Posts: 147
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Моля, посъветвайте ме, дали допълнителен модул за автоматични дневни светлини би бил съвместим с моето S40/2008. Имам опит с устройството на "smatr drl" с предишната ми кола - Р.Лагуна-2 и бях много доволен. Сегашната ми има автоматични фарове, но пали късите, които са ксенон и честото палене-гасене не им е полезно. За това реших, да си купя пак от познатото устройство, за да паля дългите на 20%, както бях направил преди да сменя Лагуната. От фирмата, която произвежда и продава устройствата ме посъветваха, все пак да направя справка за съвместимост, защото те не са имали до сега опит с Волво. Не разбирам от схеми, но действието на това устройство се основава на следене на тока от генератора. Включва фарове и габарити при положение OFF на оригиналните светлини и се изклюва когато ръчно се включат габаритни светлини. С предишната кола всичко действаше години безотказно. Така си и замина.
S40 2,0D 2008
Posts: 679
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2011
Reputation:
2
oт една страна, Волво са сметнали че ще ти се палят и ксеноните и не би следвало да има проблеми, но все пак всеки си преценява. Виж си личните продавам такъв, понеже не ми стигна смелостта да си го сложа на моето.
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Няма проблеми ако не променят нищо по късите, но не виждам смисъла. На оригиналния ксенон не му пука за паленето, гасенето и светеното, той е направен за това. Проблеми има с китайските китове защото са китайски.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 315
Threads: 53
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2011
Reputation:
0
Относно китайските ксенони, според мен зависи на какъв попаднеш. Аз бях сложил на бащата един ксенон (китайски за 150 евро !!) преди 4год. и все още свети без никакви ядове, а баща ми кара постоянно на фарове. По скоро разликата в качество е паралелна с цената, колкото по-скъпо, толкова по-добро и обратно.
d4192t 1998
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
Ще си навлечеш проблеми с current sense на крушките, защото тези модули са с PWM и ще вкарват доста смущения в схемата за мерене на ток-а към крушките. Отделно ще има и проблеми с работата и на останалата електроника в колата, като радио, компютри разни и т.н.
Posts: 147
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Макар и относително по-нова, моята кола е доста семпла. Няма следене за изгорели крушки. Смятам да вградя модула, тъй като имам вече опит с такъв. Основната ми цел, да помогна на крушките на ксенона, които, маркови или китайски, отслабват и пожълтяват с времето, особено заради често палене. Тъй като карам всеки ден в града, с чести спирки, ксенона ми страда. вече съм сменил един комплект крушки.
Благодаря на всички
S40 2,0D 2008
Posts: 4,368
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
gi.ivanov Wrote:Макар и относително по-нова, моята кола е доста семпла. Няма следене за изгорели крушки.
Благодаря на всички Не съм убеден в това което казваш, ако изгори крушка с важно значение борд компа ще те информира, най-малкото за стопове и ксенона, да не говорим , че би трябвало и за другите крушки да те алармира, както е при мен с по-стара кола
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 903
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
ако си с китайски ксенон и ти изгори крушка, той баласта си работи и лъже компа че има товар, поне при мен така се получаваше. реално дава грешка само когато баласта има проблем
Posts: 147
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Сега, като се замисля, си спомням, че като ми изгоря крушка на ксенона, наистина имаше съобщение за това на таблото. Когато ми изгоря задна габаритна светлина обаче, нямаше съобщение. Както и да е, аз смятам, че щом ДРЛ модулите работят при положение на светлините "изключено", тяхното действие не се отчита и не бърка протоколи за следене на крушките. Щом като модулът отпада, след ръчно включване на габарит, то нататък се възстановява оригиналното действие на осветлението.
Прочее, бях при едни електромайстори, които монтират такива модули. Единственото което искаха да разберат е, дали на моята кола крушките се управляват през + или -. Иначе нямаша съмнения за съвместимостта. Ще ида с колата в Събота и всичко ще стане ясно. Лагуната ми преди, беше дори с по-високо ниво на оборудване от Волвото сега. Имаше борд и всичко друго, но същия модул не си противоречеше с нищо. за това съм оптимист. Като приключа проекта, ще дам резултат.
S40 2,0D 2008
Posts: 679
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2011
Reputation:
2
и кажи цената за монтажа колко е била
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
|