The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S40 2000г. проблем с предното окачване.

#1
Здравеите. Това е първия ми пост в този форум и за съжаление прося помощ. Проблема е - изтропване на желязо в предна дясна страна , при ръб на платното и малка скорост . Колата е уникална но от закопуването и нещо тропа . Започваме със смените . 1 поръчка на тарелки на макферсъна/под опората/ от Мото фое , лагери и тампони / опорни/ . За уточнение лагерите са пласмасовите . Всичко това беше изядено , сплескано и скапано. след подмяната на всичко разлика има , но чукане на метал остава . Забележка - новия тампон имаше вградена бяла гума /допълнителна / според мен . След 2 месеца ходене по мъките - диагноза тампон макферсон . 2 смяна с нов - монро при които липсва бялата добавка . Няма промяна . 3 смяна шарнир - няма промяна . 3 смяна на двата амортисиора без желания ефект . 4 смяна тампон двигател десен и заден тампон закупени от мото фое. 5 смяна заден тампон носач . Всичко това съпроводено с 5-6 междинни разглобявания и прегледи от специалисти. Ако може някои да даде идея било тя и наи глупавата ще я приема с благодарности .
Reply

#2
Биелетки сменявахте ли? Аз имах В40 и такова изтропване се случи след скок в дупка, но се оказа поразбита биелетка.
Reply

#3
И аз подкрепям колегата за биалетките. Тропат неприятно, а на гледане нищо им няма.

Аз също имам такова неоткриваемо тропане за което последно е обвинена кормилната рейка. По съвет на човек, който рециклира рейки си карам с нея докато протече и после нова. Ако на изключен двигател при въртене на волана се усеща тропане в кормилните накрайници при клатене на волана може да имаш подобен проблем.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#4
Благодаря за съдеисвие то . Проблема се оказа от биалетката , но не е разбита а минаваики покраи моста го закача леко . Преместила се е щангата . Общото разтояние м/у биалети и мост /от 2 те страни/ е 2см. Имаите го напредвид при бъдещи проблеми за да не ви излиза хиляди левове. Мисля че темата е прикл. и е за закл. Благодаря .
Reply

#5
А защо се е преместила щангата? Какви са ти тампоните на щангата?
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#6
Има 2 размера биалетки - 20 и 25 см. 20см е преди 2000г, 25 см след 2000 г. Трябва по VIN да се провери кой размер е за твоята кола.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#7
joro74 Wrote:Има 2 размера биалетки - 20 и 25 см. 20см е преди 2000г, 25 см след 2000 г. Трябва по VIN да се провери кой размер е за твоята кола.
Най-сигурно е с мостра. Друг вариант е да се погледнат тампоните на макферсона, какви са. Ако са плоските, значи е с по-дългите биалетки, ако са стария модел тампони, значи е с късите.
Доколкото разбрах, колегата е отстранил проблема, но ми е интересна причината.
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#8
joro74 Wrote:Има 2 размера биалетки - 20 и 25 см. 20см е преди 2000г, 25 см след 2000 г. Трябва по VIN да се провери кой размер е за твоята кола.

267мм е дължината на биалетка за 2ра фаза,ако трябва да сме точни. На първа е 200мм. Странното е,че като сменях моите излязоха и 2та модела биалетки по каталог,въпреки че беше 2004г колата.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)