Posts: 184
Threads: 23
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2010
Reputation:
0
Здравейте колеги!От доста време насам забелязвам че колата няма инерция,по-трудно потегля,трябва и доста газ да набере.Пускам я от вр. Шипка към Казанлък и не набира по-вече от 80 км..Днес ходих от Севлиево до София.Баира след Севлиево посока София го качвам на 3-та и ми дава 24 моментен разход.В София на 3-4 светофара ми замириса на феродо,когато спрях предна дясна джанта беше леко топла а предна лява не можеше да се пипне.Беше котлон.После в обратна посока след първия тунел пуснах по инерция от 130 км..За 1 км. по нанадолнището скоростта падна до 50 км.Когато колата движи в права линия и на десен завой свири отпред в ляво.Има ли вероятност да са ми задържали накладки на ляво колело?
Posts: 626
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2012
Reputation:
0
На феродо да намирисва ? Да не би да е зациклил някое бутало и да притиска накладката...
VOLVO S60 D5
VOLVO V70 2.5
Posts: 184
Threads: 23
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2010
Reputation:
0
Да,в София на градско при отворен прозорец намирисва яко на феродо и все едно нещо я държи тая кола.Все пак е 211 к.с.,а тръгва трудно.Зори се.
Posts: 626
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2012
Reputation:
0
SAMUIL Wrote:Да,в София на градско при отворен прозорец намирисва яко на феродо и все едно нещо я държи тая кола.Все пак е 211 к.с.,а тръгва трудно.Зори се.
По принцип и от съединителя може да мирише на феродо, но като гледам симптомите при теб може би е това кеото предположих...
Ако можеш вдигни колата, и пробвай всяка гума как се върти (дали се върти свободно) и така ще разбереш от къде идва проблема колега....
Може и с крика, първо от едната а после и от другата страна... Направи го докато е време колега да не си замине някои диск или нещо друго... Така колата предполагам е и дисбалансирана което не е добре...
Успех и пиши после дали има има развитие!
VOLVO S60 D5
VOLVO V70 2.5
Posts: 558
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2011
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo 850
Гаранция ти задържат накладките. Виж отиди на майстор да ти раздвижи спирачните цилиндри,да ги почисти и смаже....,дано не се окаже,че си за нови такива. Не е нормално да ти загряват толкова. Аз този уйкенд бях до Арбанаси и така от чисто любопитство след езда по магистралата пипнах и четирите джанти,не бяха даже и топли а хладки,тъй че взимай мерки.Пробвай при лек наклон,не на скорост като спреш ,дали ще ти тръгне колата.Ако не значи задържат спирачките.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Posts: 626
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2012
Reputation:
0
armagedon Wrote:Гаранция ти задържат накладките. Виж отиди на майстор да ти раздвижи спирачните цилиндри,да ги почисти и смаже....,дано не се окаже,че си за нови такива. Не е нормално да ти загряват толкова. Аз този уйкенд бях до Арбанаси и така от чисто любопитство след езда по магистралата пипнах и четирите джанти,не бяха даже и топли а хладки,тъй че взимай мерки.Пробвай при лек наклон,не на скорост като спреш ,дали ще ти тръгне колата.Ако не значи задържат спирачките.
Най-добре да си я вдигне и да раздвижи колелата.. и така ще разбере от кое е..Много кофти, представям си как награва диска...Честно казано е опасно, ако загреее прекалено много, реално си остава без едно спиращо колело.....И тогава МНОГО лошо...
VOLVO S60 D5
VOLVO V70 2.5
Posts: 184
Threads: 23
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2010
Reputation:
0
Колеги на лек наклон я бутам и щом спра и тя спира а на равно я засилвам с 80,пускам по инерция и за 200 м. почти спира.Значи задържа?
Posts: 2,222
Threads: 97
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Отивай на сервиз да ги погледнат. По това което обясняваш имаш блокирало бутало. Колкото повече го бавиш толкова по зле. Може да пребиеш така.
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Posts: 184
Threads: 23
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2010
Reputation:
0
Здравейте колеги!
Днес с един приятел огледахме нещата.Установи се че буталото натиска накладката но не се връща свободно,само с щанга.Свалихме спирачния апарат,имаше една гумичка,която изглежда като хармоника.Явно служи да защитава от мизерия точно там където се движи буталцето.Та периферията на тази гумичка се е извадила леко от легълцето си и от там е влизала вода и мизерия.Буталцето ръждясало и е не се връща до-край.С натиск на педела изкарахме това буталце,изчистихме го хубаво с фина шкурка,зчистихме цилиндърчето,гумения семеринг.Всичко монтирахме по обратен ред,обезвъздушихме системата и сега все едно карам чуждо Волво.По-лесно потегля,набира.Покарах извън-градско,веднага падна и разхода.
Сега е чук!!!
Posts: 626
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2012
Reputation:
0
SAMUIL Wrote:Здравейте колеги!
Днес с един приятел огледахме нещата.Установи се че буталото натиска накладката но не се връща свободно,само с щанга.Свалихме спирачния апарат,имаше една гумичка,която изглежда като хармоника.Явно служи да защитава от мизерия точно там където се движи буталцето.Та периферията на тази гумичка се е извадила леко от легълцето си и от там е влизала вода и мизерия.Буталцето ръждясало и е не се връща до-край.С натиск на педела изкарахме това буталце,изчистихме го хубаво с фина шкурка,зчистихме цилиндърчето,гумения семеринг.Всичко монтирахме по обратен ред,обезвъздушихме системата и сега все едно карам чуждо Волво.По-лесно потегля,набира.Покарах извън-градско,веднага падна и разхода.
Сега е чук!!!
А така! Радваме се!
VOLVO S60 D5
VOLVO V70 2.5
|