The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Нещо се развали, но незнам какво

#71
Колега raceteam ,
Послушай ivopifa или пък мен ,смени го този датчик с читав и спи най-накрая спокойно.Разбери ,че оттам ти идват проблемите и докато не намериш здрав датчик ,няма да тръгне както очакваш колата.А другото е само набутване.Не че се имам за голям капацитет ... прост инженер съм. :roll:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply

#72
Днес ще си направя друг тест. Ще сложа стария (оригиналния) RPM датчик с комбинация с новия на разпределителния вал да не пък той да прави някакви мизерии. Ако и това не стане ще търся някой който да ми даде наистина работещ датчик на разпределителния вал да го пробвам за един два дена, че ако купя още един датчик излишно ще се хвърля от някъде вече.....
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#73
Здравей Рейтийм,

Нали знаеш приказката, накарай някой мързелив човек да ти свърши работа за да ти каже как ще стане най- лесно.
Та според мен за да елиминираш единият вероятен проблем- липсващи зъбци на маховика то може просто да свалиш РПМ датчика,
и на скорост- 4та или 5та с някой авер, може да прибутате колата а ти да гледаш през "прозорчето" на РПМ датчика дали всички зъби са там.
Сега на твоето Волви не знам как е но обикновено на 10тина градуса преди ГМТ единият зъб липсва/липсата му показва на ЕКУто че първи цил е на 10ти градуса преди ГМТ/.
Още нещо за да ти дава постоянно грешки в тези два датчика според мен проблема може би е в "нещо" общо между тях- захранване, маса???
Ако пък и двата комплекта кабели от датчиците ти влизат в онази част от инсталацията която ти е ровичкана, то според мен заека може и да е там.
ЕКУто на лесно място ли ти е?
Ако да защо не му свалиш куплонга и да намериш на кои пинове са ти въпросните датчици. След това може да замериш при работещ двигател замери показанията/напреженията на датчиците на куплонга. Дори може като правиш тези замервания да мърдаш кабелите на датчиците и няблюдавай показанията. Ако с мърданията на кабелите/датчиците ти се променят и показанията то си уцелил джакпотът!
Друго което се сещам е да мериш пада на напрежение на самият кабел между датчика и ЕКУто. С търпение и мерене ще се справиш убеден съм!
А дано да е по- скоро!
П.С.
Сега видях нещо на стр.6 от темата, където си писал какво си измерил на двата датчика.
Цитирам ти мнението за да стане по- ясно:
"Переключить тестер на измерение переменного напряжения.
Включить стартер. U=300-400 Тук да речем че ми показва правилно, че мултицета не може да го хване толкова бързо. Единия път 300 след това 200 после пак 300. Тези показания са при всяко въртене като след всеки опит колата палеше и я гася тогава почвам втория опит.мВ (переменное напряжение) в режиме прокрутки стартером. U=1 ВТук ми показа 0,8V като запаля колата и се мени между 0,7 и 0,9, но те ми се менят и оборотите и предполага, че е заради това. -после пуска двигателя."
Ти това измерване като го прави на променливо напрежение ли беше поставил уреда?
Питам защото напрежението, което дава този датчик е променливо, и ти трябва точно променливо напрежение да мериш.
В същият си пост си писал, че си измерил 0В между кабелът на датчика на разпр. вал и маса. Обаче ако си мерил в обхват 20В на уреда според мен не си измерил нищо. Обикновенно тези уреди са много по- чувствително ако мериш напрежение е не съпротивление. Та за да ти е максимално вярно това мерене трябва да премериш още веднъж напрежението между кабелът на датчика и масата да двигателя/според мен по-добре минусовата клема на акумулатора/ но в обхват миливолти. Ако смяташ да го правиш това измерване пиши какво си измерил после.
Още един жокер- провери си също така и масата на ЕКУто.
Айде спирам, че послеписът ми е по- голямата част от цялото писание.
Reply

#74
Мерси за съветите колеги!
Въпросът е че малко трудно ще стане меренето на датчиците от към страната на компютъра защото буксите са под него, но ще направя всичко възможно да го пременя.
Колкото до меренето на датчика аз до колкото разбрах този RPM датчика трябва да показва прав.
Подсоединить к проводу идущему к клемме 2 разъема датчика (через иголку), и массой авто, тестер в режиме измерения постоянного напряжения.
Иначе днес си сложих стария RPM датчик за да пробвам с него и направих едно кръгче на кварта прихълца и пак показа 2-1-4. Прави ми впечатление, че прихълцва в повечето случаи когато набирам или когато тръгвам, което ме води на мисълта, че ако маховика е разбит при набиране е по-натоварен и тогава дава най-големи отклонения..
Днес нямам повече време да се занимавам, та утре ще се опитам да направя замерванията при компютъра, но наистина не се сещам как ще станат...
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#75
Здравей Рейстийм,

Това дето си го писал в червено е така!
Но си пропуснал "Переключить тестер на измерение переменного напряжения" .
Относно маховика: той така или иначе си се върти дали при постоянни обороти или при промяна на оборотите-набиране, спиране според мен е все тая.
Обаче когато набираш или спираш двигателят малко "мърда" в коша. Мърдането му зависи от състоянието на тампоните и скоростта на преходният процес /ускоряване или спиране/. Та мисълта ми е, че като мърда двигателят мърдат и кабелите свързани с него Wink , което пак води към слаба връзка или закъсан кабел, които при тези преходни режими на двигателя ти къЦат нервите.
Reply

#76
Колеги мисля че открих къде е проблема Big Grin
Днес реших да направя измерванията които ме посъветва колегата del.
Разглобих при компютъра и започнах да меря да видя кои са пиновете на датчиците.
Открих ги и реших да измеря съпротивлението на самите кабели като включа единия край при компютъра, а другия при датчиците. Измерих кабелите и всички показваха между 1,7 и 1,9 ОМ-а освен единия кабел на който на RPM датчика (този който се води 2 при буксата), той показваше 14,2 ОМ-а Confusedhock:.
Реших в първия момент, че е възможно да е по различен кабела и да има по-голямо съпротивление или да да не съм направил добра спойка на буксата и от там да идва по-голямото съпротивление и продължих с измерванията както е оказано в руския сайт. Измервам аз и нищо....всичко е така както трябва.... и вече натъжен, че съм ударил пак на камък ми хрумна нещо.
Закачих пак този кабел на RPM сензора и пуснах да меря пак съпротивление и реших да размърдам кабелите там където бях писал, че е правено нещо по инсталацията според мен и съпротивлението започна да се мени страшно много :o от 10 ОМ-а до 40-60 ОМ-а Confusedhock:.
Така вече съм 99% сигурен, че проблема е в кабелите......
Странното е обаче, че запалих колата и мърдах кабелите, но нищо. Нито загасна, нито прихълца....нищо.
Сега обаче като се замисля проблема го прави когато колата е загряла много, а аз го правих на студен двигател защото при загрят едва ли ще мога да пипна там....
Сега се чудя какво да направя...да пусна изцяло нов кабел за тази датчик или да си купя на старо инсталация (ако успея да намеря).
Каквото и да правя ще е чак събота и неделя защото нямам време за такъв ремонт, а лошото е че съм на работа с колата, но поне знам вече че ако загасне и не иска да запали ще размърдам кабелите.
Наистина силно се надявам да е това проблема и всичко да се реши.....
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#77
Днес цял ден беше едно голямо ровене по колата и от 2 инсталации направих една.Прибрах се без проблем и сега ще карам и ще видя дали дава грешки (макар, че като стана по-студено и спря да прави проблеми, но все пак го смених кабела).
Сега друго ме притеснява.
Сутрин като запаля работи половин минута супер и след това почва едно падане на обороти до към 700 и все едно губи един цилиндър....Като подам газ и заработва всичко и като паднат оборотите пак... Това го прави 2-3 мин. и след това спира (явно позагрява малко). Моя монтьор казва, че това са симптоми на заминаваща си бензинова помпа. Вие имате ли идея някаква?
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#78
Ако е бензинова помпа, не би трябвало при подаване на газ нещата да се оправят. Освен това загряването няма как да влияе на помпата. Провери си налягането в горивната рейка за да си сигурен.
Почиствал ли си скоро моторчето за празен ход? Освен него, прегледай свещи, капачка и палец.
Reply

#79
Моторчето е чистено мисля лятото като е слагах газовата (ще го изчиста все пак, но силно ме съмнява да е от него). Свещите са на около 40 000 те доста силно ме съмняват, палец и дистрибуторна капачка едва ли...на около 30 000 са. Мен ме съмнява дали не е от дюзите, защото от 2 години насам зимата сутрин леко глъхнеше като я запаля и тръгна, но сега направо почва цилиндри да си губи...
За сега ще си купя спрей за почистване на моторчето (препоръчайте някой ако знаете хубав) и след нова година ще сменя свещи, масло, въздушен филтър, маслен филтър та се чудя дали и бензинов да не сменя че е на 40 000 км и тогава ще премерим и налягането на помпата, че вече тоя месец съм много в преразход за тая кола и то все нещо ново изниква :evil:
П.П. На всичкото отгоре е започнало и радиаторчето на парното да ми се запушва та и парното ми намаля ама това няма да го правя тая зима, че вече съвсем в преразход ще вляза... :evil:
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#80
За почистване на моторчето може да ползваш какъвто и да е спрей, може и бензин. Понеже ми е най-удобен, аз ползвам за целта спрея, който съм посочил в трета страница от тази тема. Пръскаш обилно в отворите и разклащаш енергично с кръгови движения по оста на моторчето - така докато спре да пуска чернилки. При разклащането оста трябва да се върти свободно и да се чуват почуквания от металната клапичка.
Свещите, капачката и палеца можеш просто да ги свалиш и да ги огледаш - не е свързано с разходи. Проверката на налягането на горивото също не би трябвало да е сериозен разход - става за минути.
Радиаторчето на парното е постояно свързано с охладителната система, така че ако наистина се е запушило, изисква незабавна намеса. Това ми се струва малко вероятно и би трябвало да имаш проблеми и с охлаждането. По-вероятна причина може да е вентилатора на купето или моторчетата и/или клапите на въздуховодите в таблото, което е доста неприятен вариант.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)