тези копчета бяха едни продълговати нали, и се включваха надолу и изключваха нагоре?
Вадят се като внимателно подпъхнеш отстрани мъничка отвертка и леко ги избутваш навън. Излизат като цял комплект и се откачат кабелите отзад.
със сигурност имаш и осветление на скоростния лост, на тъмно много добре се вижда на кое положение е сложен. За да смениш крушката трябва да се махне централната конзола, за която е захванат скоростния лост. Там има крушка която се движи заедно с лоста. Вади се заедно с основата и се сменя комплект с нея
Утре се надявам да не забравя апарата, за да снимам упътванията. Предполагам, че при теб е същото като на 850-ките
пп: ти не си ли изтегли хайнеса. Това е от стр 12*8
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
тези копчета бяха едни продълговати нали, и се включваха надолу и изключваха нагоре?
Вадят се като внимателно подпъхнеш отстрани мъничка отвертка и леко ги избутваш навън. Излизат като цял комплект и се откачат кабелите отзад.
със сигурност имаш и осветление на скоростния лост, на тъмно много добре се вижда на кое положение е сложен. За да смениш крушката трябва да се махне централната конзола, за която е захванат скоростния лост. Там има крушка която се движи заедно с лоста. Вади се заедно с основата и се сменя комплект с нея
Утре се надявам да не забравя апарата, за да снимам упътванията. Предполагам, че при теб е същото като на 850-ките
пп: ти не си ли изтегли хайнеса. Това е от стр 12*8
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Благодарство за съветите, Метъле!
Ще пробвам поне с копчетата на таблото да се справя.
Нямам хайнес и доколкото виждам трябва да е на файловия сървър, но няма достъп до него.
Клубна карта № 0026
Пътят е труден за този, който не следва съдбата си!
-----------------
Volvo 460 GLE 1,9 TD 95 г.; Volvo S70 TDI 98г.; Seat Arosa 1.7 SDI 99 г.
Благодарство за съветите, Метъле!
Ще пробвам поне с копчетата на таблото да се справя.
Нямам хайнес и доколкото виждам трябва да е на файловия сървър, но няма достъп до него.
Клубна карта № 0026
Пътят е труден за този, който не следва съдбата си!
-----------------
Volvo 460 GLE 1,9 TD 95 г.; Volvo S70 TDI 98г.; Seat Arosa 1.7 SDI 99 г.
взимам апарата, довечера като се прибера ще ти снимам упътването
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
взимам апарата, довечера като се прибера ще ти снимам упътването
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
радвам се, че си се оправил бързо и безболезнено. първата и втора картинка показва как се вадят копчетата. Следващите три е упътването как да се смени крушката на скоростния лост. Надявам се, че няма големи разлики с 850 и ще разбереш инструкциите. Успех и внимателно :wink:
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
радвам се, че си се оправил бързо и безболезнено. първата и втора картинка показва как се вадят копчетата. Следващите три е упътването как да се смени крушката на скоростния лост. Надявам се, че няма големи разлики с 850 и ще разбереш инструкциите. Успех и внимателно :wink:
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes