Posts: 52
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2013
Reputation:
0
Здравейте на всички колеги във Форума, желая Ви много безаварийни километри.
От петък съм собственик на Volvo S40 1.9 DCi,115h.p.,2002г. Като цяло съм много доволен от автомобила,тъй като предишния собственик го е обслужил напълно,има 2 комплекта гуми на 16" оригинални джанти.
И така да задам въпросите си, тъй като съм напълно невеж в областта на Volvo.
1.Топката на скоростния лост е обелена от дясната страна.Четох няколко теми,но кой е най-удачния вариант.Мисля си за цялостно претапициране на кожата и топката(сега са в сивата гама): https://www.facebook.com/photo.php?fbid=...=3&theater.
2.Окачването ми се струва малко твърдо и стегнато,колата стои като залепена за пътя и реагира моментално,дори и на най-малкото движение на волана.Не съм питал собственика,но като гледам други S и V 40 ми се струват малко по-високи.Възможно е да е с по-къси пружини,но малко ниска ми идва за зимата.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=...=3&theater
3.Другия ми проблем е с рамото на шофьорската чистачка.Опира във капака.
4.Разхода,който ми даде пълна-пълна за 100км (20 градско и 80 извън),беше 6,4 литра с Ромпетролска нафта.
Общо взето е това,очарован от марката (и от парното - уникално).Моля да споделите впечатление от окачването,решение за скоростния лост и какъв е нормалния разход за този мотор.
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Петър Ангелов Wrote:Здравейте на всички колеги във Форума, желая Ви много безаварийни километри.
От петък съм собственик на Volvo S40 1.9 DCi,115h.p.,2002г. Като цяло съм много доволен от автомобила,тъй като предишния собственик го е обслужил напълно,има 2 комплекта гуми на 16" оригинални джанти.
И така да задам въпросите си, тъй като съм напълно невеж в областта на Volvo.
1.Топката на скоростния лост е обелена от дясната страна.Четох няколко теми,но кой е най-удачния вариант.Мисля си за цялостно претапициране на кожата и топката(сега са в сивата гама):https://www.facebook.com/photo.php?fbid=...=3&theater.
2.Окачването ми се струва малко твърдо и стегнато,колата стои като залепена за пътя и реагира моментално,дори и на най-малкото движение на волана.Не съм питал собственика,но като гледам други S и V 40 ми се струват малко по-високи.Възможно е да е с по-къси пружини,но малко ниска ми идва за зимата.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=...=3&theater
3.Другия ми проблем е с рамото на шофьорската чистачка.Опира във капака.
4.Разхода,който ми даде пълна-пълна за 100км (20 градско и 80 извън),беше 6,4 литра с Ромпетролска нафта.
Общо взето е това,очарован от марката (и от парното - уникално).Моля да споделите впечатление от окачването,решение за скоростния лост и какъв е нормалния разход за този мотор.
1. На мен лично ми харесва решението на този колега : <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=21330">memberlist.php?mode=viewprofile&u=21330</a><!-- l --> - снимката от аватара,можеш да го питаш на лично.
2.Окачването си е супер,на всички S/V 40 производство до 2004г.включително е така и мен лично ми харесва. Друг е въпроса че имам познат който също е с 16-ки джанти и той сподели че яко друса с тях,но пък изглежда супер.Решение би могло до известна степен е ако си вземеш 15-ки джанти и им сложиш гуми ххх/60/15, но не очаквай чудеса.
3. Така е с всички коли от S/V 40 серията до 2004г.,питай тук как да се справиш с проблема : <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=2878">memberlist.php?mode=viewprofile&u=2878</a><!-- l -->
4. Не съм наясно с разхода на дизелите,но аз лично мисля че е приличен и не е висок.
Общо взето ако това са ти кахърите по колицата считай че си взел добър екземпляр,карай си я с кеф и не се притеснявай да питаш за всичко което те интересува по нея тук.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 64
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2011
Reputation:
0
Здравей колега,
Честита придобивка,много безаварийни километри, не ти се отварят снимките "Съдържанието в момента не е достъпно"
Posts: 569
Threads: 22
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
И мойта топка беше в окаяно състояние когато купих колата. Взех си друга от колега от форума в много добро състояние и на добра цена.
Потърси в този раздел: <!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewforum.php?f=12">http://volvoclub-bg.com/forum/viewforum.php?f=12</a><!-- m -->
скоростна кутия ти е М56 да си знаеш
Ако имаш въпроси относто свалянето питай, не е голяма философия
И не на последно място да ти е честита мн. навъртяни километри в крепко здраве да и навъртиш
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Posts: 52
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2013
Reputation:
0
Много благодаря за светкавичните отговори.Имам още няколко въпросчета относно колата,които забравих да опомена.
1.Съединителя е малко твърд(сравнявам с Ауди А4) и отделя около средата,даже малко по-високо.Това нормално ли е?
2.Таблото свети в бяло,но конзолата на климатроника свети в жълто и то само врътката степените 1 - 5.Какви крушки трябва да се сменят и как се разглобява?
3.Възможно ли е да се сложи датчик за външна температура,за да показва на дисплей или да се замисля за качествен термометър.
4.При извънградско шофиране ми направи впечатление,че колата набира много бързо 80-160,но единия път на 120 спря за около 2 секунди и после си продължи.Това го забелязвам леко и градско,че турбото не винаги се развива с пълна мощ.За какво може да е симптом това - турбо,датчик,дебитомер?
Засега това са нещата, които забелязах.Скоростния лост,реших да го сваля целия и да го дам на тапицер, за да го смени изцяло кожата и да тапицира и топката!
Posts: 52
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2013
Reputation:
0
Колеги днес се загледах в талона и видях,че пише 75KW,а мотора е T4,което означава че автомобила е 102к.с. ,а човека ми я продаде за 115.
Сега се чувствам малко тъпо,че заради 1к.с. ще плащам висок данък но уви...
Иначе освен разлика във софтуера и турбото,има ли други разлики с T3?
Този двигател,носи ли на умерен чип тунинг?
Относно разхода,след 100км. градско и 120 извънградско,колата даде 7.6л./100км, при що годе нормално шофиране 110-120.Това нормално ли е?
Posts: 699
Threads: 72
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
0
Май в турбото няма разлика между 2та мотора.Разликата е в компютъра.Иначе двигателя може да понесе бой,не е проблем,единственото слабо място е турбото,което доста често дефектира при този двигател.За разхода ми се вижда малко височък,но ако горивото не си го уцелил и като се има предвид зимата и ниските температури,може би е добре.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Posts: 116
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
Reputation:
0
Честита придобивка Колега. Има разлика в турбините - твоята е Герет15, а на мотора 115кс е Гарет17. Не е зле да си прегледаш турбината, защото забиването при набиране е лош знак за нея. Има много изписано за тези турбини -особено във форума на рено. Аз лично карам Т3 мотор и съм много доволен, а разхода ми е около 6 при нормално каране- в града без изсилване от светофар на светофар, а извън града до 140.
Posts: 52
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2013
Reputation:
0
Снощи вкарах колата в гаража да един приятел(любител механик),и всичко изглежда наред с изключение на теч на масло,който той твърди че идва от турбината!!!Капака на двигателя не можахме да свалим,тъй като 2 от болтовете са много здраво завити.От какво може да е този теч,отпред на двигателя,откъм маската и ако е от турбината,на какво може да се дължи?
Другото което трябва да сменям скоро време са предни дискове,защото си имат сериозен ръб,но това на лято,когато сменям и накладки.
Posts: 116
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
Reputation:
0
В предната част на двигтеля е картерната вентилация, но без да свалиш капака на мотора няма да можес да го разгледаш подробно. За да си спокоен ще се наложи да разгледаш детайлно и тогава ще помагаме. Успех!
|