The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Съвет датчик температура на двигател?

#11
viper_c Wrote:
soni Wrote:сложих старият датчик и се появиха неговите си проблеми

Всъщност, какви бяха проблемите (освен неработещата стрелка на таблото)?

П.П. Питам, че и аз май съм за такъв датчик....
Датчикът, които беше на колата освен, че стрелката спира да отчита. При загрял двигател вдига обороти защото компютъра получава грешна информация. При ментето, което работи един ден. Падна стрелката и се включва вентилатора веднага при студен двигател, работи през цялото време. Даже известно време след като изгасиш двигателя. Все едно е изключен от буксата. Светна и лампата за ламбдсондата, защото мина на друга програма. При теб какво се случва?
Volvo 850 126кс. B5202S
Reply

#12
viper_c Wrote:
soni Wrote:сложих старият датчик и се появиха неговите си проблеми

Всъщност, какви бяха проблемите (освен неработещата стрелка на таблото)?

П.П. Питам, че и аз май съм за такъв датчик....
Още нещо да добавя. Купи си качествен датчик защото това е прецизна и чувствителна част, която копелетата по анадолските по-гаражите не могат да произведат защото нямат културата, ресурса и технологията в резултат на,което само ще си скъсаш нервите.
Volvo 850 126кс. B5202S
Reply

#13
Колега а каква грешка ти изписа като се развали датчика? Колата менеше ли оборотите? Сутрин като я запалиш държеше ли по-високи обороти докато загрее или нормалните 900?
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#14
raceteam Wrote:Колега а каква грешка ти изписа като се развали датчика? Колата менеше ли оборотите? Сутрин като я запалиш държеше ли по-високи обороти докато загрее или нормалните 900?
Като я запаля сутрин държеше нормални обороти не по-високи. Моят модел е волво 850 и няма как да изпише ако има грешка поради видът на таблото ми. Ще ти опиша какво стана. Както работеше нормално при загрял двигател стрелката на температурата плавно слезе и се вдигнаха оборотите. Така няколко пъти. Имаше моменти когато започва да отчита и веднага оборотите се оправят в нормални показания. Имал ли си такива проблеми и ти?
Volvo 850 126кс. B5202S
Reply

#15
При мен стрелката за температурата си се движи добре и няма аномалии. Питахте за грешката дали не си я прочел, иначе е ясно че не я изписва на таблото. Ламбда сондата светна ли ти?
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#16
raceteam Wrote:При мен стрелката за температурата си се движи добре и няма аномалии. Питахте за грешката дали не си я прочел, иначе е ясно че не я изписва на таблото. Ламбда сондата светна ли ти?
Прочети назад в темата.
Volvo 850 126кс. B5202S
Reply

#17
Моя проблем явно не е същия, но интерестното е каква грешка е дало при святкането на ламбда сондата, но явно не си я прочел и няма да разберем. Мерси за инфото.
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#18
raceteam Wrote:Моя проблем явно не е същия, но интерестното е каква грешка е дало при святкането на ламбда сондата, но явно не си я прочел и няма да разберем. Мерси за инфото.
При вторият датчик изобщо нямаше явно нищо като информация. Така става ако го изключиш от буксата. Понеже двигателят явно е направен да се защити от прегряване, при липсата на информация от датчика веднага включва перката и светна тогава ламбд сондата. Работи и на леко по високи обороти постоянно. Може би ако се прочете ще покаже, че датчика е заминал...Дано по-скоро да ми се обадят, че е пристигнал новия датчик. Без кола съм като инвалид. Замислих се да купя една втора за такива случай.
Volvo 850 126кс. B5202S
Reply

#19
Колеги искам да завърша темата. Днес си взех новият датчик от Мото-пфое. Безкрайно съм доволен. Беше абсолютно същият като този, който е изкарал 240 000км. Правен в германия със същите инициали и същата фирма производител. Монтирах го и колата отново оживя в нормалният си ритъм. За ментето бях платил 66,50лв (FAE) от Скантех. Работи само един ден!!!! На фона на 240 000км живот на старият, няма смисъл да го коментирам. Добре, че ми върнаха парите поне. За оригиналния датчик платих 95лв. Разликата е нищо съпоставена с проблемите, които имах. Губене на време, разкарване, предположения. За да ви спестя проблеми ще ви кажа. Купувайте само оригинални части от представителя до колкото ви е възможно и по силите. Особено за прецизни части. Успех на всички.
Volvo 850 126кс. B5202S
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)