The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Свързване на двусекционни фарове!

#1
Здравейте колеги искам да споделя с вас следното . Волвото ми е В40 99г. 2.0Т 163к.с. и му сложих кристалните вдусекционни фарове. Майстора който ги слага каза , че колата е със ел. сиситема за едносекционен фар и крушка Н4 , преправи имсталацията , като във ключа на фаровете сложи реле и диод , за да имам къси и дилги , когато карам на дълги. Но ми каза, че на дълги не е добре да карам дълго време , за да нямам проблем? Та исках да попитам дали някой е правил подобна продцедура да сподели преживяното. Smile
Благодаря Ви .Smile
Reply

#2
Проблемът, че инсталацията към фара е с 1.25мм кабел което е достатъчно за 60 вата крушка, но при 110 вата което са къси и дълги заедно този кабел започва да прегрява. На тази кола фаровете минават директно през ключа. Дори и в оригиналната инсталация ключа прегаря, а с двойно натоварване ще замине много бързо. Нов ключ - 200 лв, на старо вървят около 70 и обикновено вече са прегорели. За да стане като хората трябва системата да се преправи така, че фаровете да се захранват директно от акумулатора през релета, а ключа да управлява само релетата.

Не виждам някакъв смисъл да светят и къси заедно с дългите, 15те метра пред колата осветени по-добре нямат особено значение когато си на дълги.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Колега, аз направих като теб, но инвестирах и в ксенон (35W) и на къси и на дълги и така за сега нямам проблем, дори да грее, не е толкова осезаемо. Пък и фаровете го позволяват.
--< Volvo V40 1.9TD 90 hp 1997г. >--
КИРИЛИЗАТОР!
Reply

#4
И аз си сложих двусекционни фарове , релета не сме слагали,просто за да светят заедно къси и дълги укъсих два кабела под волана ...и нямам никакви грижи Smile
На колегата yuckuJackD S40-то от него гледахме и така го направихме и на моята , той е от много време така и няма никакви проблеми Smile
Така че карай смело Smile
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Reply

#5
Rado_91 Wrote:И аз си сложих двусекционни фарове , релета не сме слагали,просто за да светят заедно къси и дълги укъсих два кабела под волана ...и нямам никакви грижи Smile
На колегата yuckuJackD S40-то от него гледахме и така го направихме и на моята , той е от много време така и няма никакви проблеми Smile
Така че карай смело Smile
Това съм го виждал и по чужди сайтове... явно е по-лесният вариант. Вярно че инсталацията се натоварва, но пък е по-лесно Smile
<!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoforums.org.uk/showthread.php?t=147286&highlight=headlight+wiring&page=2">http://volvoforums.org.uk/showthread.ph ... ing&page=2</a><!-- m -->
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#6
LeecH Wrote:
Rado_91 Wrote:И аз си сложих двусекционни фарове , релета не сме слагали,просто за да светят заедно къси и дълги укъсих два кабела под волана ...и нямам никакви грижи Smile
На колегата yuckuJackD S40-то от него гледахме и така го направихме и на моята , той е от много време така и няма никакви проблеми Smile
Така че карай смело Smile
Това съм го виждал и по чужди сайтове... явно е по-лесният вариант. Вярно че инсталацията се натоварва, но пък е по-лесно Smile
<!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoforums.org.uk/showthread.php?t=147286&highlight=headlight+wiring&page=2">http://volvoforums.org.uk/showthread.ph ... ing&page=2</a><!-- m -->
Точно така е и при мен ! Smile
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)