се влияят от студа както батериите. Скъпи са защото това са нанотехнологии. Естествено военните са заинтересувани, за да го използват в лазерните технологии.
С една дума когато има явление ами мойта кола така, ама мойта иначе то резултатите са по-скоро случайни, и когато стане въпрос да се дават пари на базата на случайни резултати рискът е прекалено голям и според мен не си струва. Нямам излишни пари...

Няма и да видиш резултати от изпитания, кой си коли златната кокошка сам? :mrgreen:

Кондензаторите са една друга тема. Проблема там е, че не можеш да съхраниш голямо количество енергия, тоест достатъчно за да задвижи цяла кола за около 100-200км.
В електромобилите се ползват основно за да се тъпче в тях енергия докато колата се спуска по наклон, за да може в последствие тази енергия да се използва при едно евентуално дозасилване.
Батерии с малка загуба на капацитет при отрицателни температури има.

Ето едно заслужаващо внимание нещо:
http://www.teslamotors.com/models/specs
Reply

#22
Tisho знам ги, даже наживо съм го виждал.
Quote:http://www.teslamotors.com/models/specs
Колата си е супер, но струва много пари, мнооого. Иначе за суперкондензаторите си прав, верно е така. На e-bay се продава но малка версия. Използват се още и като boost на ел.мотора, нещо като нитро при бензиновите. Има много интересни резултати между другото, мисля гледах на westinghouse, но трябва да изровя хартиите да кажа с точност. Важното в случая е че електромобилите за сега ще бъдат само за градско, най-много 100км. Пример mitsubishi miev - дават го 160 км. Ja ja aber nein - най-много до 120км. Колата е като консервена кутия (да ме прощават почитателите), или нека бъда по-точен - представете си Перла 04 на колела, но лъскава и с четири врати вместо преден капак и сега да платим за удоволствието 23 000км. Хибридна кола колеги е ето това - говоря за електрическа кола с удължен пробег, но цената е имагинерно число за съжаление: http://onward.fiskerautomotive.com/en-us.../overview/. Това колеги е кола на бъдещето, ако питате мен. Широка, лукс мамата си трака, много е яко че подредбата по таблото напомня на volvo 850 - например всичко е по централната конзола както е на 850. Малко копчета (не като ..аи да не почвам) и голяяяям кеф само да се стои вътре. Много напомня на Волво да ме простите за пристрастието. Говорих с дилършипа (тука на BMW в дилършипа продават колата (да made in Germany (Не е made in Japan))) и струва само около 100 000 CAD. Колко е то. Тази кола а разлика от Tesla колите (да не забравим че те са pure electric) е доста по-голяма - наблегното е на спортното усещане особено на външен вид, но са разлика от Tesla багажника е голям (като на Volvo), задната седалка е обширна за два метра лапе като мене и си има мини бар. Другото което напомня на 850 е големия подлакътник, който на Волвото служи и май-като детско столче, макар че не съм виждал как се ползва. На Fisker това не е детско столче, но е подлакатник, мини бар вътре и... колко струва да си наема шофьор. Както е да е. Искам колеги да споделя каква е превилната посока според мен. Искам да видите какво е истинска електрическа хибридна кола, а не кутиите made in Japan. Аз не харесвам Японските коли като дизайн и решения, не ме разбирайте погрешно, но ги харесвам механически, макар че и тука може да се спори, но да се върна на темата.
Както някои може би са чули SAAB ще започва да произвежда електрически коли и май наистина работят в тази посока. Не очаквам нещо кой знае какво, но е важното да се прави. Връщайки се в реалността - да ще има електрически автомобили на достъпни цени за града, но двигателите с вътрешно горене ще доминират на дълги разстояния още дълъг период от време, освен ако конспиративните теории не се окажат вярни и открият zero point енергията или каквото е там.
Така че да не харчим пари за разни недоказани неща, а да действаме насигурно предусещайки тенденциите. В този ред на мисли събирайте пари за електрическа кола или за уредба на алтернативно гориво ако още нямате.
А да, разхода на Fisker-а е малко по-малко от 3,5л/100, таблото е LED дисплей като стрелките са истински. Това което не ми хареса е че не може водача да си програмира текстурите и цвета или изгледа, но това са подробности. Между другото погледнете спецификациите интересни са. На покрива има слънчева батерия. Другото което ми казаха е че над 50км/ч минава на двг (но това се програмира) и това което най ме учуди е че нямала скоростна кутия.
Наздраве
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#23
che4ef Wrote:Електрическа кола колеги е ето това - говоря за електрическа и кола, истинска при това, но цената е имагинерно число за съжаление: http://onward.fiskerautomotive.com/en-us.../overview/. Това колеги е истинска кола на бъдещето, ако питате мен.
Абсолютно споделям мнението ти за бъдещата кола, комбинация между напълно-електрическа кола за града с пробег поне 150 км и хибрид за дълги разстояния е универсално решение. Както пишеш, освен това Fisker не е направил всичко възможно колата да изглежда като кенеф за разлика от напълно електрическите алтернативи на познатите ни производители (без Tesla). Така Karma е съвсем реална алтернатива на сегашните ни коли. За съжаление цената е високо в луксозният клас, там където собствениците не са чак толкова чувствителни към цената на горивата. Toyota усети на къде духа вятъра и направи версия на новият Prius с възможност да кара като напълно електрическа кола. Въпреки че електрическият й пробег е символичен в сравнение с Karma, това е бюджетното решение за мераклиите. С "евтината" Toyota сметката все още не излиза и ако правиш по 60 км дневно градско, са нужни над 10 години за да покриеш разликата в цената за закупуване между нов дизелов автомобил от същият клас и въпросният Prius. Не съм взел в предвид разни субсидии за първоначалната покупка, данъчни облекчения и възможност за безплатно паркиране в синя зона, защото в България такива няма. Така, че чакаме да се развие конкуренцията и тези коли да навлязат по-масово.
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008

[Image: 686753.png]
Reply

#24
На мен пък ми допада това : <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.automedia.bg/news/article_15068.html">http://www.automedia.bg/news/article_15068.html</a><!-- m --> . Пълнофункционално комби на Волво с възможност за избор на придвижване в три режима. В You Тube и тук в тази тема : <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=14&t=23352">viewtopic.php?f=14&t=23352</a><!-- l --> има няколко интересни клипчета.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#25
Stanchoni вярно бях забравил за това Волво. Представиха го миналата година в Детройт ако не се лъжа. едно от нещата които хем харесвам хем на харесвам е че Волво са косервативни, някак си успяват да съчетаят германска надежност с шведска издържливост. Може би има нужда от малко повече иновация, но пък това веднага ще се отрази на цената. За готини решения и оптимизация няма грешка. Все още помня рекламата със совалката и вдигащата се навигационна конзола от таблото. Колегите които карат тази кола ще се сетят. Връщайки се на икономията на гориво и темата за иновация ми се искаше например да видя Волво да бъдат едни от първите производители с директно впръскване, може би защото тази система е изобретена в Швеция за това, но те са си такива консервативни откъм нововъведения.... От друга страна пък е факт че има Волво bi-fuel, може би и политиката в региона (местна и по континенти) играе голяма роля. Важното е че времената са интересни, но трудни и човек трябва да бъде смел срещу микробите. Toyta Prius много ме впечатли. Страхотно решение наистина, обаче до там. Гледах ги и най-новите приуси, ами колеги наистина не си струва тази кола. Говорят първо че била сигурна, сериозно - ако това нещо се блъсне във волво ще стане като този филм: http://www.youtube.com/watch?v=ZUttbe92w...ure=relmfu. Тойота има също достатъчно тънки ламарини за да не ми вдъхне доверие, а за корoзия да не говорим, лично съм виждал 2006 година корола и камри как избива ръжда. Така че с много пристрастия и с риск да ядосам някой бих казал - по-добре по-старо волво отколкото нова тойота.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)