Posts: 36
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
Здравейте колеги искам да споделя с вас следното . Волвото ми е В40 99г. 2.0Т 163к.с. и му сложих кристалните вдусекционни фарове. Майстора който ги слага каза , че колата е със ел. сиситема за едносекционен фар и крушка Н4 , преправи имсталацията , като във ключа на фаровете сложи реле и диод , за да имам къси и дилги , когато карам на дълги. Но ми каза, че на дълги не е добре да карам дълго време , за да нямам проблем? Та исках да попитам дали някой е правил подобна продцедура да сподели преживяното.
Благодаря Ви .
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Проблемът, че инсталацията към фара е с 1.25мм кабел което е достатъчно за 60 вата крушка, но при 110 вата което са къси и дълги заедно този кабел започва да прегрява. На тази кола фаровете минават директно през ключа. Дори и в оригиналната инсталация ключа прегаря, а с двойно натоварване ще замине много бързо. Нов ключ - 200 лв, на старо вървят около 70 и обикновено вече са прегорели. За да стане като хората трябва системата да се преправи така, че фаровете да се захранват директно от акумулатора през релета, а ключа да управлява само релетата.
Не виждам някакъв смисъл да светят и къси заедно с дългите, 15те метра пред колата осветени по-добре нямат особено значение когато си на дълги.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 135
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
Колега, аз направих като теб, но инвестирах и в ксенон (35W) и на къси и на дълги и така за сега нямам проблем, дори да грее, не е толкова осезаемо. Пък и фаровете го позволяват.
Posts: 911
Threads: 67
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
И аз си сложих двусекционни фарове , релета не сме слагали,просто за да светят заедно къси и дълги укъсих два кабела под волана ...и нямам никакви грижи
На колегата yuckuJackD S40-то от него гледахме и така го направихме и на моята , той е от много време така и няма никакви проблеми
Така че карай смело
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Volvo V40 2.0 1998
Posts: 911
Threads: 67
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
|