The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S/V 40 vs. Mitsubishi Carisma

#1
Здравейте,

скоро ще купувам кола на старо и общо взето съм се спрял на един от тези два модела. Бих искал да ви попитам има ли големи разлики в поддръжката и надеждността между двете коли и какви са предимствата и недостатъците им, след като са технологочни близнаци?

Честно казано бих предпочел Волвото, защото повече ми харесва като дизайн, а има и комби.

За двигател съм се спрял на бензин 1.8 (115 к.с.).

Бюджета ми е общо около 8000 лв. Питам се дали ще стигнат толкова пари за нещо читаво, като се има предвид и почти задължителната смяна на консумативи, и т.н.

Освен това не знам кой вариант за купуване е по-добър: да търся от тук или да дам поръчка да ми внесат. Лично аз не бих се ангажирал сам да ходя да си търся в чъжбина, защото не разбирам особено много и вероятността да ме преметнат е голяма.

Какво мислите вие?
Reply

#2
Здравейте,

скоро ще купувам кола на старо и общо взето съм се спрял на един от тези два модела. Бих искал да ви попитам има ли големи разлики в поддръжката и надеждността между двете коли и какви са предимствата и недостатъците им, след като са технологочни близнаци?

Честно казано бих предпочел Волвото, защото повече ми харесва като дизайн, а има и комби.

За двигател съм се спрял на бензин 1.8 (115 к.с.).

Бюджета ми е общо около 8000 лв. Питам се дали ще стигнат толкова пари за нещо читаво, като се има предвид и почти задължителната смяна на консумативи, и т.н.

Освен това не знам кой вариант за купуване е по-добър: да търся от тук или да дам поръчка да ми внесат. Лично аз не бих се ангажирал сам да ходя да си търся в чъжбина, защото не разбирам особено много и вероятността да ме преметнат е голяма.

Какво мислите вие?
Reply

#3
За читаво волво приготви 8000 + отгоре и доста търсене. Може да купиш и някое за 6000 ако има, но може да намразиш марката. По-добре поддържано за повече пари отколкото да ти се наложи да го правиш постоянно, но началната инвестиция да е по-малка. А повярвай ми - на волво не е гот да се правят постоянно ремонти. Безотказни са до толкова, до колкото са поддържани. Технологични близнаци - от 5000 детайла по двата модела, 1000 са сходни. 650 от тях са направени от волво, 350 от митсубиши. Иначе казано - мноооого малко са близнаци и това е предимно окачването. За двигателите на С/В40 има много изписано из форума - прочети, потърси. На С/В40 се слага само един двигател, който има общо с митсубиши и това е техния революционен ГДИ Газолин Директ Инжекцион. 1.8 125 коня. Поставя се от 1998. Много малко волва има с този двигател. Други 2 двигателя има с работен обем 1.8 Те са както следва от 96 1.8 115 к.с. и от 1998 1.8 122 к.с. И двата са на волво както 2.0 (136к.с.) и 1.6(101к.с.), 2.0 Турбо (163 к.с.) и Т4 - голямото турбо 200 к.с. Дизелите - 1.9 има няколко разновидности от 95 к.с. до 115 к.с. комън рейл. По-новите (комън рейла) са изцяло на волво, старите са дизели на рено.

Ако имаш още въпроси - питай ще помагаме.

П.П. интересна дискусия има тук -> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=2899&st=0&gopid=30017&#entry30017">http://www.mitsubishibg.com/forum/index ... entry30017</a><!-- m -->
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#4
За читаво волво приготви 8000 + отгоре и доста търсене. Може да купиш и някое за 6000 ако има, но може да намразиш марката. По-добре поддържано за повече пари отколкото да ти се наложи да го правиш постоянно, но началната инвестиция да е по-малка. А повярвай ми - на волво не е гот да се правят постоянно ремонти. Безотказни са до толкова, до колкото са поддържани. Технологични близнаци - от 5000 детайла по двата модела, 1000 са сходни. 650 от тях са направени от волво, 350 от митсубиши. Иначе казано - мноооого малко са близнаци и това е предимно окачването. За двигателите на С/В40 има много изписано из форума - прочети, потърси. На С/В40 се слага само един двигател, който има общо с митсубиши и това е техния революционен ГДИ Газолин Директ Инжекцион. 1.8 125 коня. Поставя се от 1998. Много малко волва има с този двигател. Други 2 двигателя има с работен обем 1.8 Те са както следва от 96 1.8 115 к.с. и от 1998 1.8 122 к.с. И двата са на волво както 2.0 (136к.с.) и 1.6(101к.с.), 2.0 Турбо (163 к.с.) и Т4 - голямото турбо 200 к.с. Дизелите - 1.9 има няколко разновидности от 95 к.с. до 115 к.с. комън рейл. По-новите (комън рейла) са изцяло на волво, старите са дизели на рено.

Ако имаш още въпроси - питай ще помагаме.

П.П. интересна дискусия има тук -> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=2899&st=0&gopid=30017&#entry30017">http://www.mitsubishibg.com/forum/index ... entry30017</a><!-- m -->
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#5
s0me0ne Wrote:За читаво волво приготви 8000 + отгоре и доста търсене. Може да купиш и някое за 6000 ако има, но може да намразиш марката. По-добре поддържано за повече пари отколкото да ти се наложи да го правиш постоянно, но началната инвестиция да е по-малка. А повярвай ми - на волво не е гот да се правят постоянно ремонти. Безотказни са до толкова, до колкото са поддържани. Технологични близнаци - от 5000 детайла по двата модела, 1000 са сходни. 650 от тях са направени от волво, 350 от митсубиши. Иначе казано - мноооого малко са близнаци и това е предимно окачването. За двигателите на С/В40 има много изписано из форума - прочети, потърси. На С/В40 се слага само един двигател, който има общо с митсубиши и това е техния революционен ГДИ Газолин Директ Инжекцион. 1.8 125 коня. Поставя се от 1998. Много малко волва има с този двигател. Други 2 двигателя има с работен обем 1.8 Те са както следва от 96 1.8 115 к.с. и от 1998 1.8 122 к.с. И двата са на волво както 2.0 (136к.с.) и 1.6(101к.с.), 2.0 Турбо (163 к.с.) и Т4 - голямото турбо 200 к.с. Дизелите - 1.9 има няколко разновидности от 95 к.с. до 115 к.с. комън рейл. По-новите (комън рейла) са изцяло на волво, старите са дизели на рено.

Ако имаш още въпроси - питай ще помагаме.

П.П. интересна дискусия има тук -> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=2899&st=0&gop">http://www.mitsubishibg.com/forum/index ... 9&st=0&gop</a><!-- m -->
id=30017&#entry30017

Благодаря за информацията!

Темата в клуба на Мицубиши я пуснах аз.

Smile

Ами насочвам се към 1.8 двигател 115 к.с., тъй като бюджета ще ми стигне евентуално за S/V 40 от първите години на производство.
В крайна сметка ако намеря нещо читаво с друг двигател, най-вероятно няма да му мисля, защото това все пак е покупка на старо. Единствено твърдо изключвам 1.6 бензин.
Reply

#6
s0me0ne Wrote:За читаво волво приготви 8000 + отгоре и доста търсене. Може да купиш и някое за 6000 ако има, но може да намразиш марката. По-добре поддържано за повече пари отколкото да ти се наложи да го правиш постоянно, но началната инвестиция да е по-малка. А повярвай ми - на волво не е гот да се правят постоянно ремонти. Безотказни са до толкова, до колкото са поддържани. Технологични близнаци - от 5000 детайла по двата модела, 1000 са сходни. 650 от тях са направени от волво, 350 от митсубиши. Иначе казано - мноооого малко са близнаци и това е предимно окачването. За двигателите на С/В40 има много изписано из форума - прочети, потърси. На С/В40 се слага само един двигател, който има общо с митсубиши и това е техния революционен ГДИ Газолин Директ Инжекцион. 1.8 125 коня. Поставя се от 1998. Много малко волва има с този двигател. Други 2 двигателя има с работен обем 1.8 Те са както следва от 96 1.8 115 к.с. и от 1998 1.8 122 к.с. И двата са на волво както 2.0 (136к.с.) и 1.6(101к.с.), 2.0 Турбо (163 к.с.) и Т4 - голямото турбо 200 к.с. Дизелите - 1.9 има няколко разновидности от 95 к.с. до 115 к.с. комън рейл. По-новите (комън рейла) са изцяло на волво, старите са дизели на рено.

Ако имаш още въпроси - питай ще помагаме.

П.П. интересна дискусия има тук -> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=2899&st=0&gop">http://www.mitsubishibg.com/forum/index ... 9&st=0&gop</a><!-- m -->
id=30017&#entry30017

Благодаря за информацията!

Темата в клуба на Мицубиши я пуснах аз.

Smile

Ами насочвам се към 1.8 двигател 115 к.с., тъй като бюджета ще ми стигне евентуално за S/V 40 от първите години на производство.
В крайна сметка ако намеря нещо читаво с друг двигател, най-вероятно няма да му мисля, защото това все пак е покупка на старо. Единствено твърдо изключвам 1.6 бензин.
Reply

#7
orso Wrote:Благодаря за информацията!

Темата в клуба на Мицубиши я пуснах аз.

Smile

Ами насочвам се към 1.8 двигател 115 к.с., тъй като бюджета ще ми стигне евентуално за S/V 40 от първите години на производство.
В крайна сметка ако намеря нещо читаво с друг двигател, най-вероятно няма да му мисля, защото това все пак е покупка на старо. Единствено твърдо изключвам 1.6 бензин.

Моля. За това е този форум. 1.6 никога не го препоръчвам. Според мен е прекалено слаб за това купе и разходът идва дори над този на 1.8 (защото 1.6 трябва да е във високите обороти повече време). Има колеги с 1.6 двигател, нека ако влизат да споделят мнение, но според мен 1.8 е оптималния вариант. За возията - да, твърдичка е, но е кораво окачването. Ако попаднеш на изпълнение "Спорт", то наистина ще си неприятно очарован откъм возия, но за сметка на това ще се радваш как взима завоите с висока скорост и как минаваш през дупките без да те е страх, че нещо ще се спраска. На сестра ми реното (19) вози страхотно, но за сметка на това не се минава и месец без смяна на гумички и тампончета. Предпочитам твърда возия за сметка на честото правене.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#8
orso Wrote:Благодаря за информацията!

Темата в клуба на Мицубиши я пуснах аз.

Smile

Ами насочвам се към 1.8 двигател 115 к.с., тъй като бюджета ще ми стигне евентуално за S/V 40 от първите години на производство.
В крайна сметка ако намеря нещо читаво с друг двигател, най-вероятно няма да му мисля, защото това все пак е покупка на старо. Единствено твърдо изключвам 1.6 бензин.

Моля. За това е този форум. 1.6 никога не го препоръчвам. Според мен е прекалено слаб за това купе и разходът идва дори над този на 1.8 (защото 1.6 трябва да е във високите обороти повече време). Има колеги с 1.6 двигател, нека ако влизат да споделят мнение, но според мен 1.8 е оптималния вариант. За возията - да, твърдичка е, но е кораво окачването. Ако попаднеш на изпълнение "Спорт", то наистина ще си неприятно очарован откъм возия, но за сметка на това ще се радваш как взима завоите с висока скорост и как минаваш през дупките без да те е страх, че нещо ще се спраска. На сестра ми реното (19) вози страхотно, но за сметка на това не се минава и месец без смяна на гумички и тампончета. Предпочитам твърда возия за сметка на честото правене.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#9
За 1.8 115hp - мисля че е оптималния ако не ти се л;ети с някоя 2 140:-). Имаш шанс и да ти стигнат парите, но без задължителните консумативи. Те са около 400-600лв. (ремък, ролки, масло, филтри). Пожелавам ти късмет, много е нужен за кола на старо. Ако можеш директно от чужбина е по-добре. Наща е от Горубляне преди 1г. от Италия и за сега нямам забележка, НО пак ти казвам търси много и имай късмет :wink:
V40 1999 1.8 115hp
Reply

#10
За 1.8 115hp - мисля че е оптималния ако не ти се л;ети с някоя 2 140:-). Имаш шанс и да ти стигнат парите, но без задължителните консумативи. Те са около 400-600лв. (ремък, ролки, масло, филтри). Пожелавам ти късмет, много е нужен за кола на старо. Ако можеш директно от чужбина е по-добре. Наща е от Горубляне преди 1г. от Италия и за сега нямам забележка, НО пак ти казвам търси много и имай късмет :wink:
V40 1999 1.8 115hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)