The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем при рязко настъпване на газта S60

#1
Здравейте колеги имам нужда от помощ.Карам С60 Д5 2.4 163коня 2004г.Четох много относно проблема
SISTEMA MOTORE ASSISTENZA URG. Много неща се е изписало много нещо обаче никой не казва къде да отида на качествен диагностик който да хване проблема и да го отстраня.Какъв е точно проблема също никои не споделя .Колата я изкарах от сервиз вчера.Сменено е масло 5W30 масло скорости масло хидравлика спирачна течност всички филтри горивен ,въздушен ,поленов промивка на мотора направих ангренажен ремък с ролки и антифриз.Вчера като я взех я ръчках яко като заграя няколко пъти нищо викам еййй тоя пич дето каза че като сменил горивния филтър се оправила и са и мойта е 6.Обаче днес си сложих гуми и изръчках и пак светна триъгълника и заби муцуна и забелязах че го прави на 3та предавка и като понамаля скоростта се оправя и гасне триъгълника .МОЛЯ ВИ СЕ ако някои е открил този проблем и знае какво е да каже или поне да каже къде да отида на качествен Volvo майстор благодаря ви. Wink
Reply

#2
Хареса ми репликата качествен волво майстор - в мото пфое едва ли няма да ти помогнат,а ако нямаш вяра там - който търси намира (качествен волво майстор)
А сега по темата - може да са много неща и докато не се прочете на компютър може да си гадаем за проблема.По описаните симптоми мога да дам един аналогичен пример с конкретен проблем: преди около година имаше едно В70 мисля беше с Д5 със почти същиа проблем - колата си върви много хубаво,но като я понастъпиш забиваше муцуна - проблемът: спукан кулер,но по такъв начин,че само при над определено налягане се отпушваше и всичко що е душа на турбото си отлиташе оттам и после като намалиш пак все едно нищо не е станало.ТОВА Е ПРИМЕР ОТ ПРАКТИКАТА,но не казвам че проблема е същия при теб,колега.Първо диагностика!Поздрави и успех.
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#3
Здрасти колега аз ти казах за този проблем в миналата тема която беше пуснал разгледай нещата около турбото.По принцип сами казвали че има някаква клапа на турбото и може тя да дава проблем
Reply

#4
Имам го и аз, а ако пуснеш на търсачка ще видиш че доо-о-ста D5ци реват от него. На комп не ми показва нищо, а и когато ми забие муцуната и да върна газта си седи все на авариен режим. Трябва да отбия и да запаля пак, за да се изчисти грешката.
До сега за почти година да ми го е правила 10-тина пъти но един път си беше много опасно тъй като изпреварвах три тира и баш на последния двигателя умря и заби муцуната ... добре че отпред нямаше никакво движение.
Ще е много полезно да споделиш как ти се развива проблема и успех!
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#5
и аз съм в този куп Smile при мен имаше дупка на кулера. при леко подаване няма проблем, при рязко подаване не всеки път но ако забиеше влиза в авариен режим, гасиш - палиш и всичко е ок. решението втора ръка интеркулер за 150лв, и 2 часа работа на тротоара и готово Smile
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#6
sandokanas60 Wrote:Здрасти колега аз ти казах за този проблем в миналата тема която беше пуснал разгледай нещата около турбото.По принцип сами казвали че има някаква клапа на турбото и може тя да дава проблем
Ако става въпрос за ЕГР-а ( което не е точно клапа, но друга просто по системата няма) , не е той проблема . Това съм го описал в една моя тема. Принципно и при "затапен" ЕГР, проблема съществува.
Както каза един колега по горе....."качествен Волво майстор" ще трябва ! Аз мисля просто че трябва да се поровим много по дълбоко в проблема за да открием причината.А според мен са комплекс от причини. Забелязал съм само че коли до 5-6годишна възраст не го правят този проблем.От доста време се боря да разбера причината. Интересното е че при мен след много ровичкане по колата - почистване на въздуховодите, смяна на интеркулера, ревизия на турбото, експерименти по ЕГР-а и още какво ли не , колата (от около 1година) за сега спря да ми прави тоя номер. Казвам за сега, тъй като съм сигурен че това е временно и отново ще ме изненада неприятно в близко бъдеще. Така и не можах да разбера :!: ....кое от моите интервенции по двигателя спря този проблем. Confusedhock: ........другия път ще си записвам подробно Big Grin
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#7
Един чест проблем,за който не се сетих по-горе (ах,как забравих това).Вакумните тампони на мотора използват същия вакум който управлява и турбината.При скъсване на тампон,вакума се разпада и няма управление на турбото,грешката която записва е за Turbo Control Valve,който се намира зад големия Г-образен въздуховод точно отпред на мотора.
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#8
Точно така колега.Радвам се че се сети и за това. Много колеги пренебрегват тампона, като причина за проблема. За да се разбере дали той е причината, се изважда вакуумното мъркуче и се прегъва на 2, защипва се ( или се затапва с нещо).Идеята е да се имитира здрав тампон . Ако ситуацията е без промяна- причината не е от тампона. За това се изисква време и ще се наложи да се покара така с извадено мъркуче, което ПО НИКАКЪВ НАЧИН НЕ ПРЕЧИ НА ТАМПОНА ИЛИ НА ДВИГАТЕЛЯ. Разбира се аз предварително проверих всяко едно мъркуче по системата. Та така Big Grin
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#9
Здравейте колеги мисля да споделя за проблема а не като повечето тук само да питам и нищо да не казвам.Проблемите като този при някой колеги се решават много бързо безболезнено и с малко пари но при мен не.Някой се разминават с добавка за прочистване на горивната система други с смяна на горивен филтур трети с Егр почистване и т.н и т.н.От снимките по долу може да видите каде при кого и колко се реши проблема.Проблема при мен бе от ГНП и то от това че прави по високо налягане което след време може да донесе до много по сериозни проблеми.Правила по високо налягане от което колата забива в авариен режим за да предотврати по нататъшни проблеми.Проблема главно е бил в дозировъчния клапан (възел)който не е дозирал правилно горивото.от там се е и прецакал пропусклателния винтил.Надявам се да съм бил полезен НО разберете тия коли са умни и си казват всичко само трябва да намерите кой да го види както трябва.За сега колата върви добре няма проблеми надявам се и за напред.Диагностика ми каза 90% процента от проблемите по диселите са от "качествено" гориво така че редовно и добавки кум дизелчето аз си взех от там добавка която те са си вносители и я препоръчват и е 1л за 24 лв стига за 1тон гориво.        


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#10
Така е колега,диагностиката е златно нещо,а опитът още повече.С какво се размина - нов регулатор на налягане на помпата или само с почистване?
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)