The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Скоростна кутия С80

#1
Колеги , кажете ми мнението си за автоматика на С80 , дизел , 140 к.с. Читави ли са , на колко км сдават багажа и т.нат.
Reply

#2
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=14541">viewtopic.php?f=8&t=14541</a><!-- l --> Arrow
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#3
Колега, говоря за лични наблюдения, не техническите характеристики според производителя. Също така и разхода ме интересува на автоматик и ръчна ск. кутия
Reply

#4
Наблюдения нямам. Доверени източници от МП, казват: от 10/10 кутии се скапват между 120-180 хил. км. Разхода е малко по-висок при автоматика :!:
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#5
toni3331 Wrote:Колеги , кажете ми мнението си за автоматика на С80 , дизел , 140 к.с. Читави ли са , на колко км сдават багажа и т.нат.
Здравей колега. Карам точно такава и за 20 000км който и навъртях за година ,проблем с АСК не съм имал ( и слава богу :? ). Моето S80 може би е на около 250 000 - 300 000км .
АСК която върви с тоз двигател е AW50-42 , която е 4 степена + R . Според мен AW50-42 е по здрава от AW55-50 поради това ,че е по опростена и има по малко елементи за чупене Wink .По принцип я дават да работи с Dexron III което е масло с поносима цена Big Grin . Иначе цена на 2-ра ръка АСК е около1500лв. Темата която колегата bg_tiger1978 ти е посочил е много подробна и отговаря почти на всички въпроси относно АСК.
Аз лично практикувам при всяка смяна на масло на двигатела ,тегля 2л с шприц от кутията през сондата за нивото и наливам 2л свежо масло. И поне за сега маслото в АСК ми е бистро, розово и не мирише на горял бакелит Big Grin.
Надявам се да съм ти бил полезен, поздрави.
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#6
Quote: говоря за лични наблюдения

личните ми впечатления са, че това е едно много хубаво удобство и че приказките за страхотен разход и че изкарвали по 200000км са алабала. Толкова издържат съединителите. Скачай смело в торбата!

За разхода на градско може и да е малко повече, ама на извънградско държи по-ниски обороти и се съмнявам да е повече.

За здравината - на мен ангренажният ремък ми се сменя на 150000км. Значи скоростната кутия издръжа един ангренажен ремък и още малко...Това са приказки за деца. Може ли един възрастен човек да вярва на такива смешки?!

А за цената на евентуален ремонт - я си направи първо сметка колко излиза смяната на един съединител, притискателен, феродов, лагер, маховик, помпа и труд.
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Reply

#7
и аз съм стиганал до заключението което казва колегата gustav. Ремонт на автомат да не е малко, но ако се наложи да сменяш съдинител, маховик, помпа, труд, и да излезе по евтино ще е пренебрежимо по евтино, за което си струва аз да си се радвам на автомата. да не казвам голяма дума, че то нищо не се зане, но трудно някой ще ме навие да дам една чанта пари за кола и да не е автомат. просто мен си ме кефи автомат, е ако е 1,3 75 коня сигурно ще е ад, ама като си има кончета под капака няма база за сравнение. аз моето волво го взех то кума ми, и той като тръгна да си търси кола, искаше новото S80, но много трудно излизаха добри екземпляри, и му намерих един но с ръчка, и думите му бяха : аз досега съм карал автомат, и да дам 40 бона за да карам ръчка НЕ. и се качи на самолета и си докара от Германия S80 автомат уникално.
така че аз съм с двете ръце за Автоматик Smile
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#8
Смяна на съединител излиза 700-1000 лв, без маховика!!! Маховик се сменя на поне две смени на съединител, тогава излиза 3000лв. Читав ремонт на автоматик в Бг от това което съм чел досега с реален пробег все още няма. Молете се да не ви се налага ремонт или смяна, че тогава :o . За предимствата на автоматика няма да говорим, но на всяко едно такова, мога да кажа две неща в полза на ръчката, така че няма смисъл, а и не за това е темата :!: Wink
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#9
Благодаря колеги. А разхода на 2.5Д колко е горе долу ?
Reply

#10
Quote:Смяна на съединител излиза 700-1000 лв, без маховика!!!

да, могат да се направят още много компромиси и да излезе още по-евтино. Ще си купя от битака феродото, да си го нитовам сам, а притискателния диск го нося на стругар и после се подлагам шайби. Вместо в сервиз, мога да си вдигна колата на подпорки на двора и да лежим с комшията отдолу 3 дни. Имах съм коли, с които постъпвах точно по този начин. Но мисля, че аз лично приключих с това вече.
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)