Posts: 93
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2012
Reputation:
0
joro74 Wrote:Politron не е петролен продукт. На силиконова основа е. Производителя твърди, че има много здрави молекули, които на теория са вечни. На практика освен да смазва маслото чисти и отнася боклуците от двигателя за което се използват присадки. Производителя си е изсмукал от пръстите, че присадките му за чистене ще издържат 50 000 км. Никой не може да гарантира 50 000 км на филтъра засега, а със задръстен филтър цялата хубавиня на маслото се обезмисля.
При спортистите се използва това, че има стабилен вискозитет при много по високи температури от другите масла и го запазва през цялото състезание. Другото не ги интересува. Смяната на 50 000 км е опит да излязат на пазара на обикновените шофьори. Малко са шофьорите, които стигат до граничните режими на другите масла и дългата смяна е единственото което могат да предложат, но колите не са проектирани за такъв интервал.
Колега,Политрон се използва и от транспортни фирми,разполагащи с тирове и строителна техника!/Прочети отзиви от дьлгогодишни клиенти на Политрон/
Ето ти още едно доказателство,че хората са доверили тежките си машини,работещи денонощно при многократно по-големи натоварвания,а един такьв специализиран и сьвременен камион е задьлжително с турбо надув и с около 400к.с.и повече!Да не говорим,че 50000км. се изминават от тези машини за норматив и то пьлно-пьлно,като товар!Не си ли даваш сметка,че един такьв тир,струва в пьти повече от "чушкопеците",в които хората возят собствените си задници! Мислиш ли,че собственик на камиони или автобуси ще рискува да сипе някаква боза от БГ магазините и ще трьгне по континентите?!
Що се отнася до масленият филтьр-ами той не се задрьства толкова при двигател работещ с Политрон,защото при това масло абразива е сведен почти до нула и работните повьрхности са идеално полирани!
Posts: 903
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
абе незнам кое масло какво е но мога да кажа едно нещо. всички знаем какви мърлячи са италианците към колите си та: шефа ми кара зафира 1,9 CDTi с масло GM, еми ако щете вярвайте, първа смяна направи на 70 000км, така че и с обикновено масло може да се постигне този пробег, да колата върви но докога......... направо ми се изправя косата от такива шофьори
Posts: 679
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2011
Reputation:
2
Има една закономерност при маслата и то всеки разбиращ малко човек, ще Ви го каже: 10000, 20000, 50000км или 1г., което настъпи първо, тъй като промяната на температурата от напълно загрял автомобил до студен двигател и обратно променя свойствата на маслото. Така че ако ще и 100000км мини ама ме съмнява за 1г. Тоест, като ти харесва Политрон, ползвай Политрон, мен ми харесва Мобил и си карам с Мобил. Помня един колега от друг форум много хвалеше ЛикиМоли, още навлизаха на пазара, технически доста грамотен, човек, след като си направи основен ремонт на колата си сипа такова масло и посредата на пътя Плевен - София маслото му беше станало вода.... За почти всяка нова марка ще прочетеш невероятни неща. Въпрос на предпочитания, аз лично не бих сложил по никакъв повод нещо различно от Кастрол и Мобил, ако ще и да е от фабриката им в Таджикистан.
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Posts: 1,641
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2008
Reputation:
0
Аз си сменям маслото на всеки 10 000 като ги минавам за 7-8 месеца, като това ми струва по 150-160 лв на смяна. За 5 смени или 50 000 давам примерно 800лв. Ако колегата си мисли че ще си запази двигателя много по добре като спести тези пари ОК всеки сам решава как да си гледа колата.
Posts: 3
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2013
Reputation:
0
Leper Wrote:Мнения за масла много, аз лично съм с 5W40 пълна синтетика на Мобил, то по тази логика го слагат във Ф1 ама не означава, че е кой знае какво, въпрос на предпочитания...
За С80 честито, разбрах, че си от Бургас, че един колега се беше засилил да го взима това С80, ама докато се чудеше, че 140коня са му малко на това купе си го купил. На мен на С60 са ми напълно достатъчни тези коне. Май майсторът ти е Стефан Махеров, и ако е той, може да му се довериш на 100%. Ако съм объркал нещо в инфото ме извини.
И аз се бях уплашил за конете на това купе, но случайно се оказах в района на Белово и реших да го погледна все пак... Колата направо се оказа разкошна. Е да наистина не "дърпа" много, но аз си возя двете хлапета в нея и по-важни са ми комфортът и сигурноста..
Наистина Стефан е майстора и тия дни като се върна в Бургас ще му доверя колата за пълно обслужване.
Темата малко се "отплесна" с този "Политрон, но все пак благодаря на всички за мненията и съветите!
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
emg07 Wrote:Апропо,все още чакам пратката от тебе с порьчаната кора за под радиаторите!
Статус на пратката към днешна дата - непотърсена!
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 93
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2012
Reputation:
0
yuckuJackD Wrote:emg07 Wrote:Апропо,все още чакам пратката от тебе с порьчаната кора за под радиаторите!
Статус на пратката към днешна дата - непотърсена!
Явно е сбьркана цифра от моб.номер на документа,защото никой не ме е тьрсил до сега!Ще отида до куриерите тук и ще попитам за пратката!
Posts: 114
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2011
Reputation:
0
Честито на колегата! Простете,че се намесвам не по темата,но кажете за моята кола кое е най-подходящото масло. Това,което знам е,че е нужно 10V40 полусинтетик.
"Наистина,Херакле,това е най-големият и най-красивият от всички градове. Отдалеч блести красотата му"...
Лукиан Самосатски,ІІ век
<!-- m --><a class="postlink" href="http://youtu.be/MZh9Ehd-ys4">http://youtu.be/MZh9Ehd-ys4</a><!-- m -->
Posts: 1,641
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2008
Reputation:
0
Можеш сам да провериш на <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.valvolineeurope.com/english/lubricant_advisor">http://www.valvolineeurope.com/english/ ... nt_advisor</a><!-- m -->
LUBRICANT ADVISOR
Are you using the right motor oil?
Posts: 313
Threads: 50
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2012
Reputation:
0
bg_tiger1978 Wrote:Без да се заяждам Емо, но си направих труда да прочета мненията из повечето автофоруми. Такова невероятно чудо което предлагаш няма. Има масло Политрон, но нищо повече от останалите масла. Сайт на Политрон съществува само тука по нашите ширини, в Америка не са чували за собствената си разработка , в Англия и Германия също никой не знае за тях. Ти и като се регистрира за сефте, пак за тези масла говореше, да не си им нещо търговски представител? Има керамични масла които са бели на цвят, за които се твърди че издържат 50хил.км, на Ксеним, някои колеги знаят за какво говоря, но и там никой не е споделил челен опит.
По темата на колегата Волво препоръчват 0W30, 0W40 ако питаш мене тези масълца са малко редки за колата и по-добре да се ползва 5W40, Като марка дават Кастрол и на капачката на двигателя пише така, но няма проблеми да се кара и с други марки качествено синтетично /така се води макар и то да си е петролен продукт/ масло. Аз също се заинтересувах за това и напълно подкрепям мнението на колегата,така е това е некакъв рекламен трик с този Политрон! Що се отнася до защита на двигателя съм много доволен от добавката CERATEC на Лики Моли дават я за 50000км. действие.
|